لوله بازکنی خاوران تهران را با نیرو های باتجربه و کاربلد بدون کثیف کاری و 100% بهداشتی ارائه می دهیم، معمولا گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن است در هر لحظه از شبانه روز اتفاق بیفتد اصلا جای نگرانی نیست در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید کمتر از 15 دقیقه نیرو به محل شما اعزام می شود.

 

[av_icon_box position=’top’ icon_style=” boxed=” icon=’ue854′ font=’entypo-fontello’ title=’تماس با ما’ link=” linktarget=” linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-fi5yno’ admin_preview_bg=”]

برای دریافت قیمت و خدمات با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

پاسخگوی 24 ساعته

[av_button label=’شعبه خاوران ☎️ 77847756′ link=’manually,tel:02177847756′ link_target=” size=’x-large’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’red’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-djdb44′ admin_preview_bg=”]

[av_button label=’آقای رسولی 📲 76 59 187 0912′ link=’manually,tel:09121875976′ link_target=” size=’x-large’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’blue’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-cs2l10′ admin_preview_bg=”]
[/av_icon_box]

لوله بازکن در خاوران

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-bbbd44′ admin_preview_bg=”]

لوله بازکنی در خاوران

لوله بازکنی در خاوران تهران را با خیال راحت به ما بسپارید تا با نیرو های خوش اخلاق و ماهر با ابزار آلات نو و پیشرفته خدمت رسانی کنیم و مشکل هرگونه گرفتگی لوله ها را بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری رفع کنیم.

[av_notification title=’لوله بازکنی با فنر های تمیز’ icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=’solid’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-8klhas’ admin_preview_bg=”]
نیرو های شرکت خدمات فنی رسولی برای رعایت اصول بهداشتی از فنر های مجزا بکار میگیرند به طور مثال استفاده از فنری که برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی بکار برده شده، نباید در قسمت لوله های آشپزخانه یا حمام مورد استفاده قرار گیرد.
[/av_notification]

لوله بازکنی خاوران

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-7ogi2c’ admin_preview_bg=”]

لوله بازکنی شبانه روزی خاوران

لوله بازکنی شبانه روزی خاوران

 

لوله بازکنی شبانه روزی خاوران تهران را با سه شیف بدون تعطیلی در هفت روز هفته ارائه می دهیم. شما همشهریان گرامی در هر ساعت از طول شبانه روز که با ما تماس بگیرید ما آماده خدمت رسانی می باشیم و بعد از درخواست لوله بازکن، 15 دقیقه ایی لوله بازکن به محل شما اعزام می نماییم.

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-59dfes’ admin_preview_bg=”]

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در خاوران

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب حمام، لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی، لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی، لوله فاضلاب آشپزخانه (کفشور آشپزخانه، زیر سینک ظرفشویی، لوله لباسشویی)، لوله تراس ( پاسیو )، لوله پشت بام (ناودان)، لوله پارکینگ، لوله حیاط خلوت، لوله فاضلاب شهری و اگو … را به دست لوله بازکن های ما بسپارید.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران

[av_toggle_container initial=’0′ mode=’accordion’ sort=’true’ styling=” colors=’custom’ font_color=’#000000′ background_color=’#fcfcfc’ border_color=’#000000′ av_uid=’av-4z5s7′]
[av_toggle title=’ لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام در خاوران تهران :’ tags=” av_uid=’av-4isnv’]
گرفتگی لوله فاضلاب حمام در صورتی اتفاق می افتد که لوله یا قطر کمی دارد، یا افتادن اشیا و جمع شدن چربی و رسوبات (مو ) لوله مسدود می شود.

راه حل :

برای باز کردن و رفع گرفتگی لوله حمام این کار را به دست لوله بازکن ماهر و کاربلد ما بسپارید تا با فنر زدن مشکل را به طور اساسی رفع کنند.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه در خاوران تهران:’ tags=” av_uid=’av-45apf’]

گرفتگی لوله های آشپزخانه ( زیر سینک + کفشوی آشپزخانه + لوله لباسشویی ) اکثرا با داشتن چربی و رسوبات داخل لوله و کم شدن قطر لوله به مرور زمان لوله کیپ می شود و نیاز به فنر زدن دارد.

رفع گرفتگی و بازکردن گیر لوله های کفشوی و زیر سینک و لوله لباسشویی را به نیروهای ما بسپارید تا بدون کثیف کاری محیط آشپزخانه با فنر زنی با دستگاه لوله بازکنی و تراش دادن رسوبات داخل لوله گرفتگی را رفع کنند.

[/av_toggle]
[av_toggle title=’لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی در خاوران تهران:’ tags=” av_uid=’av-3kcgn’]

گرفتگی لوله سرویس توالت ایرانی معمولا با دستمال کاغذی و گرفتگی سیفون توالت ایرانی و …اتفاق میوفتد، این مشکل با فنر زدن، گرفتگی لوله برطرف می شود.

فنر زدن لوله توالت ایرانی را به دست لوله بازکن های باتجربه ما بسپارید تا بدون کثیف کاری گرفتگی را به طور اساسی رفع کنند.

[/av_toggle]
[av_toggle title=’لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی در خاوران تهران:’ tags=” av_uid=’av-2kpcz’]

باز کردن گیر لوله سرویس توالت فرنگی با ابزار آلات مخصوص:

باز کردن گیر لوله سرویس توالت فرنگی با و رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی، باید با فنر و روپوش فنر مخصوص انجام شود.

چون جنس توالت فرنگی از سرامیک می باشد و با فنر زدن بدون روپوش فنر به توالت فرنگی آسیب می رسد و حتی رنگ توالت فرنگی عوض می شود.

اما لوله بازکن های شرکت ما با همراه داشتن دستگاه لوله بازکنی پیشرفته و فنر و روپوش فنر این مشکل را بدون هیچ گونه خسارت به طور اساسی رفع می کنند .

شما در هر زمانی که نیاز به خدمات باز کردن گرفتگی سرویس توالت فرنگی داشتید کافیست با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل نمائید و در کمترین زمان ممکن مشکل شما رفع خواهد شد.

[/av_toggle]
[av_toggle title=’لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله پشت بام (ناودان) در خاوران تهران:’ tags=” av_uid=’av-2d9jb’]

گرفتگی لوله و کفشوی پشت بام ( ناودان )

گرفتگی لوله پشت بام اکثرا هنگام بارندگی رخ می دهد. که آب باران سنگ و زباله های ریز را وارد لوله می کند و در نهایت لوله کیپ می شود.

و برای باز کردن گیر لوله پشت بام (ناودان) نیاز به فنر متراژ بلند دارد. لوله بازکن های شرکت با داشتن فنر متراژ بلند گرفتگی را رفع می کنند.

[/av_toggle]
[av_toggle title=’لوله بازکنی و باز کردن گرفتگی لوله پارکینگ و حیاط خلوت در خاوران تهران:’ tags=” av_uid=’av-1i5uz’]
مقدار زمان لازم برای انجام خدمات باز کردن گرفتگی لوله حیاط، پارکینگ بستگی به میزان گرفتگی دارد اما معمولا 10 دقیقه کفایت می کند، مگر اینکه گرفتگی شدید باشد که در این صورت مسلما زمان بیشتری نیاز است.

شما میتوانید در هر زمانی که نیاز به خدمات باز کردن گرفتگی لوله های حیاط و پارکینگ داشتید با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل نمائید و در کمترین زمان ممکن مشکل رفع خواهد شد.
[/av_toggle]
[/av_toggle_container]

[av_notification title=’لوله بازکنی 100% تضمینی ‘ icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-4e3hd4′ admin_preview_bg=”]
هیچ لوله ایی گیر نمی ماند، اگر کار را به کاردان بسپارید.
ما یک بار کار انجام می دهیم، یک عمر تبلیغ می شویم .
[/av_notification]

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-42qd2c’ admin_preview_bg=”]

لوله بازکنی با دستگاه فنرزنی در خاوران

باز کردن تضمینی لوله های سخت خاوران

 

الویت ما برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب این است که بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب را برای مشتریان عزیزمان رفع کنیم در همین راستا با دستگاه فنرزنی 750 ژنراتور برقی و فنر های تمیز مشکل گرفتگی لوله ها را رفع می کنیم.

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1unchg’ admin_preview_bg=”]

بیرون آوردن اشیا از لوله در خاوران

خدمات بیرون آوردن تضمینی اشیا از چاه توالت و حمام در خاوران تهران، ممکن است در طول شبانه روز این اتفاق افتاده باشد که طلا یا اشیاء قیمتی ،گوشی یا موبایل که همراهتان بود از جیب لباستان داخل چاه توالت افتاده باشد و شما عزیزان به فکر بیرون آوردن اشیا از چاه توالت باشید .

بیرون اوردن اشیا از لوله در خاوران

همشهریان گرامی توجه داشته باشید که به هیچ عنوان آب داخل چاه توالت نریزید که مشکل سخت تر شود، با ما تماس بگیرید تا نیرو کمتر از 15 دقیقه ارسال کنیم تا با ابزارآلات مخصوص شی افتاده در چاه توالت و یا حمام را نیروی باتجربه ما بیرون آورد. در هر ساعت از طول شبانه روز که با ما تماس بگیرید نیرو ارسال می شود.

بیرون آوردن اشیا از لوله خاوران

بعضی از موارد اتفاق می افتد که حلقه ازدواج می افتد و با توجه به اینکه خیلی ارزشمند است بخاطر این تکرار می کنیم به هیچ عنوان آب ریخته نشود تا سرویس کار به راحتی بتواند شی افتاده را به راحتی در بیاورد .

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-2qx1h0′ admin_preview_bg=”]

تخلیه چاه خاوران شبانه روزی

تخلیه چاه خاوران تهران را با اکیپ ماهر و کاربلد و با ابزار آلات نو و پیشرفته به صورت شبانه روزی ارائه میدهیم، خدملت تخلیه چاه را در یافت با تانکرهای 8000 هزار و 12000 هزار لیتری و پمپ های آبکش و لجن کش ارائه میدهیم.

 

تخلیه چاه خاوران

خدمات تخلیه چاه در خاوران :

  • تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده
  • تخلیه چاه جزبی و تخلیه چاه سپتیک تانک
  • تبدیل چاه کهنه و چاه ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب
  • لایروبی و کف تراشی و پاکسازی چاه و سپتیک به وسیله نیروی انسانی مجرب
  • حفر چاه نو در خاوران
  • طوقه چینی و کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه در خاوران
  • رفع بوی بد توالت و چاه فاضلاب
  • رفع نم حمام، آشپزخانه و توالت
  • پاکسازی چربی گیر

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’right’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-4d1djo’ admin_preview_bg=”]

[av_icon_box position=’top’ icon_style=” boxed=” icon=’ue856′ font=’entypo-fontello’ title=’سایر خدمات شرکت در خاوران ‘ link=” linktarget=” linkelement=” font_color=’custom’ custom_title=’#000000′ custom_content=’#000000′ color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-2m7psk’ admin_preview_bg=”]
[av_toggle_container initial=’0′ mode=’accordion’ sort=’true’ styling=” colors=’custom’ font_color=’#000000′ background_color=’#edffff’ border_color=’#000000′ av_uid=’av-chcchn’]
[av_toggle title=’تعمیر و بازسازی کف حمام در خاوران ‘ tags=” av_uid=’av-b55y7v’]

ارائه خدمات تعمیر کامل کف سرویس شامل جمع کردن کف، کف سازی، آب بندی و تست لوله های آب و

فاضلاب، شیب بندی، عایق کاری، سرامیک و بندکشی.

[/av_toggle]
[av_toggle title=’تعمیر و بازسازی سرویس توالت ایرانی در خاوران ‘ tags=” av_uid=’av-8uqp8b’]
تیدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

آب بندی و بازسازی کف توالت ایرانی

شیب بندی، عایق کاری، سرامیک و بندکشی .
[/av_toggle]
[av_toggle title=’تعمیرات سرویس توالت فرنگی در خاوران ‘ tags=” av_uid=’av-71fg63’]
تعمیر سرویس توالت فرنگی

تعویض سیفون توالت فرنگی

رفع نشتی توالت فرنگی

تعویض توالت فرنگی

رفع مشکل تخلیه ضعیف توالت فرنگی.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’لوله بازکنی با واترجت در خاوران ‘ tags=” av_uid=’av-5b35ez’]
لوله بازکنی با واترجت را در تهران به صورت شبانه روزی ارائه می دهیم، لوله هایی که با دستگاه لوله بازکنی و فنر باز نمی شود در این مواقع دو راه وجود دارد یا باید لوله تعویض شود یا اینکه گرفتگی لوله با واترجت شستشوی لوله باز شود. واترجت چربی و رسوبات مسیر لوله را با فشار آب و باد بسیار قوی بدون آسیب زدن به لوله پاکسازی می کند.
[/av_toggle]
[av_toggle title=’لوله کشی سرد و گرم در خاوران’ tags=” av_uid=’av-4m70m3′]
لوله کشی سرد و گرم و لوله کشی فاضلاب ساختمان و نصب شیرآلات ساختمان در خاوران تهران .
[/av_toggle]
[/av_toggle_container]

[av_toggle_container initial=’0′ mode=’accordion’ sort=’true’ styling=” colors=’custom’ font_color=’#000000′ background_color=’#05ffbc’ border_color=’#000000′ av_uid=’av-42in8i’]
[av_toggle title=’سرویس دهی خدمات ما در منطقه خاوران ‘ tags=” av_uid=’av-2nmxvm’]
لوله بازکنی خیابان عجب گل خاوران

لوله بازکنی خیابان مخبر جنوبی خاوران

لوله بازکنی خیابان مشهد خاوران

لوله بازکنی خیابان صالحیان خاوران

لوله بازکنی خیابان جنگروی خاوران

لوله بازکنی میدان خراسان خاوران

لوله بازکنی بلوار قیام خاوران

[/av_toggle]

[/av_toggle_container]
[/av_icon_box]

[av_hr class=’short’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-2w6q6c’ admin_preview_bg=”]

[av_notification title=’خدمات فنی رسولی ‘ icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=’solid’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-2ki72j’ admin_preview_bg=”]
شرکت خدمات فنی رسولی برای بهبود خدمات لوله بازکنی و تخلیه انواع چاه مفتخر است با تمامی واحدهای اداری چه دولتی و چه خصوصی, شرکت‌ها و رستوران‌ها, کاشانه‌های بزرگ و مجتمع‌ها قرارداد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در خاوران تهران را انجام دهد.
[/av_notification]

lolebazkoni Khavaran

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *