لوله بازکنی با واترجت

لوله بازکنی با واترجت


لوله بازکنی با واترجت در تهران را گروه فنی لوله بازکنی 24 به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کند، لوله‌هایی که با دستگاه ژنراتور لوله بازکنی و فنرزنی لوله فاضلاب باز نمی‌شود. در این مواقع دو راه وجود دارد یا باید لوله تعویض شود یا اینکه گرفتگی لوله با واترجت شستشوی لوله باز شود.

واترجت چربی و رسوبات مسیر لوله را با فشار آب و باد بسیار قوی بدون آسیب زدن به لوله پاکسازی می‌کند. ساکن هر کجای تهران که هستید با تلفن ما در منطقه خودتان تماس بگیرید تا از نزدیکترین شعبه خدمت رسانی انجام شود.

ارتباط با شعبه غرب تهران 021-44175400
ارتباط با شعبه شمال تهران 021-22924883
ارتباط با شعبه مرکز تهران 021-88038099
ارتباط با شعبه شرق تهران 021-77847756
ارتباط با شعبه جنوب تهران 021-55748020
پشتیبانی 0912-1875976
ضمانت باز کردن لوله با واترجت تحویل 100% لوله باز شده
محدوده سرویس دهی با واترجت سراسر تهران

 

واترجت

واترجت چیست

واترجت وسیله‌ای قدرتمند و پرسرعت است، که توسط یک پمپ قوی با فشرده کردن آب و رها کردن آن با سرعت بالا در مسیر فاضلاب در زمانی کوتاه مشکل را برطرف می‌کند. از این دستگاه در مواردی مانند گرفتگی لوله، شستشوی مسیر لوله فاضلاب استفاده می‌شود. برای ایجاد آب تحت فشار بالا است.

مزایای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با واترجت

استفاده از دستگاه واترجت برای رفع گرفتگی چندین مزیت دارد، که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. مهمترین مزایای استفاده از آب عبارتند از:

  1. پاک کردن کامل مسیر لوله فاضلاب از چربی و مواد زائد گیر کرده در آن
  2. رفع هر گونه گرفتگی در انواع لوله‌های فاضلاب بدون نیاز به ابزار دیگر
  3. برطرف کردن هر نوع انسداد بدون وارد کردن آسیب به لوله‌ فاضلاب
  4. عدم آسیب به محیط زیست به علت این که بدون مواد شیمیایی و فقط با آب کار می‌کند

هزینه خدمات لوله بازکنی با واتر جت

در کل انجام خدمات لوله بازکنی با هر دستگاهی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. که این وسیله هم از این قائده مستثنی نیست. عوامل مهم و موثر بر هزینه رفع گرفتگی لوله با دستگاه واترجت عبارتند از:

  • اندازه و عمق لوله 
  • تعداد مسیرهای گرفتگی
  • شدت سختی و علت و نوع انسداد
  • محل قرارگیری چاه فاضلاب
  • مدت کار نیرو

باز کردن گرفتگی منهول با واترجت

لوله‌های فاضلاب شرکت‌ها، تعمیرگاه‌ها و آشپزخانه‌ها که چربی و رسوبات زیادی جذب قطر لوله می‌کنند، طی مرور زمان قطر لوله کم می‌شود. سفت بودن چربی و رسوبات دستگاه و فنر لوله بازکنی قادر به باز کردن گرفتگی آن نیست، اما واترجت به خوبی رسوبات و چربی و لجن را با قدرت فشار آب و هوا مسیر لوله را شستشو می‌دهد.

باز کردن راه آب فاضلاب با واترجت در تهران

کاربرد دستگاه واترجت صنعتی، مطمئن‌ترین و موفقیت آمیزترین روش برای شستشو و پاکسازی لوله و کانال و منهول هست، که به شکلی کاملا حرفه‌ایی و باکیفیت عمل می‌کند. دستگاه لوله بازکنی واترجت صنعتی به همراه نازل های اختصاصی شستشوی لوله، امکان رسوب زدایی و شستشوی جداره داخلی لوله و کانال را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد.

واترجت چاه بازکنی

روش بازکردن گرفتگی لوله با واترجت

نازل مخصوص باز کردن لوله به شکلی است که علاوه بر پاشش آب به سمت جلو، دارای پاشش آب به سمت عقب هم هست. نیروی حاصل از پاشش آب به سمت عقب نیروی پیشران لازم را برای حرکت شیلنگ درون لوله را فراهم می‌نماید.

با استفاده از این روش برای لوله بازکنی رسوبات و چربی از جداره لوله به صورت کامل تخلیه خواهند شد. برای لوله‌های با قطر بزرگ تر نازل‌های تخصصی دیگری طراحی و تولید شده است که شستشوی سریع، دقیق، ایمن و باکیفیت لوله و کانال را ممکن می‌سازد.

لوله بازکنی با واترجت توسط کامیون 6 تن

واترجت روشی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب است، که با جریان آب فشار بالا مشکل گرفتگی را در کمترین زمام ممکن برطرف می‌کند. دستگاه واترجت یک روش رفع گرفتگی لوله کاملا بی‌خطر است، که هیچ‌گونه آسیبی به لوله‌های فاضلاب نمی‌رساند.

امروزه به دلیل زندگی شهری و آپارتمان نشینی اکثر ما با گرفتگی لوله‌ها در ساختمان‌ها روبرو می‌شویم. بروز این مشکل به علت اختلالاتی که ایجاد می‌کند، وضعیت را برای ساکنین در این مکانها سخت خواهد کرد. و می‌تواند نظم زندگی روزانه را از بین ببرد، بروز مشکل گرفتگی‌های متعدد در هر ساعتی در طول شبانه‌روز رخ می‌دهد

 اما نگران نباشید، لوله بازکن‌های پشتیبانی لوله بازکنی 24 در نزدیکترین محل به شما در کلیه مناطق تهران حاضر به ارائه خدمات تمام وقت با دستگاه واترجت هستند. از این دستگاه توسط مراکز و شرکت‌ها معتبر برای لوله بازکنی و تخلیه چاه استفاده می‌شود، کار با این دستگاه تخصصی است. و حتما باید بوسیله نیروهای فال در این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین در صورت نیاز به دریافت خدمات با ما تماس بگیرید و درخواست اعزام نیرو را به همکاران ما در این مرکز اعلام فرمایید. این خدمات توسط واترجت بسیار قوی به همراه کامیون 6 تن جهت رفع انسداد لوله فاضلاب به صورت تضمینی و با رعایت بهداشت بوسیله متخصصین ما در ین گروه فنی صورت می‌پذیرد.

نحوه کار با واترجت جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب

جت آب بادی یا واترجت شامل یک تانکر آب یا بادی است، که به طول بیش از 100 متر لوله با قدرت 1000 اسب بخار، به آن متصل است. که وارد لوله فاضلاب رایزر اصلی ساختمان می‌شود. با نصب آن در دهانه فاضلاب اصلی برای حل مشکل گرفتگی، لجن زدایی توسط نمایندگی لوله بازکنی 24 استفاده می‌شود.

از این دستگاه با این قدرت و متراژ بالای لوله ورودی به درون چاه فاضلاب برای هر انسدادی استفاده نمی‌شود. این دستگاه بیشتر در جاهایی که امکان ورود ماشین وجود دارد، استفاده می‌شود. زیرا قطر لوله این وسیله بیش از 10 سانتی متر با قدرتی بیش از 300 اسب بخار است، و در مواردی که میزان رسوب و گرفتگی لوله زیاد باشد. که فنرزن و تجهیزات دیگر قادر به رفع گرفتگی لوله نیست، استفاده می‌شود.

لوله‌های فاضلاب آشپزخانه‌های رستوران‌ها و غیره که بسیار بیشتر از مکان‌های دیگر دچار انسدادهای سخت و شدید می‌گردد. در چنین مواقعی تنها راه حل متخصصین جهت رفع این معضل لوله بازکنی با واترجت است. این دستگاه جریان آب را با فشار زیاد به داخل لوله فاضلاب هدایت می‌کند، سری شلنگ آن به صورت ویژه طراحی شده که آب را در جهات مختلف با فشار زیاد روی دیواره لوله فاضلاب می‌پاشد. و تمامی رسوبات ایجاد شده در دیواره لوله فاضلاب را که شامل چربی و مواد زائد مختلفی است را به سرعت از بین می‌برد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 5]

۲ دیدگاه

  • سلام و وقت بخیر یه سوال داشتم از خدمتتون، که میشه برای باز گردن گرفتگی راه آب لوله سرویس بهداشتی از دستگاه واترجت لوله بازکنی استفاده کرد؟

  • جا داره اینجا تشکر ویژه کنم از پرسنل محترم گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ بابت حل مشکل گرفتگی منهول.
    لوله بازکنی با واترجت بسبار عالی انجام شد واقعا یعنی انگاه راه آب نو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *