لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی الهیه


گروه فنی لوله بازکنی 24 با سابقه درخشان در حوزه خدمات فنی لوله بازکنی، در محدوده الهیه و کلیه مناطق منتهی به آن در منطقه 1 تهران حاضر به خدمت رسانی شبانه‌ روزی به شما عزیزان ساکن در این منطقه می‌باشد. متخصصین ما مستقر در شعبه لوله بازکنی الهیه تهران حاضر به سرویس دهی انواع خدمات به صورت گسترده، شبانه روزی و فوری است.

شما اهالی محترم ساکن در این منطقه می‌توانید، با یک تماس با شماره 09121875976 در تمام طول شبانه‌روز و ایام تعطیل از مشاوره رایگان توسط متخصصن ما استفاده کنید. در صورت نیاز به خدمات چاه بازکنی الهیه ما متخصصین مجرب را در کمتر از 30 دقیقه به محل مورد نظر اعزام خواهیم کرد.

هدف ما در این گروه فنی رضایت مشتریان است، ما حاضر به انجام انواع خدمات لوله بازکنی در سراسر محدوده الهیه هستیم. متخصصین ما با سابقه طولانی در این حوزه خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهند. متخصصین ما از امکانات و تجهیزات مدرن و مناسب جهت رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب استفاده می‌کنند که سبب بالا رفتن کیفیت در کار می‌گردد.

شماره لوله بازکنی الهیه تهران: 02122924883
ارتباط فوری با پشتیبانی: 09121875976
ضمانت چاه بازکنی در الهیه: تضمین با فاکتور و پشتیبانی چند ماهه
سطح مهارت لوله بازکن: درجه یک، بالای 15 سال سابقه
میزان کثیفی زمان لوله بازکنی: بدون کثیف کاری با فنر تمیز

شماره لوله بازکنی در الهیه فوری شبانه روزی

بروز گرفتگی در لوله‌های فاضلاب شب و روز ندارد، و در هر زمانی ممکن است رخ دهد. شما عزیزان و اهالی محترم الهیه در صورت ایجاد هرگونه مشکل فاضلاب در تمام طول شبانه‌روز و حتی در ایام تعطیل می‌توانید، از خدمات ما در شعبه لوله بازکنی الهیه برخوردار گردید.

جهت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب روش‌های زیادی وجود دارد، بهترین و سریع‌ترین روش جهت لوله بازکنی استفاده از انواع فنر است.متخصصین گروه فنی لوله بازکنی 24  بعد از بازدید از محل گرفتگی و با توجه به نوع گرفتگی لوله از فنر مناسب استفاده کرده، و در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت اقدام به برطرف کردن مشکل خواهند کرد. متخصصین ما بصورت 24 ساعته حاضر به انجام مشاوره رایگان و انجام کلیه خدمات در زمینه چاه بازکنی در الهیه هستند. 

در صورت بروز هرگونه گرفتگی به هر دلیلی در لوله‌های فاضلاب آشپزخانه، گرفتگی در کف‌شور حمام، گرفتگی لوله‌های کف‌شور پارکینگ و ناودان پشت‌بام، بروز گرفتگی در توالت‌های فرنگی و ایرانی به دلیل رسوبات فضولات و یا انداختن اشیاء، برطرف کردن گرفتگی لوله‌های چدنی و فلزی، مسی و غیره، گرفتگی لوله‌های فاضلاب براثر ورود مصالح ساختمانی مانند قیر، سیمان، گچ و آجر که بیشتر در ساختمان‌های نوساز بروز می‌کند، می‌توانید با 09121875976 تماس بگیرید و از خدمات مورد نیاز در این زمینه برخوردار گردید.

فنرزنی لوله فاضلاب الهیه

فنرزنی لوله فاضلاب الهیه با فنر جداگانه

خدمات فنرزنی لوله فاضلاب الهیه توسط لوله بازکن های نمایندگی لوله بازکنی منطقه 1 تهران، با بالاترین کیفیت بدون کثیف کاری انجام می‌شود. همکاران ما با فنر‌های تمیز و بهداشتی اقدام به فنرزنی چاه فاضلاب می‌کنند.

فنرزدن لوله فاضلاب الهیه بدون خرابی 

خدمات فنرزدن لوله فاضلاب الهیه تهران شامل موارد زیر است:

  • فنرزدن لوله فاضلاب حمام
  • فنرزدن لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی
  • فنرزدن لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی
  • فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه
  • فنرزدن لوله کفشور آشپزخانه
  • فنرزدن لوله زیر سینک ظرفشویی
  • فنرزدن لوله لباسشویی
  • فنرزدن لوله تراس – پاسیو
  • فنرزدن لوله پشت بام – ناودان
  • فنرزدن لوله پارکینگ
  • فنرزدن لوله حیاط خلوت
  • فنرزدن لوله فاضلاب شهری و اگو 

قیمت لوله بازکنی الهیه

قیمت لوله بازکنی الهیه تهران در کلیه مناطق تحت پوشش لوله بازکنی شمال تهران یکسان است، اما مواردی که در برآورد هزینه لوله بازکنی موثر است به شرح زیر می‌باشد:

  1. متراژ و طول لوله
  2. محل قرارگیری لوله فاضلاب
  3. روش و دستگاه رفع گرفتگی
  4. شدت و سختی گرفتگی
  5. تعداد دفعات فنرزنی
  6. تعداد لوله‌های گرفته
  7. علت گرفتگی لوله

مواردی که ذکر شد تعدادی از عواملی است، که در تعیین هزینه خدمات لوله بازکنی تاثیرگذار است. در برخی موارد در زمان تماس شما با شرکت‌های لوله بازکنی ممکن است مبلغی به صورت حدودی به شما عزیزان اعلام گردد. که در اصل قیمت پایه برای شروع خدمات است و هزینه نهایی بعد از بررسی توسط متخصص در پایان کار اعلام می‌گردد.

روش بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب الهیه

روش باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب در الهیه

در صورت بروز گرفتگی در انواع لوله‌های فاضلاب، از دستگاه و تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود. به دلیل اینکه گرفتگی لوله‌های فاضلاب دلایل مختلفی دارد، باید از دستگاه‌های مناسب با مشکل جهت رفع گرفتگی استفاده شود.

به این معنی که رفع رسوبات در جداره لوله‌های فاضلاب با گرفتگی به دلیل انداختن اجسامی مانند گوشی موبایل فرق دارد. رسوبات با دستگاه لوله بازکنی به سرعت و با قدرت برطرف می‌شود، اما گوشی باید توسط گیره‌های مخصوص و یا دستگاه ساکشن از درون چاه خارج شود. به همین دلیل بعد از بازدید متخصصین از محل و تشخیص علت گرفتگی از دستگاه مناسب این کار برای رفع گرفتگی استفاده می‌شود.

دستگاه‌های لوله بازکنی در الهیه شامل این موارد است:

  • دستگاه فنرزن برقی
  • پمپ تراکم هوا
  • دستگاه ساکشن
  • گیره مخصوص

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی الهیه

استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله، جهت پیدا کردن محل ترگیدگی و نشت از لوله‌های فاضلاب و آب بسیار کمک کننده است. این دستگاه توانایی این را دارد، که بدون تخریب محل نشتی را پیدا کند.

تشخیص ترکیدگی با این نوع تجهیزات از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است، زیرا تخریب محل باعث اضافه شدن هزینه بنایی به هزینه خدمات برطرف کردن ترکیدگی می‌شود.

بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل ترکیدگی و مشاهده نم در ساختمان با شعبه لوله بازکنی الهیه تماس حاصل فرمایید، تا متخصصین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن از به محل مورد نظر شما اعزام شوند، و به همراه تجهیزات مناسب اقدام به تشخیص و برطرف کردن مشکل ترکیدگی لوله‌های آب و فاضلاب نمایند.

باز کردن گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی الهیه

باز کردن گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی الهیه شبانه روزی تضمینی

امروزه در بیشتر منازل و ساختمان‌های اداری در مناطق مختلف استفاده از توالت فرنگی رایج شده است، باید به این نکته توجه شود که جهت استفاده از توالت فرنگی باید موارد مهمی رعایت شود.

توالت‌های فرنگی به دلیل تنگ بودن زانویی به کار رفته در آن، به سرعت دچار گرفتگی می‌شود. به این معنی که از انداختن مواردی مانند دستمال کاغذی و نوار بهداشتی، صابون و در برخی موارد سقوط اجسامی مانند تلفن همراه و یا زیورالات در آن جلوگیری شود.

زیرا این موارد به سرعت می‌تواند، سبب گرفتگی در توالت‌های ایرانی و فرنگی گردد. به طور کلی در زمان استفاده از سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی باید این موارد رعایت شود، تا ساکنین با دردسر مواجه نشوند.

در صورت بروز هرگونه اتفاقی در این محل می‌توانید از شعبه لوله بازکنی الهیه کمک بخواهید، تا با اعزام سریع نیروی باتجربه به همراه دستگاه مناسب اقدام به برطرف کردن مشکل پیش آمده کنند.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که در ساخت توالت‌های فرنگی از سرامیک استفاده می‌شود، که بسیار حساس و شکننده هستند. و در صورتی که فرد تخصص لازم را در این زمینه نداشته باشد و از دستگاه نامناسب جهت رفع مشکل استفاده نماید. می‌تواند به بدنه توالت فرنگی آسیب  وارد کند، بنابراین در صورت بروز مشکل کافیست با ما تماس بگیرید.

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه الهیه

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه الهیه بدون کثیف کاری

آشپزخانه‌ها به دلیل اینکه یکی از محل‌های پرکاربرد در منازل و ساختمان‌های اداری هستند، بیشتر دچار مشکل گرفتگی در لوله‌های فاضلاب می‌شوند. که عمده‌ترین دلیل بروز این مشکل در آشپزخانه مربوط به لوله فاضلاب سینک است، شستشوی مداوم ظروف چرب و ورود آن به درون لوله و اضافه شدن مواد زائد خوراکی به این چربی و تولید رسوبات در دیواره لوله سبب تنگ شدن و گرفتگی این لوله‌های آشپزخانه می‌گردد. 

در برخی موارد گرفتگی لوله کف‌شور و لوله‌های تخلیه ظرفشویی و ماشین لباسشویی هم در این محل بروز می‌کند، در صورت بروز هرگونه گرفتگی در این محل شما عزیزان در تمام طول شبانه‌روز می‌توانید با شعبه لوله بازکنی الهیه تماس حاصل فرمایید. تا ما در کمترین زمان با اعزام نیروی مجرب به همراه تجهیزات مناسب، اقدام به رفع مشکل نماییم.

باز کردن گرفتگی راه آب ناودان پشت بام الهیه با فنر بلند

پشت بام کم ترددترین مکان در کلیه ساختمان‌های اداری و مسکونی هست، که در برخی موارد بعد از بارش باران و برف در فصل پاییز و زمستان دچار گرفتگی می‌گردد. که علت این گرفتگی در بیشتر موارد، ورود مواد زائدی مانند شاخ و برگ درختان و گردوغبار به درون ناودان و کف‌شور پشت بام است.

برای جلوگیری از بروز این مشکل، باید به طور مرتب به پشت بام سرکشی شود و مواد زائد و شاخ و برگ‌های موجود در این محل جمع‌آوری شود. تا در صورت بارندگی با جاری شدن آب به درون ناودان و کف‌شور نرود.

در صورت بروز این مشکل در پشت بام شما عزیزان ساکن در منطقه الهیه و محله‌های منتهی به آن می‌توانید، با شعبه لوله بازکنی الهیه تماس گرفته و تقاضای اعزام نیرو نمایید. متخصصین ما در اسرع وقت، با به همراه داشتن تجهیزات مناسب در کنار شما خواهند بود.

فنرزدن لوله فاضلاب حمام الهیه

فنرزدن لوله فاضلاب حمام تضمینی

در صورت بروز مشکل و گرفتگی لوله فاضلاب حمام می‌توانید، از شعبه لوله بازکنی الهیه در خواست اعزام نیرو داشته باشید. عمده‌ترین دلیل گرفتگی لوله کف‌شور حمام انداختن اشیاء مانند درب شامپو، صابون، روشور و یا ورود مو به همراه چربی صابون که می‌تواند باعث رسوب در جداره لوله فاضلاب حمام گردد.

در صورت بروز این گونه موارد متخصصین ما از دستگاه فنرزن برقی، جهت برطرف کردن این مشکل استفاده می‌کنند، زیرا قدرت و سرعت بالای این دستگاه می‌تواند کلیه مواد زائد را خورد کرده و مسیر را باز نماید.  در صورتی که مو سبب گرفتگی شده باشد، با چرخش فنر در لوله و پیچیدن مو به دور فنر باعث خارج شدن و باز شدن گرفتگی شود.

رفع گرفتگی راه آب فاضلاب پارکینگ الهیه با فنر بلند

یکی از مواردی که ممکن است در ساختمان‌های مسکونی و اداری رخ دهد، گرفتگی لوله فاضلاب کف‌شور پارکینگ است. که به دلیل ورود خاک و غبار و انواع آلودگی‌ها به درون آن بروز می‌کند.

که عمده این مشکل آلودگی‌ها بوسیله لاستیک خودروهایی که به این محل وارد و خارج می‌شوند، به این محیط وارد می‌گردد. همچنین در برخی موارد به دلیل کم‌توجهی و ورود مواد زائدی مانند شاخ و برگ و ریشه درختان هست، این ممکن است این مشکل بروز کند.

در صورتی که شما عزیزان ساکن در این منطقه با چنین مشکلی مواجه هستید، می‌توانید با شعبه لوله بازکنی الهیه تماس حاصل فرمایید، ما در کمتر از 30 دقیقه با به‌ همراه داشتن تجهیزات مناسب در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

درآوردن اشیاء از لوله فاضلاب الهیه تضمینی

در برخی موارد گرفتگی‌ها به دلیل انداختن اشیا در چاه فاضلاب توالت رخ می‌دهد، که جهت خارج کردن آنها نمی‌توان از محلول‌های شیمیایی و یا دستگاه فنرزن برقی استفاده کرد. در چنین شرایط باید از دستگاه‌هایی که کمک به خارج کردن اجسام و اشیاء ارزشمند، مانند گوشی موبایل و جواهرات می‌کند استفاده شود.

دستگاه‌هایی مانند گیره‌های مخصوص که در زمان انداختن اجسام در عمق کم کاربرد دارد، اما در صورتی که به علت تلاش برای خارج کردن توسط فرد جسم به عمق پایین‌تری سقوط کرده باشد.

از دستگاه ساکشن که به روش مکش کار می‌کند استفاده می‌شود، شما عزیزان و اهالی محترم ساکن در الهیه و محله‌های اطراف این منطقه در صورت بروز این مشکل می‌توانید از کمک و پشتیبانی 24 ساعته متخصصین ما در این زمینه برخوردار گردید. ما با یک تماس در کمتر از 30 دقیقه در کنار شما عزیزان خواهیم بود، شما می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت کار خدمات مورد نیاز خود را به ما بسپارید.

بهترین روش لوله بازکنی در الهیه

در صورت بروز گرفتگی در لوله‌های فاضلاب ساختمان‌های اداری و منازل، می‌توانید با شعبه لوله بازکنی الهیه تماس حاصل فرمایید. تا ما خدمات لوله بازکنی را به بهترین نحو و بدون آلودگی در محیط به شما انجام دهیم. بهترین روشی که ما توسط متخصصین در زمان رفع گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب ارائه می‌دهیم، استفاده از فنرزن برقی است.

علت این انتخاب در انجام خدمات لوله بازکنی الهیه تهران، قدرت و سرعت بالایی این دستگاه است. فنرزن برقی با چرخش در لوله فاضلاب و خورد کردن اجسام گیرکرده، در آن و همچنین تراشیدن رسوبات موجود در دیواره در کمترین زمان ممکن باعث باز شدن مسیر می‌گردد.

این دستگاه به دلیل توانایی بالا در انواع گرفتگی لوله‌های فاضلاب با هر شدتی کاربرد دارد، فقط در مواردی که اشیا ارزشمندی وارد فاضلاب شده باشد این سیستم هیچ کاربردی ندارد. نکته مهم دیگر این است، که با استفاده از این دستگاه به راحتی میتوان سخت‌ترین گرفتگیها را با دلایل مختلف مانند گرفتگی لوله با چربی، دستمال کاغذی، فضولات، انداختن اشیا، رسوب و غیره را بدون آلودگی در محیط باز کرد.

اعزام فوری لوله بازکن محله الهیه 24 ساعته

شعبه لوله بازکنی الهیه تهران کلیه خدماتی که انجام می‌دهد، شامل موارد زیر است:

  1. لوله بازکنی با انواع دستگاههای پیشرفته
  2. تشخیص ترکیدگی و نشت‌یابی بصورت تضمینی
  3. رسوب‌زدایی از لوله‌های فاضلاب
  4. برطرف کردن گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی
  5. برطرف کردن بوی بد فاضلاب
  6. خارج کردن اشیا از چاه و لوله فاضلاب
  7. رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب آشپزخانه
  8. برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام
  9. لوله بازکنی کف‌شور پارکینگ و پشت بام
  10. خدمات لوله بازکنی لوله‌های اصلی و رایزر
  11. لوله بازکنی انواع لوله‌های فلزی، چدنی
  12. خدمات لوله بازکنی لوله فاضلاب با هر شدت و سختی

کلیه خدمات در منطقه الهیه تهران بوسیله بهترین متخصصین و با بهترین کیفیت انجام می‌پذیرد، شما عزیزان با اطمینان کامل می‌توانید از تمامی خدمات ما در این حوزه با یک تماس در هر ساعتی از شبانه‌روز برخوردار گردید.

از خدمات گروه فنی لوله بازکنی 24 در صورت تمایلدیدن فرمایید: لوله بازکنی بلوار اندرزگو، لوله بازکنی بلوار نلسون ماندلا، لوله بازکنی شریعتی، لوله بازکنی پل رومی.

مناطق تحت پوشش شعبه لوله بازکنی الهیه

کلیه مناطق منتهی به الهیه تحت پوشش متخصصین ما قرار دارد، در صورت بروز هرگونه مشکلی در طول شبانه روز می‌توانید از خدمات متخصصین ما برخوردار گردید.

خیابان فرشته، خیابان جردن (نلسون ماندلا)، خیابان تختی، خیابان پارسا، خیابان صحرا، خیابان واثق نوری، خیابان شاهد، خیابان دشت یار، خیابان چناران، خیابان سروستان، خیابان کامران، خیابان احمد لطیفی، خیابان مبشر، خیابان کوهیار، خیابان نمازی، خیابان مهدیه، خیابان خزر، خیابان شریفی منش، خیابان بوسنی و هرزگوین، خیابان مریم، خیابان آقابزرگی و غیره.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 23 میانگین: 4.8]

۱۲ دیدگاه

  • سلام رضایت کامل دارم از خدمات لوله بازکنی الهیه خیابان آقا بزرگی فنر زنی لوله فاضلاب آشپزخانه بسیار عالی انجام شد ممنونم از شرکت لوله بازکنی 24 بابت خدمت رسانی خوبتون

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت خدمات لوله بازکنی الهیه تهران انتخاب کردید

  • سلام امروز بنده با شعبه لوله بازکنی الهیه شرکت لوله بازکنی ۲۴ تماس گرفتم و همکارتون خیلی سریع تشریف آوردن بابت فنر زنی لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی بدون اینکه توالت فرنگی برداشته بشه فنر زدن مسیر لوله باز شد ممنونم از خدمات خوبتون

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت خدمات لوله بازکنی الهیه تهران انتخاب کردید

  • لوله بازکنی الهیه تهران خیابان شریفی منش توسط پرسنل لوله بازکن های شرکت لوله بازکنی ۲۴ عالی انجام شد

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت خدمات لوله بازکنی الهیه تهران انتخاب کردید

  • سلام امروز از لوله بازکنی الهیه تهران شرکت لوله بازکنی ۲۴ خدمات دریافت کردیم فنر زنی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی بدون کثیف کاری محیط آشپزخانه انجام شد ممنونم.

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت خدمات لوله بازکنی الهیه تهران انتخاب کردید

  • سلام و وقت بخیر از خدمات لوله بازکنی الهیه استفاده کردم، رضایت کامل دارم از مجموعه اتون.
    بسیار سریع و تمیز مشکل گرفتگی توالت فرنگی رفع شد تشکر فراوان.

  • از شعبه لوله بازکنی الهیه برای خیابان فرشته درخواست خدمات کردم، لوله بازکن فوری اومد با دستگاه و فنر گرفتگی راه آب پشت بام رو باز کرد.
    البته ناگفته نمونه بارندگی هم بود ولی با این حال سریع اومدن تشکر میکنم ازتون🙏

  • سپاس فراوان از شعبه خوب لوله بازکنی الهیه، چقدر خوبه که در محل سرویسکار لوله بازکن دارید.
    مهمون داشت میومد خونمون که از دست دخترم فرچه دستشویی افتاد داخل چاه توالت، با این مجموعه تماس گرفتم کمتر ای ۱۵ دقیقه نیرو ارسال کردن و با دستگاه فرچه رو بیرون آوردن. خدا خیرتون بده کلی استرس داشتم بابت این اتفاق که خدارو شکر همکارتون مشکل رو سریع حل کردن.

  • از خیابان آقا بزرگی با شعبه لوله بازکنی الهیه تماس گرفتم بابت باز کردن راه آب سینک ظرفشویی.
    جا داره تشکر کنم از این مجموعه خوب وقت شناس و منظم و اینکه لوله بازکنی که ارسال کردید بسیار خوش اخلاق و کاربلد بودن ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *