لوله بازکنی آزادشهر

لوله بازکنی آزادشهر


لوله بازکنی آزادشهر (شهرک سروآزاد) در منطقه ۲۲ تهران، یکی از خدمات پر درخواست شعبه غرب تهران گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ می باشد. در همین راستا مجموعه ما لوله بازکنی در شهرک آزادشهر را شبانه روزی و بدون تعطیلی با رعایت تمامی  پروتکل های بهداشتی توسط لوله بازکن های باتجربه و کاربلد انجام می دهیم.

 

شماره شعبه لوله بازکنی در شهرک آزادشهر: ۰۲۱۴۴۱۷۵۴۰۰
شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۱۲۱۸۷۵۹۷۶
ضمانت لوله بازکنی: تحویل لوله باز شده با فاکتور معتبر
سطح مهارت لوله بازکن: درجه یک
روش انجام خدمات لوله بازکنی: لوله بازکنی با فنر های تمیز و جداگانه
ساعت کاری: ۷ روز هفته شبانه روزی

شماره لوله بازکنی در آزادشهر تهران

آزادشهر تهران دسترسی های سریع و آسانی دارد که سبب شده لوله بازکن های ما پس از تماس شما عزیزان و دریافت آدرس پستی به مدت ۱۵ دقیقه به منزل شما از چیتگر، بزرگراه لشگری و غیره ارسال شوند. در صورت نیاز به لوله بازکنی تهران فقط کافیست با شماره ۰۹۱۲۱۸۷۵۹۷۶ تماس حاصل فرمایید.

روش لوله بازکنی در شهرک آزادشهر

انجام خدمات لوله بازکنی در آزادشهر (شهرک سروآزاد) توسط لوله بازکن های حرفه ایی گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ با تجهیزات پیشرفته انجام می شود. چاه بازکنی در آزادشهر (شهرک سروآزاد) تهران با دو روش انجام می گردد که شامل:

  • لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر برقی
  • لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

 عملکرد این دو روش با یکدیگر تفاوت دارد، هر کدام از این روش ها مزیت هایی دارد که در ادامه مطلب به طور کامل ذکر می شود.

لوله بازکنی آزادشهر
لوله بازکنی در آزادشهر با دستگاه ژنراتور و فنر برقی

لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور و فنر برقی در آزادشهر

دستگاه ژنراتور و فنر برقی ابزاری مناسب برای باز کردن گرفتگی‌های سخت در انواع لوله های فاضلاب است. دستگاه لوله بازکنی ژنراتور و فنر برقی با ساختار مناسب خود، انجام کار لوله بازکنی را بسیار آسان کرده و دیگر هیچ نیازی به استفاده از لوله بازکن های شیمیایی و کنده کاری کاری نیست.

گرفتگی معمولی لوله های فاضلاب معمولا با افتادن اشیا یا دستمال کاغذی، چربی و رسوبات می باشد. این مورد گرفتگی در سیستم لوله کشی فاضلاب با فنر برقی به راحتی قابل رفع می باشد.

اما گاها پیش می آید که مسیر لوله با شن و ماسه، سیمان، قیر، دوغاب و رسوب گرفتگی شدید مسدود شده می شود. در چنین مواقع مشکل گرفتگی لوله با استفاده از قطعه سه نظام لوله بازکنی دستگاه ژنراتور در کمترین زمان ممکن رفع می شود.

علت استفاده از دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی، انعطاف‌پذیر بودن آن است. این دستگاه مزیت های زیادی دارد، که برخی از آن ها به عبارت زیر می باشد:

  • کوچک و قابل حمل
  • استفاده از برق شهری
  • باز کننده گرفتگی‌های سخت
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی
  • سرعت عمل در باز کردن گرفتگی

لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا در آزادشهر

از دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا، برای باز کردن هر نوع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده نمی شود. به طور مثال اگر سیفون لوله به طوری باشد که فنر لوله بازکنی داخل لوله نرود یا شیئ سفت مسیر لوله را مسدود کرده باشد، نیاز به پمپ تراکم هوا هست تا با فشار زیاد هوا مشکل گرفتگی لوله را رفع نماید. لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا نیاز به تجربه بالای لوله بازکن دارد، تا مشکل را بدون کثیف کاری و بدون خرابی رفع نماید.

مزیت های استفاده از این روش لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا شامل موارد زیر است:

  • دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا به سادگی گرفتگی لوله های فاضلاب منزل را باز می نماید.
  • این دستگاه با کمک فشار درون مخزن خود تراکم هوا را ایجاد می نماید.
  • هنگام استفاده از این دستگاه هوای پر فشار درون لوله ها رها می شود.
  • رها شدن هوای درون پمپ تراکم باعث ایجاد صدای بلندی می شود.
  • هر نوع گرفتگی با استفاده از این دستگاه به سادگی و تنها در چند دقیقه باز می شود.

توجه نمایید که همانطور که اشاره شد، برای رفع گرفتگی لوله هایی که در اثر وجود سیمان و یا سنگ گرفته شده اند از این دستگاه پمپ تراکم هوا استفاده نمی شود. این کار باعث ایجاد گرفتگی در محل های دیگر لوله ها می شود. در این زمان بهتر است که از روش دستگاه ژنراتور و فنر برقی برای این کار استفاده نمایید.

لوله بازکنی آزادشهر
لوله بازکنی با فنر های تمیز و جداگانه

لوله بازکنی آزادشهر با فنر های تمیز

تمامی لوله بازکن های این شرکت موظف هستند بهداشت و نظافت را رعایت نمایند. همچنین لوله بازکن های این مجموعه هنگام ورود به منزل مشتری و حین انجام کار از ماسک استفاده می کنند و تمامی مراحل کار بدون کثیف کاری انجام می شود. علاوه بر این تمامی فنرها تمیز و شسته شده هستند.

استفاده از فنر ها در منزل مشتری برای رفع گرفتگی لوله ها بر این مبنا می باشد که از فنری که برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده شده از آن فنر برای رفع گرفتگی لوله های قسمت آشپزخانه آزآن فنر استفاده نمی شود. رفع گرفتگی هریک از لوله های ساختمان با فنر مخصوص همان لوله انجام می شود.

فنرزنی لوله فاضلاب در آزادشهر ۱۰۰% با رعایت بهداشت

خدمات فنرزنی لوله آزادشهر (شهرک سروآزاد) بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری و بدون معطلی وقت به صورت اساسی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

خدمات فنرزدن لوله فاضلاب در آزادشهر تهران توسط متخصصین لوله بازکنی غرب تهران شامل:

فنرزدن لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی، فنرزدن لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی، فنرزدن لوله فاضلاب حمام، فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه، فنرزدن لوله کفشور آشپزخانه، فنرزدن لوله زیر سینک ظرفشویی، فنرزدن لوله لباسشویی، فنرزدن لوله تراس (بالکن پاسیو)، فنرزدن لوله پشت بام (ناودان)، فنرزدن لوله پارکینگ، فنرزدن لوله حیاط خلوت، فنرزدن لوله فاضلاب شهری و اگو.

رفع بوی بد فاضلاب آزادشهر (شهرک سروآزاد) تضمینی

طی مرور زمان چربی ها به قطر لوله می چسبد و در نهایت به رسوبات تبدیل می شوند. با زیاد شدن رسوبات قطر لوله هم کم تر می شود و کم کم بوی بد به مشام می رسد. با فنرزدن به لوله فاضلاب رسوبات ایجاد شده تراش داده می شود و بعد از ریختن آب جوش و مایع بوی بد فاضلاب رفع می شود.

ازبین بردن بوی بد فاضلاب در آزادشهر (شهرک سروآزاد) با فنر صنعتی و دستگاه ژنراتور توسط متخصصین مجموعه ما شامل موارد زیر است:

  • لوله فاضلاب لباسشویی
  • راه آب زیر سینک ظرفشویی
  • کفشور آشپزخانه
  • چاه توالت ایرانی
  • سرویس توالت فرنگی
  • راه آب فاضلاب روشویی
  • کفشور حمام
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب در طبقه اول آپارتمان،پارکینگ، خانه نوساز و غیره.

درآوردن اشیا قیمتی از چاه توالت در آزادشهر تضمینی

با افتادن اشیا قیمتی در چاه توالت برای شما عزیزان ساکن در شهرک آزادشهر (سروآزاد) ممکن است، برای شما یا اطرافیان تان نیز این اتفاق بد افتاده باشد. اوضاع زمانی بدتر خواهد شد که یک شی گران قیمت، همچون طلا یا گوشی موبایل و یا وسایلی ضروری همچون دسته کلید یا سوئیچ خودرو را در چاه توالت انداخته باشید.

زمانی که ساکنین محترم شهرک آزادشهر (شهرک سروآزاد) برای درآوردن اشیاء قیمتی از چاه توالت با نمایندگی لوله بازکنی ۲۲ تهران تماس می گیرند، معمولا اتفاقات زیر برای آنها رخ داده که می تواند همین حالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد و مشکل بزرگی را به بار بیاورد:

انداختن صابون در توالت فرنگی و توالت ایرانی، انداختن حلقه یا انگشتر در چاه توالت و حمام، افتادن سرشیر آب، خمیر دندان، لوازم آرایشی، دستگیره، سوییچ و کلید، ریموت، درب اسپری و شامپو، ژیلت و غیره در چاه توالت ایرانی.

نیاز به نگرانی نیست با شعبه لوله بازکنی  در ۷ روز هفته همچنین در طول شبانه روز می توانید خدمات مورد نیاز خودتان را فقط با شماره گیری ۰۹۱۲۱۸۷۵۹۷۶ دریافت نمایید.

محدوده سرویس دهی لوله بازکنی در شهرک آزادشهر (سروآزاد)

گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ با پوشش دهی خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران آماده ارسال فوری متخصص لوله بازکن به منزل یا محل کار شما عزیزان می باشد.

محدوده شعبه لوله بازکنی در شهرک سروآزاد شامل: چیتگر، پیکان شهر، بلوار پژوهش، بلوار باغ گیاه شناسی، بلوار آیت الله مجتبی تهرانی، خیابان گودرزی، خیابان همایونی، خیابان پارسا و غیره می باشد.

سوالات متداول

در ادامه به تعدادی از سوالات متداول که مشتریان با پشتیبانی ما در میان می گذارند، اشاره می شود. شعبه لوله بازکنی سرو آزاد ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

مدت زمان ارسال لوله بازکن به شهرک سروآزاد چقدر است؟

پس از تماس مشتریان و ثبت آدرس پستی از طرف پشتیبانی ما، کمتر از ۱۵ دقیقه سرویسکار لوله بازکن به منزل شما ارسال خواهد شد.

آیا لوله بازکنی با فنر کثیف کاری دارد؟ 

خیر، تمامی متخصصین لوله بازکن مجموعه ما بدون کثیف کاری با فنر های تمیز خدمات لوله بازکنی را انجام می دهند.

آیا لوله بازکنی در شهرک سروآزاد ضمانت هم دارد؟

بله، لوله بازکن های مجموعه ما، پس از انجام خدمات لوله بازکنی فاکتور مهر شده به همراه گارانتی به مشتریان ارائه می دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *