لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی ستارخان


گروه فنی لوله بازکنی 24 در منطقه 2 شهرداری تهران محله ستارخان با پشتیبانی ۲۴ ساعته به وسیله تیم متخصصین مجرب جهت برطرف کردن مشکلات لوله بازکنی ستارخان مانند: گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب از جمله سینک و کف شور آشپزخانه، گرفتگی توالت‌های فرنگی و ایرانی، روشویی دستشویی، برطرف کردن گرفتگی ناودان و لوله‌های کف شور پشت بام و پارکینگ منازل و ادارات، خارج کردن اشیا از درون چاه فاضلاب و همچنین تشخیص ترکیدگی لوله و رفع نشتی در کنار شما عزیزان هست.

شماره لوله بازکنی ستارخان 021-44-17-54-00
شماره مستقیم با سرویسکار لوله بازکن  0912-187-59-76

بروز گرفتگی در لوله‌های فاضلاب یکی از مشکلات رایج و آزار دهنده در ساختمان‌های مسکونی و اداری است، و با ایجاد اختلال در روند روزمره زندگی باید به سرعت مورد بررسی قرار گیرد. و بعد از تشخیص علت بروز این مشکل در کمترین زمان اقدام به برطرف کردن مشکل شود. گرفتن لوله‌های فاضلاب می‌تواند سبب بوی نامطلوب در ساختمان گردد، و مشکلاتی را برای ساکنین به وجود آورد. در صورت بروز چنین مشکلاتی بهترین راهکار تماس سریع با لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24 است. 

گروه فنی لوله بازکنی 24 با تیم خدماتی مجرب لوله بازکنی ستارخان آماده برطرف کردن مشکل پیش آمده؛ در هر ساعت از شبانه روز و ایام تعطیل هست. ما برای ارائه کلیه خدمات مورد نیاز شما عزیزان ساکن در منطقه ستارخان بصورت 24 ساعته پشتیبان شما هستیم.

چاه بازکنی ستارخان

خدمات چاه بازکنی ستارخان

گروه فنی لوله بازکنی 24 حاضر به سرویس دهی کلیه خدمات چاه بازکنی منطقه ستارخان هست. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از خدمات ما برخوردار گردید. خدمات نمایندگی لوله بازکنی منطقه 2 تهران شامل موارد زیر می‌شود:

  1. رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب آشپزخانه
  2. برطرف کردن گرفتگی کف شور حمام
  3. رفع گرفتگی ناودان و کف شور پشت بام
  4. رفع گرفتگی لوله‌های کف شور پارکینگ
  5. برطرف کردن گرفتگی در انواع لوله‌های فاضلاب
  6. خارج کردن اشیاء از درون لوله‌های فاضلاب
  7. رفع گرفتگی در توالت‌های فرنگی و ایرانی
  8. تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله
لوله بازکنی در ستارخان

لوله بازکنی در ستارخان ضمانت با گارانتی دائمی

کلیه مناطق و محله‌های ستارخان تحت پوشش گروه فنی لوله بازکنی 24 هست؛ در صورت بروز هر نوع مشکلی در هر نقطه از محله‌های ستارخان، می‌توانید از کلیه خدمات لوله بازکنی در ستارخان به صورت صد در صد تضمینی برخوردار گردید. خدمات لوله بازکنی ستارخان به صورت تضمینی به وسیله تکنسین‌های ما با کیفیت بالا و رعایت کلیه نکات بهداشتی حین کار بعلاوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قیمت مناسب ارائه می‌گردد.

لوله بازکنی در ستارخان با تجهیزات پیشرفته شرکت لوله بازکنی 24

لوله بازکنی ستارخان با تجهیزات پیشرفته

گرفتگی لوله‌های فاضلاب یکی از معضلاتی است که در هر ساختمانی بروز می‌کند. جهت پیشگیری از بروز این اتفاق بهترین کار این است، که از ورود مواد زائد و آشغال به درون آنها جلوگیری شود. ولی در صورت بروز گرفتگی در اسرع وقت با ما در تماس باشید، تا بعد از بررسی دلیل بروز این مشکل با اعزام سریع نیرو اقدام به رفع این مشکل شود.

گروه فنی لوله بازکنی 24 بوسیله انواع تجهیزات پیشرفته و مدرن و متناسب با نوع گرفتگی در کمترین زمان در کنار شما خواهد بود. دستگاه‌هایی که در زمان لوله بازکنی ستارخان استفاده می‌شود شامل این موارد است:

  • لوله بازکنی ستارخان با فنرزنی برقی
  • چاه بازکنی ستارخان با دستگاه تراکم هوا
  • لوله بازکنی ستارخان با واترجت

یکی از تجهیزاتی که در زمان رفع گرفتگی و لوله بازکنی ستارخان استفاده می‌شود. دستگاه فنرزنی برقی دارای یک ژنراتور برق قوی است، که باعث چرخش فنر در لوله فاضلاب می‌گردد. که یکی از بهترین روش‌ها در امر رفع گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب با درجه و شدت‌های مختلف است.

زیرا به دلیل قدرت بالا باعث خورد شدن اجسام و تراشیدن رسوبات موجود در دیواره لوله و بدون آسیب به لوله می‌شود، و به سرعت سبب باز شدن انواع گرفتگی‌ها می‌گردد. این دستگاه کلیه مواد اضافی و زائد از جمله انواع پارچه، مو، رسوب چربی و غیره را از لوله خارج می‌کند، و یکی از کاربردترین تجهیزات لوله بازکنی ستارخان است.

فنر زنی لوله فاضلاب ستارخان

فنرزنی لوله فاضلاب ستارخان بدون کثیف کاری

خدمات فنرزنی لوله فاضلاب ستارخان توسط لوله بازکن‌های ما بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری بدون آسیب به لوله فاضلاب انجام می شود. فنرزدن لوله فاضلاب ستارخان تهران شامل موارد زیر است.

فنرزدن لوله فاضلاب حمام در ستارخان فنرزدن لوله تراس – پاسیو ستارخان
خدمات فنرزدن لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی ستارخان فنرزدن لوله پشت بام – ناودان ستارخان
فنرزدن لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی ستارخان فنرزدن لوله پارکینگ ستارخان
فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه کف شور آشپزخانه ستارخان فنرزدن لوله حیاط خلوت ستارخان
فنرزدن لوله فاضلاب زیر سینک ظرفشویی ستارخان فنرزدن لوله رایزر اصلی ساختمان در ستارخان
فنرزدن لوله فاضلاب لوله لباسشویی ستارخان  فنرزدن لوله فاضلاب شهری و اگو ستارخان 

لوله بازکنی ستارخان با دستگاه کمپرسور تراکم هواگروه فنی لوله بازکنی 24

لوله بازکنی ستارخان با دستگاه کمپرسور تراکم هوا

یکی دیگر از تجهیزات پرقدرت و کاربردی جهت لوله بازکنی ستارخان دستگاه تراکم هوا هست. روش کار دستگاه تراکم هوا به این شکل است، که کمپرسور هوای متراکمی را تولید و با فشار زیاد به داخل لوله فاضلاب منتقل می‌کند. این فشار سبب می‌شود، تا اشیاء گیر کرده در درون لوله فاضلاب به بیرون هدایت و مسیر باز شود.

از معایب بزرگ این روش این است، که این سیستم می‌تواند به دلیل فشار بالای خود در لوله فاضلاب سبب بروز آلودگی در محیط و خروج مواد از لوله‌های فاضلاب دیگر موجود در ساختمان شود. البته اگر سرویسکار لوله بازکن باتجربه باشد مشکل گرفتگی لوله با پمپ تراکم هوا بدون کثیف کاری انجام می شود. که لوله بازکن های گروه فنی لوله بازکنی 24 باتجربه و کاربلد هست و نگرانی بابت کثیف شدن محیط نخواهید داشت.

 لوله بازکنی ستارخان با دستگاه واترجت یا پمپ لوله بازکنی گروه فنی لوله بازکنی 24

 لوله بازکنی ستارخان با دستگاه واترجت یا پمپ لوله بازکنی

یکی دیگر از تجهیزات پرکاربرد در لوله بازکنی ستارخان واترجت یا همان پمپ لوله بازکنی است، که دستگاهی  بسیار قدرتمند هست و کاربرد آن بیشتر در لوله‌های بالای 6 اینچ است، و توانایی بالاتری را نسبت به فنرزن برقی دارا است. روش کار آن به این صورت است، که آب را با فشار بالا وارد لوله می‌کند و سبب رفع گرفتگی در انواع لوله‌های فاضلاب می‌شود.

لوله بازکنی ستارخان با واترجت به این شکل است که آب در مخزن کامیون هست و شلنگ واترجت به لوله فاضلاب هدایت می شود. و با فشار بالایی که دارد قطر لوله را کاملا پاکسازی می شود. از لوله بازکنی با واترجت در آشپزخانه های بزرگ صنعتی و کارخانه‌ها و غیره بیشتر استفاده می شود.

لوله بازکنی ستارخان تهران ارزان فوری شرکت لوله بازکنی 24

لوله بازکنی ستارخان با دستگاه ساکشن

یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده در لوله بازکنی ستارخان دستگاه ساکشن است، این دستگاه بیشتر در مواردی کاربرد دارد که شئ ارزشمند وارد لوله فاضلاب می‌شود، مانند گوشی موبایل و یا طلا و جواهرات گران‌بها که نیاز به خارج کردن آن باشد نه خورد کردن و برداشتن آن از مسیر لوله در صورت بروز این مشکل حتما باید از ساکشن استفاده شود تا با مکش قدرتمند آن اجسام را از درون لوله خارج کنند.

لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

لوله بازکنی با محلول اسید لوله بازکنی در ستارخان

استفاده از محلول‌های شیمیایی می‌تواند سبب خسارت به لوله‌های فاضلاب شود و یا می‌تواند با ورود گازها که از ترکیب مواد شیمیایی با فضولات و آلودگیهای درون لوله ایجاد می‌گردد باعث بروز مشکلات تنفسی در افراد ساکن در محل شود. یا در زمان رفع گرفتگی و لوله بازکنی ستارخان با دستگاه‌های مختلف به بیرون پرتاب می‌شود و سبب بروز آسیب جدی به صورت و چشم افراد و متخصصین شود.

در صورت بروز هرگونه گرفتگی در انواع لوله‌های فاضلاب در مناطق مختلف ستارخان و نیاز به لوله بازکنی ستارخان در سریع‌ترین زمان با گروه فنی لوله بازکنی 24 تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان با اعزام نیروهای باتجربه اقدام به رفع مشکل نمایند.

لوله بازکنی در ستارخان شبانه روزی

لوله بازکنی ستارخان شبانه روزی بدون تعطیلی

بروز مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب یکی از مشکلاتی است، که در هر ساعت از شبانه روز و ایام تعطیل ممکن است بروز کند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در زمینه کلیه خدمات مربوط به لوله بازکنی ستارخان می‌توانید با گروه فنی لوله بازکنی 24 تماس حاصل فرمایید، و از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران و 24 ساعته در ایام تعطیل برخوردار گردید.

فاصله ما با شما عزیزان ساکن در کلیه محله‌های ستارخان فقط یک تماس است. که لوله بازکن پس از دریافت آدرس در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت با شما همراه خواهیم بود.

خارج کردن اشیا از لوله فاضلاب ستارخان 100% تضمینی - گروه فنی لوله بازکنی 24

خارج کردن اشیا از لوله فاضلاب ستارخان تضمینی

شاید برای شما عزیزان هم پیش بیاید که زمان استفاده از انواع سرویس‌های بهداشتی لوازم شخصی و زیورآلات شما در چاه بیفتد. در صورت ایجاد این گونه مشکلات جهت لوله بازکنی ستارخان به سرعت با گروه فنی لوله بازکنی 24 تماس بگیرید و بعد از اعلام آدرس محل و علت گرفتگی از خدمات ما برخوردار گردید.

همکاران ما به وسیله تجهیزات مناسب مانند ساکشن آماده بیرون آوردن انواع اشیاء از جمله گوشی تلفن همراه و اجسام دیگر توسط نیروهای خبره و کاردان از درون لوله‌های فاضلاب هستیم.

بیرون آوردن سر شیر آب از چاه توالت در ستارخان بیرون آوردن مسواک از چاه توالت در ستارخان
بیرون آوردن ساعت از چاه توالت در ستارخان بیرون آوردن دستگیره در توالت ستارخان
بیرون آوردن کلید و سوئیچ از چاه توالت در ستارخان بیرون آوردن صابون از چاه توالت در ستارخان
بیرون آوردن انگشتر و حلقه از چاه توالت در ستارخان بیرون آوردن طلا از چاه توالت در ستارخان
بیرون آوردن گردنبند از چاه توالت در ستارخان بیرون آوردن گوشواره از چاه توالت در ستارخان

 

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه در ستارخان

گرفتگی لوله‌های فاضلاب آشپزخانه یکی از عمده‌ترین و رایج‌ترین موارد در گرفتگی‌ها در این محله هست. که می‌تواند در لوله سیفون زیر سینک ظرفشویی و یا لوله‌های خروج فاضلاب آب ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی و یا کف شور آشپزخانه بروز کند. و به دلیل اینکه آشپزخانه کاربردی‌ترین محل در ساختمان است، می‌تواند زندگی روزمره را با اختلال روبرو کند.

در صورت بروز این مشکل جهت لوله بازکنی ستارخان با یک تماس از خدمات ما در این زمینه برخوردار گردید. متخصصین ما با فنرهای مناسب و تمیز مخصوص آشپزخانه و با رعایت نکات بهداشتی در کار این خدمات را به شما عزیزان ساکن در ستارخان ارائه می‌دهند.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه کثیف کاری دارد؟ خیر همکاران ما بدون ریخت و پاش و بدون اینکه محیط آشپزخانه را کثیف کنند. با حساسیت بالا اقدام به فنرزدن لوله های فاضلاب آشپزخانه می کنند. در صورتی که از سینک ظرفشویی استفاده می کنید و آب از کف شور آشپزخانه یا سینک ظرفشویی بالا می زند لطفا قبل از آمدن سرویسکار لوله بازکن وسایل داخل ظرفشویی را جمع کنید تا لوله بازکن پس از رسیدن به منزل شما فنرزنی را از لوله فاضلاب زیر سینک ظرفشویی اقدام کند.

رفع گرفتگی لوله کفشور حمام در ستارخان در کمترین زمان ممکن گروه فنی لوله بازکنی 24

رفع گرفتگی لوله کف شور حمام ستارخان فوری

گرفتگی لوله‌های کف شور حمام معمولا به دلیل ورود مو به همراه رسوبات و چربی صابون و یا انداختن اجسامی مانند سنگ پا، صابون و روشور بروز می‌کند. که در این صورت برای لوله بازکنی ستارخان باید از دستگاه فنرزن برقی جهت برطرف کردن این گرفتگی استفاده شود، زیرا قدرت چرخش فنرزن می‌تواند هر جسمی را بدون آسیب زدن به لوله فاضلاب خورد کند.

سر فنر برقی با پیچیدن به دور خود مو و مواد زائد دیگر را که سبب گرفتگی می‌شود را از لوله کف شور خارج کند. در صورت بروز این مشکل با تماس با گروه فنی لوله بازکنی 24 می‌توانید در کمترین زمان از کلیه خدمات مورد نیاز خود توسط نیروهای اعزامی ما به ستارخان برخوردار گردید.

 

لوله بازکنی کف شور پارکینگ و ناودان پشت بام ستارخان

پارکینگ یکی از پرترددترین مکان‌ها در ورودی ساختمان‌های مسکونی و اداری است. که همین رفت و آمد مداوم خودروها می‌تواند باعث بروز انواع مشکلات و گرفتگی‌ها در لوله‌های فاضلاب این محل‌ها گردد. زیرا رینگ‌های اتومبیل‌ها می‌تواند آلودگی‌های مختلف از جمله گرد و غبار و مواد زائد دیگر را با خود به داخل پارکینگ وارد کند. و این آلودگی‌ها وارد لوله‌های فاضلاب می‌شود و سبب گرفتگی گردد. در صورت بروز این مشکل حتما از لوله بازکنی 24 جهت رفع مشکل کمک بخواهید.

همچنین پشت بام های منازل و ادارات یکی از محل‌های کم تردد است. که در فصول مختلف با بارش باران و برف و همچنین ورود گرد و غبار به درون ناودان و کف شور دچار گرفتگی می‌شود. و عدم توجه به موقع به این مورد می‌تواند آسیب‌های جدی و پرهزینه‌ای را برای ساکنین به همراه داشته باشد. در صورت بروز هرگونه گرفتگی در این لوله‌ها و نیاز به لوله بازکنی ستارخان با گروه فنی لوله بازکنی 24 تماس حاصل فرمایید. تا با اعزام سریع نیرو به همراه تجهیزات مناسب اقدام به رفع مشکل نمایند.

فنرزنی لوله توالت ایرانی ستارخان بدون کثیف کاری گروه فنی لوله بازکنی 24

فنرزنی چاه توالت ایرانی ستارخان بدون کثیف کاری

چاه توالت ایرانی معمولا با انداختن دستمال کاغذی یا شیئ دیگری دچار گرفتگی می‌شود و نیاز به فنرزدن دارد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که لوله بازکنی با فنر به لوله فاضلاب آسیب می رساند؟ خیر دستگاه لوله بازکنی پیشرفته هست بدون اینکه به لوله آسیب برساند کاملا رسوبات قطر لوله را تراش می دهد.

همکاران شعبه ستارخان با گرفتگی لوله سیمانی پیش آمده است، در چنین مواقع چه باید کرد آیا نیاز به کنده کاری یا تعویض لوله است؟ خیر تعویض لوله برای چندین سال پیش بود که دستگاه های لوله بازکنی پیشرفته نبودند و لوله بازکن‌ها با دریل اقدام به لوله بازکنی ستارخان می کردند.

اما حالا دستگاه‌ها پیشرفته هستند تا سخت‌ترین نوع گرفتگی لوله های فاضلاب با سیمان یا نخاله باشند را رفع کنند. هنگام بازسازی یا تعمیرات توالت ایرانی با رعایت نکردن کارگران داخل توالت ایرانی نخاله ریخته می شود و به مرور زمان سیمان یا نخاله رسوبات را به خود جذب می کند و زانویی توالت ایرانی مسدود می شود. که نیاز به فنرزدن و رسوب تراشی هست.

این نوع گرفتگی ها دیگر نگران کننده نیست برای ساکنین محترم محله ستارخان، چون گروه فنی لوله بازکنی 24 دستگاه های فوق پیشرفته خارجی را در اختیار لوله بازکن های حرفه ایی و باتجربه خود قرار می‌دهد تا مشکل گرفتگی هر چقدر سخت باشد را در کمترین زمان ممکن بدون خرابی و بدون معطلی وقت به طور اساسی لوله بازکنی ستارخان را با گارانتی دائمی رفع کنند. شما عزیزان در صورت نیاز به خدمات فنرزنی توالت ایرانی کافی است با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا لوله بازکن در کمترین زمان ممکن خدمت رسانی کند.

 

فنرزنی منهول فاضلاب شهری ستارخان

خدمات فنرزنی منهول فاضلاب شهری با ابزار آلات پیشرفته در ستارخان، فنرزدن منهول فاضلاب شهری بایستی با دستگاه ژنراتور بزرگ و فنر سایز 28 فولادی انجام شود. تا رسوباتی که به قطره لوله فاضلاب چسبیده کاملا تراش داده شود. همکاران ما از باز کردن گرفتگی منهول فاضلاب شهری ستارخان کلیپ تهیه کرده‌اند که شما عزیزان آن را تماشا کنید.

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله فاضلاب در ستارخان

خدمات تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله یکی دیگر از خدمات گروه فنی لوله بازکنی 24 هست که در کلیه مناطق ستارخان ارائه می‌دهد. این مشکل ممکن است در هر زمان و مکانی در طول ساعات روز و شب و ایام تعطیلات بروز کند.

شما عزیزان در هر ساعاتی از ایام هفته که با این مشکل روبرو شدید کافی است، با شماره 09121875976 تماس بگیرید تا خواست کمک کنید.

در برخی موارد محل ترکیدگی قابل تشخیص نیست و نیازمند تجهیزات تجربه کافی هست، تا نقطه مورد نظر را شناسایی شود. به همین دلیل نیازمند دریافت کمک از افراد و مراکز معتبر است. ما با یک تماس در هر نقطه از منطقه ستارخان در کنار شما خواهیم بود.

قیمت لوله بازکنی ستارخان

یکی از موارد مهم در بروز انواع مشکلات در زمینه لوله بازکنی پرسش در زمینه برآورد هزینه لوله بازکنی ستارخان است. موارد مختلفی بر روی تعیین هزینه چاه بازکنی ستارخان تاثیر گذار است، که عبارت است از:

تعداد لوله هایی که دچار گرفتگی است نوع تجهیزات لوله بازکنی زمان رفع گرفتگی
متراژ لوله فاضلاب گرفته محل قرار گیری لوله فاضلاب
شدت گرفتگی لوله فاضلاب نوع گرفتگی لوله فاضلاب
مدت زمان رفع گرفتگی لوله فاضلاب  روش لوله بازکنی با فنر یا پمپ هوا 

جهت لوله بازکنی ستارخان باید محل مورد نظر بررسی شود، تا علت و شدت بروز مشکل در ابتدا مشخص گردد. بعد از این مرحله باید متراژ لوله و دستگاه و روش مناسب مورد توجه قرار گیرد و در نهایت مدت زمان و تعداد لوله‌هایی که گرفتگی دارد، که تمامی این فاکتورها میتواند در تعیین قیمت خدمات لوله بازکنی ستارخان موثر باشد.

مناطق تحت پوشش گروه فنی لوله بازکنی 24

محله ستارخان در منطقه 2 شهرداری واقع هست که یکی از مناطق مهم و پرتردد در تهران هست. که به محله‌های مختلفی در این منطقه منتهی می‌شود، که تمامی این مناطق جهت لوله بازکنی ستارخان تحت پوشش نیروهای متخصص ما است. که مهمترین این مناطق شامل این موارد است:

خیابان آفرند خیابان بنفشه
خیابان ستایش آیت اله هاشمی رفسنجانی
خیابان باقرخان خیابان حبیب اله
خیابان کوکب خیابان تاکستان
لوله بازکنی پاتریس لومومبا  فلکه اول صادقیه 
خیابان شهرآرا خیابان تهران ویلا
لوله بازکنی خیابان بهبودی  خیابان غلامی
خیابان نجاری خیابان جهانی نسب
لوله بازکنی خیابان شادمهر خیابان کاشانی پور
خیابان میکائیلی خیابان نیرو

خیابان خسرو جنوبی خیابان خسرو شمالی
خیابان سیار ستارخان خیابان حمید اسدی
خیابان شهید رحیمی خیابان گلناز شمالی (دهم)
خیابان موسوی خیابان پاییزان
بلوار شهدای صادقیه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 161 میانگین: 5]

۸۱ دیدگاه

  • سلام و درود به کارکنان شرکت خدمات فنی رسولی واقعا کارتون عالی بود .👌👌👌👌👌

  • سلام راه آب فاضلاب آشپزخانه گرفتگی داشت که با شما تماس گرفتم سرویسکارتون سریع اومدن بدون کثیف کاری با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکل گرفتگی رو رفع کردند ممنون بابت خدمات خوبتون 👏

  • سلام از لوله بازکنی ستارخان شرکت لوله بازکنی ۲۴ استفاده کردیم واقعا کارشون عالی بود

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت لوله بازکنی ستارخان انتخاب کردید

  • منم امروز دنبال شماره لوله بازکنی ستارخان بودم که شرکت لوله بازکنی 24 رو پیدا کردم و تماس گرفتم همکارانتون تشریف آوردن خیلی سریع مشکل گرفتگی لوله حمام ما رو با فنر زنی رفع کردند در کل کارشون عالی بود.

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت لوله بازکنی ستارخان انتخاب کردید

  • سلام خوشحالم از اینکه لوله بازکنی 24 رو برای انجام خدمات لوله بازکنی ستارخان خیابان باقرخان انتخاب کردم بسیار کاربلد و خوش اخلاق بودن بدون کثیف کاری یا ریخت و پاش خیلی خیلی سریع لوله فاضلاب آشپزخانه رو با فنر زنی دستگاه ژنراتور رفع کردند.

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت لوله بازکنی ستارخان انتخاب کردید

  • امروز دنبال شماره لوله بازکنی ستارخان بودم که با سایت لوله بازکنی ۲۴ آشنا شدم تماس گرفتم نیرویی که ارسال کردن بسیار خوش اخلاق و ماهر بودن بدون کوچیکترین کثیفی با دستگاه و فنر برقی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه رو رفع کردند تشکر میکنم 🌹

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت لوله بازکنی ستارخان انتخاب کردید

  • تشکر میکنم از لوله بازکنی ۲۴ بابت خدمات خوب و منصفانه ایی که ارائه میدید. لوله بازکنی ستارخان فوری انجام شد

    • سلام و درود آقا شاهرخ عزیز، ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • منم از لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ استفاده کردم. پرسنل خوش اخلاق و کاربلد

    • سلام و درود آقا ابوالفضل عزیز، ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • سلام و وقت بخیر بنده امروز با بالا زدن آب از کفشور آشپزخانه مواجه شدم بلافاصله با سرچ کردن تو گوگل با سایت لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ آشنا شدم و تماس گرفتم نیروی اعزامی بسیار کاربلد و منصف بودن تشکر میکنم

    • سلام و درود آقای پناهی ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • سلام منم امروز از لوله بازکنی ستارخان نیرو درخواست کردم پرسنل خوش برخورد و کاربلد مشکل گرفتگی توالت فرنگی را بسیار عالی رفع کردند ممنون از لوله بازکنی ۲۴

    • سلام و درود ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • سلام تشکر میکنم از گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ بابت رفع کردن گرفتگی لوله پارکینگ توسط نیروی بسیار کار بلد واقعا بهترین لوله بازکنی ستارخان این مجموعه است.

    • سلام و درود ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • از خیابان میکائیلی ستارخان تماس گرفتم برای فنرزنی لوله فاضلاب لباسشویی نیروی اعزامی بدون کثیف کاری کمتر از 10دقیقه گرفتگی رو رفع کردند ممنونم از لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

    • سلام و درود آقا سعید، ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • لوله بازکنی خیابان نیرو فوری انجام شد. تشکر میکنم از شعبه لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی ۲۴

    • سلام و درود آقا عماد عزیز، ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • تشکر میکنم از شعبه لوله بازکنی ستارخان بابت خدمات خوبی که تو محل انجام میدید.

    • سلام و درود ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • لوله پارکینگ ساختمان ما چدنی بود ۲۰ سال هست که تا به حال فنر نزده بودیم، با گرفتگی لوله مواجه شدیم با لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ تماس گرفتیم نیروی کاربلد و خوش اخلاق اعزام کردن فنرزنی لوله پارکینگ با سه نظام رفع شد.

    • سلام و درود آقای تیموری ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • لوله بازکنی ستارخان فوری بسیار عالی ساعت ۲ بامداد انجام شد سپاس فراوان از لوله بازکنی ۲۴

    • سلام و درود خانوم ناصری ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • لوله بازکنی ستارخان بدون کثیف کاری انجام شد ممنونم از گروه فنی لوله بازکنی ۲۴

    • سلام و درود آقای ستاری ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • احسنت لوله بازکنی ستارخان با قیمت منصفانه توسط لوله بازکن کاربلد گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ انجام شد تشکر

    • سلام و درود ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • سلام لوله فاضلاب آشپزخانه منزل ما دچار گرفتگی شد پسرم تو گول سرچ کرد و سایت لوله بازکنی 24 و پیدا کرد و تماس گرفتیم بمدت 10 دقیقه ایی تشریف آوردن و فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه رو هم بدون کثیف کاری بسیار عالی انجام دادن. تشکر ویژه از این مجموعه رضایت کامل داریم احسنت 👏👏👏

    • سلام و درود آقای طالبی عزیز، ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • لوله بازکنی ستارخان خیلی سریع و با کادر منظم و خوش قول و منصف انجام شد.

    • سلام خانوم نظری، ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • لوله بازکنی ستارخان خیابان کاشانی پور فوری انجام شد مرسی از لوله بازکنی ۲۴

    • سلام و درود آقای محمدی عزیز، ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه در خیابان کاشانی پور امشب توسط لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ خوب و سریع انجام شد ممنونم.

    • سلام و درود آقا کریمی عزیز، ممنونیم بابت انتخاب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • سلام و خسته نباشید
    فنر ۴۰ متری دارید برای فنرزنی لوله فاضلاب اصلی ساختمان؟!

    • سلام، بله فنر بیشتر از 40 متر هم داریم همراه با دستگاه قوی ژنراتور لوله بازکنی ستارخان در صورت نیاز به خدمات با لوله بازکنی 24 تماس حاصل فرمایید.

    • سلام لطفا با شماره های ثبت شده تماس بگیرید تا قیمت دقیق اعلام کنیم.

  • سلام یه سوال مهم دارم از گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ ممنون میشم جواب بدید

    ما امروز مشکل گرفتگی لوله داشتم با لوله بازکنی ستارخان شعبه خودتون تماس گرفتیم فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه انجام شد و پایان کار سرویسکارتون سینک و پر از آب گرم کرد و یهو تخلیه کرد که تحویل نشون بدن لوله باز شده. آب سینک ظرفشویی ام خیلی سریع تخلیه شد.

    ولی میترسم بازم رسوبات مونده باشه داخل لوله نیاز هست اسید بریزم دیگ مطمئن بشم؟

    • سلام خانوم عظیمی راد ممنونیم بابت انتخاب شعبه لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24
      زمانی که فنرزنی لوله فاضلاب انجام میشه دیگه نیازی به اسید نیست. کلا ما اسید و توسیه نمیکیم. چون امروزه اتصالات لوله از چسب هست و هنگام برخورد اسید با اتصالات لوله باعث خوردگی چسب اتصالات میشه و نشتی اتفاق می افته.

  • عرض سلام و وقت بخیر
    بنده از زمان رسیدن و خوش اخلاق و کاربلد بودن سرویسکار لوله بازکن گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ شعبه لوله بازکنی ستارخان رضایت کامل دارم.

    • سلام و درود آقا طاهر عزیز، ممنونیم بابت انتخاب شعبه لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • سلام یه سوال دارم
    برای بوی بد فاضلاب هم شما میتونید کاری انجام بدید. مایع هم ریختیم بد تر هم شد.

    • سلام، بله خدمات رفع بوی بد فاضلاب توسط همکاران شعبه لوله بازکنی ستارخان به صورت تضمینی انجام میشه در صورت نیاز هر ساعت از طول شبانه روز با گروه فنی لوله بازکنی 24 تماس بگیرید.

  • سلام بنده ساکن خیابان باقرخان هستم. یه مورد گرفتگی با قیر داریم که یکی از همسایه ها با برچسب های دم در تماس گرفت اومدن نتونستن باز کنند خواستم ببینم شما میتونید انجام بدید.؟!

    • سلام آقای مرادی چرا که نه همکاران ما کاملا با تجربه هستن در زمینه لوله بازکنی ستارخان کافیه با گروه فنی لوله بازکنی 24 تماس بگیرید تا سرویسکار اعزام بشه مشکلتون رو رفع کنه.

  • سلام و وقت بخیر خدمت گروه فنی لوله بازکنی ۲۴
    سرویس توالت فرنگی منزل دچار گرفتگی شد با شعبه لوله بازکنی ستارخان این مجموعه تماس گرفتم. همکارتون تشریف آوردن ممنونم که تو این وضعیت بهداشت و رعایت میکنید از ماسک و دستکش هم استفاده کردن پس از انجام کار فنر رو داخل کیسه زباله گذاشتن که آب چکه نکنه رو زمین من رضایت کامل دارم ازتون خیلی ممنونم👏🙏

    • سلام خانوم ترابی ممنونیم بابت انتخاب گروه فنی لوله بازکنی 24 برای خدمات لوله بازکنی ستارخان تهران.

  • سلام و درود تشکر فراوان از گروه فنی لوله بازکنی ۲۴
    لوله فاضلاب ظرفشویی آشپزخانه منزل بنده چدنی هست و دو مرتبه لوله بازکن اومد و نتونستن گرفتگی رو رفع کنند و گفتند که باید لوله تعویض بشه. اما با شعبه لوله بازکنی ستارخان این مجموعه تماس گرفتم و با ابزارآلات کامل اومدن با فشار پمپ تراکم هوا چند مرتبه هوا زدن و مسیر لوله باز شد.

    • سلام آقای قاسمی ممنونیم بابت انتخاب گروه فنی لوله بازکنی 24 برای خدمات لوله بازکنی ستارخان تهران.

  • سلام لوله بازکنی خیابان ستارخان توسط مجموعه لوله بازکنی ۲۴ عالی انجام شد خیلی ممنونم

    • سلام آقای خاتمی ممنونیم بابت انتخاب گروه فنی لوله بازکنی 24 برای خدمات لوله بازکنی خیابان ستارخان تهران.

  • لوله بازکنی خیابان ستارخان فوری انجام شد ممنونم از مجموعه خوب لوله بازکنی ۲۴

    • سلام آقای شجاعی ممنونیم بابت انتخاب گروه فنی لوله بازکنی 24 برای خدمات لوله بازکنی خیابان ستارخان تهران.

  • سلام سرویس توالت فرنگی منزل بنده هر چند ماه دچار گرفتگی میشه که ایندفه با لوله بازکنی تماس گرفتم و درخواست ضمانت کردم. سرویسکار لوله بازکن خوش اخلاق و کاربلد پس از رفع گرفتگی با یک سال ضمانت کردند. خیلی ممنونم❤️

    • سلام آقا امیر رضا ممنونیم بابت انتخاب گروه فنی لوله بازکنی 24 برای خدمات لوله بازکنی خیابان ستارخان تهران.

  • سلام با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ تماس گرفتم جهت رفع بوی بد فاضلاب مشکل به صورت اساسی رفع شد خیلی ممنونم

    • سلام و درود آقای پناهی عزیز، خرسندیم که لوله بازکنی 24 برای انجام خدمات لوله بازکنی ستارخان انتخاب نموده اید.

  • یه سوال دارم از گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ ممنون میشم جواب بدید
    منزلی که بنده در خیابان ستارخان ساکن هستم لوله فاضلاب سرویس بهداشتی بوی خیلی بدی ازش میاد، هرچی محلول هم میخرم میریزم یکی دو روز خوب میشه ولی بعدش بازم بدتر میشه، ینی الان باید به فکر کندن و تعویض لوله باشیم؟

    • سلام خانوم رضایی با خیال آسوده مشکل رفع بوی بد فاضلاب و به نیرو های کاربلد نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24 بسپارید تا کمتر از 15 دقیقه رفع بوی بد فاضلاب به صورت دائمی ار بین برود.

  • سلام وقتتون بخیر
    ساکن خیابان ستارخان هستیم و اینکه جدیدا کشش آب فاضلاب حمام خیلی کم شده وقتی استفاده میکنیم به سختی آب از کفشور میره پایین به نظرتون اسید بریزم درست میشه؟

    • سلام ممنونیم
      مجموعه ما به هیچ عنوان اسید رو برای انجام خدمات لوله بازکنی ستارخان پیشنهاد نمیکنه، بهترین روش برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب فنرزنی لوله با دستگاه ژنراتور می باشد.

  • منم از نمایندگی لوله بازکنی ستارخان مجموعه خوب گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ نیرو درخواست کردم، جهت فنرزدن چاه آشپزخانه رضایت کامل دارم بدون کثیف کاری و بدون ریخت و پاش خیلی منطم رفع گرفتگی لوله انجام شد خیلی ممنونم.

    • ممنونیم از شما آقای نعمتی عزیز بابت انتخاب گروه فنی لوله بازکنی 24 جهت خدمات لوله بازکنی ستارخان

  • سلام و درود فنرزدن چاه آشپزخانه خیابان ستارخان بسیار تمیز انجام شد رضایت کامل دارم از سرویس دهی خدمات لوله بازکنی ستارخان

    • سلام آقای پیروانی ضمن تشکر بابت انتخاب نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24

  • سلا با تشکر از خدمات بسیار خوب لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24 ، قیمت لوله بازکنی ستارخان رو با سایت های دیگه مقایسه کردم و بعد با این مجموعه تماس گرفتم و همکاراتون زحمت کشیدن اومدن. رضایت کامل دارم به این دلیل که خوش قول و خوش برخورد و کاربلد بودن نیروهاتون. انشاله موفق و پیروز باشید.

    • سلام آقای کمالی ممنونیم بابت انتخاب نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی ۲۴

  • سلام و وقت بخیر خدمت گروه فنی لوله بازکنی ۲۴
    لوله رایزر اصلی فاضلاب ساختمان گرفتگی دارد و نیاز به فنر ۴۰ متری هست همکارای شما فنر بلند دارند که تماس بگیرم برای دریافت خدماتتون؟

    • سلام آقای محمدی بله گروه فنی لوله بازکنی 24 فنر از 6 متر الی 60 متر در اختیار همکاران نمایندگی لوله بازکنی ستارخان قرار داده تا رفع گرفتگی لوله ها بدون معطلی وقت انجام شود.

  • سلام رمضانی هستم تماس گرفتم امروز با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان مجموعه شما، خواستم تشکر کنم از اینکه سرویسکار خوش اخلاق و کاربلد رو برای ما فرستادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *