لوله بازکنی شهرک غرب تهران از جمله خدماتی است که از سوی مجموعه ما به اهالی عزیز این منطقه ارائه می شود. همکاران ما با آشنایی کامل که به محدوده شهرک غرب دارند پس از درخواست لوله بازکن از سوی شما در سریع ترین زمان خدمت شما ارسال می شوند تا مشکل گرفتگی لوله های شما را حل کنند. با بهترین تجهیزات و نیز با کادری مجرب و البته هزینه ای مناسب برای خدمات رفع گرفتگی لوله خدمت شما خواهیم رسید. آنچه که برای ما همکاران ما اهمیت دارد اولویت قراردادن رضایت مشتری است نسبت به دریافت هزینه. به علاوه اینکه انجام تمیز امور لوله بازکنی شهرک غرب تخصص ما بوده و بعد از انجام این امور خود را موظف به تمیزی محیط می دانیم. تماس با ما 88038099-021 «» 22924883-021

لوله بازکنی شهرک غرب

در روزهای شیوع ویروس کرونا افراد به هنگام درخواست برای دریافت خدمات ساختمانی مختلف از جمله لوله بازکنی شهرک غرب تهران نگران عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی متخصص در این زمینه ها هستند. اما همکاران ما با رعایت صد در صدی پروتکل های بهداشتی خدمت شما رسیده و خدمات لوله بازکنی شهرک غرب را در سریع ترین زمان خدمت شما ارائه خواهند داد. 

 

 

چرا استفاده از خدمات خود را به شما ساکن عزیز منطقه شهرک غرب توصیه می کنیم؟

کاملا به جاست اگر از ما بپرسید چرا خود را لایق ارائه خدمات به ما می دانید؟ در پاسخ به این سوال می بایست موارد زیر را خدمت شما عرض کنیم:

  • در کادر ما مجموعه از بهترین و متخصص ترین افراد به منظور ارائه خدمات لوله بازکنی شهرک غرب تهران گرد هم آمده اند. به همین علت می توانیم ادعا کنیم باکیفیت ترین خدمات را از ما دریافت خواهید کرد. پس اگر به دنبال دریافت باکیفیت ترین خدمات لوله بازکنی هستید در خدمت شما هستیم. 
  • بسیاری از افراد به هنگام ارائه خدمات ساختمانی بیشتر به پول توجه دارند تا کیفیت انجام خدمات. ما همکاران ما اولویت را رضایت شما قرارداده و پس از انجام هرچه باکیفیت تر خدمات لوله بازکنی هزینه را از سوی شما دریافت خواهند کرد. هزینه ای که دیگر به هیچ فرد همکاری حتی در مجموعه غیر از ما نیز پرداخت نخواهید کرد. 
  • در روز های شیوع کرونا با رعایت صد در صدی پروتکل های بهداشتی خدمت شما خواهیم رسید. کاهش امار کرونا دلیل نمی شود تا با عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی سبب ایجاد نگرانی در شما شویم. 
  • ما خود را موظف می دانیم تا به محض انجام کامل عملیات لوله بازکنی شهرک غرب اقدام به تمیزی محیط کرده و محیط را عاری از هرگونه آلودگی کنیم. 
  • مجموعه ما برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان های مختلف خود را به بهترین و جدیدترین تجهیزات لوله بازکنی در شهرک غرب مجهز کرده است. استفاده از بهترین فنر های لوله بازکنی و نیز دستگاه های فشار هوا مصادیق این ادعای ما هستند. 

لوله بازکنی شهرک غرب

انجام 24 ساعته خدمات لوله بازکنی شهرک غرب

اگر شب هنگام و در ساعتی تعطیلی مجموعه های خدماتی دیگر شاهد علائم گرفتگی لوله در لوله های فاضلاب خود بودید اصلا خود را ناراحت و نگران نکنید. همکاران ما در هر ساعتی از شبانه روز در سریع ترین زمان خدمت شما خواهند رسید. فقط کافیست تا با ما تماس بگیرید و آدرس خود را اعلام کنید. همکاران ما در سریع ترین زمان خود را به آدرس مطرح شده از سوی شما رسانده و با مناسب ترین هزینه ممکن اقدام به لوله بازکنی شبانه روزی تهران می کنند

 

 

ارائه خدمات لوله بازکنی شهرک غرب در هفت روز هفته

نگران ایجاد انسداد در لوله های فاضلاب ساختمان خود در روز های تعطیل نباشید. همکاران ما در روزهایی که سایر شرکت های همکار معمولا خدمتی را ارائه نمی دهند هم اماده حل مشکلات مربوط به لوله های فاضلاب منازل شما می باشند. اگر شاهد تخلیه شدن کند آب در سرویس بهداشتی خود یا هرگونه علائم دیگر مربوط به گرفتگی لوله ها بودید کافیسا با ما تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان خدمت شما خواهند رسید. 

چه زمانی می بایست با ما تماس بگیرید؟

زمان هایی استفاده از خدمات شرکت ما ضروری است و معمولا کار از پس افراد غیر متخصص بر نمیاید. اگر شاهد این هستید که آب با سرعت بسیار پایینی تخلیه می شود و سبب پر شدن کاسه سرویس بهداشتی می شود می بایست در سریع ترین زمان با لوله بازکنی 24 تماس بگیرید. به علاوه اینکه اگر شاهد بالازدن فضولات به محض ریختن آب هستید نیز می بایست در سریع ترین زمان با ما تماس بگیرید. اگر هم شاهد آن بوده اید که از دست خودتان شی نسبتا بزرگ در سرویس بهداشتی سقوط کند حتما به منظور خروج آن از ما کمک بگیرید. به علاوه اینکه بسیاری از اوقات انتشار بو های نامطبوع و بسیار بد ناشی از ترکیبات سولفید دار سبب می شود افراد از این بو عاصی شوند. در این موارد نیز می بایست در سریع ترین زمان با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی شهرک غرب

به منظور جلوگیری از ایجاد  انسداد در لوله های فاضلاب چه کنیم؟

عوامل مختلفی سبب ایجاد انسداد در لوله های فاضلاب می شوند و شناسایی این عوامل  مانع از ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب می شود. از مهمترین راهکار های ممانعت از ایجاد انسداد در لوله های فاضلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از ریختن مواردی مانند دستمال کاغذی و نیز ادامس و البته سیگار در چاه توالت خودداری کنید. جمع شدن این موارد در لوله های فاضلاب سبب خواهد شد تا مسیر عبور مواد مسدود شده و لوله دچار انسداد شود. بهتر است دستمال های کاغذی را در سطل زباله بریزید و نه در چاه سرویس بهداشتی.
  • اگر در منزل خود مشغول بنایی هستید مراقب ریخته شدن ملات ساختمانی در سرویس بهداشتی باشید. چنانچه موادی مانند سیمان و یا گچ در فاضلاب منزل شما سقوط کنند سفت شدن این مواد به گونه ای سبب گرفتگی لوله خواهد شد که رفع این مشکل از سوی افراد غیر متخصص ساخته نخواهد بود. 
  • لوله کشی غیر اصولی نیز می تواند سبب ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب شود. پس به این مورد در هنگام بنایی توجه داشته باشید. 
  • جالب است بدانید بسیاری از مواقع نفوذ ریشه گیاهان درختان سبب خواهد شد تا مشکل گرفتگی لوله بوجود آید. 
  • بسیاری از مواقع علت گرفتگی لوله ها سقوط اشیا خارجی در سرویس های بهداشتی می باشد. 
  • بسیاری از اوقات ریختن تفاله های چای و نیز تکه های باقی مانده غذا سبب بروز این مشکل خواهند شد.

لوله بازکنی شهرک غرب

سقوط اشیا قیمتی در لوله های فاضلاب

اشیا قیمتی را افراد مختلف ممکن است با خود به قسمت هایی مانند سرویس بهداشتی ببرند. برای نمونه می توان به تلفن های هوشمند گران قیمت امروزی اشاره کرد. بسیاری از افراد در سرویس بهداشتی و همزمان با استفاده از آن اقدام به کارکردن با تلفن همراه به منظور گرفتن تماس و یا دادن پیامک می کنند. در این حالت یک لحظه از دست دادن تمرکز برای سقوط گوشی در سرویس بهداشتی کافی است. به علاوه اینکه گوشی تنها یکی از اشیا قیمتی است که می تواند در سرویس بهداشتی سقوط کند.

سقوط اشیا در سرویس بهداشتی همانطور که گفتیم سبب انسداد لوله های فاضلاب می شود. به علاوه اینکه شی قیمتی که در سرویس بهداشتی سقوط می کند ممکن دچار خرابی شده و ارزش خود را از دست دهد. پس در واقع هم از بین رفتن سریع گرفتگی لوله های فاضلاب دارای اهمیت است هم خروج سریع شی قیمتی به منظور افت ارزش آن. 

اما نکته ای که در این باره وجود دارد این است که بسیاری از اوقات افراد عادی نمی توانند شی قیمتی را از لوله های فاضلاب خارج کنند. در این باره استفاده از خدمات لوله بازکنتی شهرک غرب ما برای خروج وسیله ضروری است. پس به محض سقوط اشیا قیمتیان در سرویس بهداشتی با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان خدمت شما برسیم. 

عدم استفاده از موادی که در شهرک غرب به لوله آسیب می زنند شامل:

برای از بین بردن گرفتگی لوله های فاضلاب از روش های مختلفی می توان استفاده کرد. اما نکته دارای اهمیت این است که این روش ها به گونه ای استفاده شوند که اسیبی به لوله ها و نیز سلامت افراد وارد نشود. به علاوه اینکه نباید از موادی استفاده کنید که با آسیب به لوله ها خسارت های ساختمانب بزرگ تری را رقم بزنند. برای نمونه می خواهیم شما را از عواقب استفاده از اسید برای لوله بازکنی شهرک غرب با خبر کنیم. 

اسید از جمله موادی است که یون پروتون موجود در محلول آن خاصیت خوردگی دارد. استفاده از این ماده با آن خاصیت خورندگی اش سبب آسیب به سطوح مختلف می تواند شود. یکی از مواردی که می توانند به دلیل استفاده از اسید دچار آسیب دیدگی شوند لوله های فاضلاب هستند. استفاده از اسید لوله بازکنی شهرک غرب باعث خوردگی لوله های فاضلاب می شود و این خود بستری برای یک مشکل بزرگ تر به شمار می رود. خوردگی و پوسیدگی ایجاد شده در لوله های فاضلاب نتیجه اش ایجاد مشکلاتی مانند نم گرفتگی و نیز نشتی لوله ها در ساختمان خواهد شد. مشکلی که هم از نظر هزینه به مراتب از هزینه محدود رفع گرفتگی سنگین تر است و هم بسیار وضعیت چندش آور و ازاردهنده ای را ایجاد خواهد کرد.

لوله بازکن در شهرک غرب

روش های مختلف لوله بازکنی شهرک غرب

برخی از روش های لوله بازکنی شهرک غرب از سوی افراد غیر متخصص هم قابل انجام بوده و نیاز به تجربه زیاد و نیز تجهیزات پیشرفته نیاز ندارند. برای نمونه می توان به بازکردن لوله های فاضلاب به کمک محلول های چاه بازکن اشاره کرد. این محلول ها آسیبی به لوله های فاضلاب نزده و ایجاد خوردگی و پوسیدگی را سبب نخواهند شد. می توانید به راحتی و بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن لوله های فاضلاب از این محلول استفاده کنید. به علاوه اینکه می توانید از تلمبه هم استفاده کنید. زمانی که از تلمبه دستی استفاده می شود باعث می شود مواد داخل لوله به سمت بالا بیاید. بهرهگیری از تلمبه دستی برای از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه معمولا روش سنتی است. به علاوه اینکه می توانید از این وسیله همراه با استفاده از محلول لوله بازکن در شهرک غرب استفاده کنید.

لوله بازکنی شهرک غرب با فشار هوا

دیگر راه بازکردن لوله های فاضلاب استفاده از دستگاه فشار هوا می باشد دستگاه فشار هوا یا همان پمپ فشار هوا از تجهیزات متخص شغل لوله بازکنی شهرک غرب بوده که بسیاری از گرفتگی های لوله های فاضلاب می توانند به کمک این دستگاه برطرف شوند. برای بکارگیری از فشار هوا جهت باز کردن گرفتگی لوله در مرحله اول بایستی تمامی ورودی های لوله فاضلاب را مسدود کنید. مرحله دوم راه آب لوله ایی که قرار است فشار هوا تخلیه شود باز باشد.

اما روشی که تقریبا می توان گفت برای تمامی گرفتگی های لوله های فاضلاب کارامد باشد استفاده از فنر های مخصوص لوله بازکنی شهرک غرب است. این دستگاه دارای دو نوع می باشد. یک نوع فنر دستی نام دارد و دیگری نوع برقی نام دارد. فنر های دستی همانگونه که از نامش پیداست به کمک نیروی دست کار می کنند. این فنر ها دارای توانایی حرکت تنها در یک جهت را دارند و به اندازه فنر های برقی کارامد نیستند. اما فنر های برقی دارای دامنه حرکت وسیع تری می باشند. 

لوله بازکنی در شهرک غرب با فنر برقی

این فنر ها دارای موتور برقی بوده و دارای حرکت دورانی می باشند. فنر های برقی دارای توانایی بالایی می باشند و می توان گفت بهترین گزینه برای رفع گرفتگی لوله ها می باشند. برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به کمک فنر می بایست ابتدا در نهایت احتیاط فنر را در لوله فرو کنید. سپس فنر را در طول لوله پیش ببرید تا به محل سفت شدن مواد و ایجاد انسداد برسید. فنر برقی به نقطه گرفتگی لوله رسید دستگاه ژنراتور را با احتیاط روشن کنید تا مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کند. آنچه در این باره دارای اهمیت می باشد آسیب ندیدن لوله ها و پشیدن دستکش و توجه به سایر نکات ایمنی می باشد. پس به همین منظور به هیچ وجه از افراد ناشی استفاده نکنید و به محض ایجاد انسداد در لوله های فاضلاب ساختمانتان با ما تماس بگیرید. 

هزینه خدمات لوله بازکنی شهرک غرب 

لوله بازکنی شهرک غرب از آن خدماتی است که هزینه اش را می بایست نسبت با توجه به برخی فاکتورها تعیین کرد که شامل موارد ذیل می باشد.

  • سخت بودن گرفتگی لوله ها
  • انداختن اشیا باعث گرفتگی لوله باشد

با ما تماس بگیرید تا شما را در جریان اخرین قیمت های لوله بازکنی شهرک غرب به خوبی قرار دهید.

 

مجموعه لوله بازکنی 24 با بهرهگیری از لوله بازکن های خبره و سال ها تجربه توانسته ایم محله شهرک غرب تهران و محدوده آن را با خدمات لوله بازکنی شهرک غرب فوری پوشش دهیم که شامل مناطق ذیل می باشد: خیابان صدف ، خیابان مطهری ، خیابان فخارمقدم ، خیابان سعدی ، میدان صنعت ، مجتمع مسکونی پردیسان ، مجتمع مسکونی مهستان و … .

لوله بازکنی بلوار خوردین لوله بازکنی ایوانک
 لوله بازکنی بلوار دادمان خدمات لوله بازکنی بلوار پاکنژاد
 خدمات لوله بازکنی خیابان ایران زمین خدمات لوله بازکنی خیابان مهستان
لوله بازکنی خیابان گلستان شمالی و جنوبی لوله بازکنی خیابان هرمزان
خدمات لوله بازکنی خیابان پیروزان شمالی و جنوبی خدمات لوله بازکنی خیابان شهید مهندس حسن سیف – بدخشان
لوله بازکنی خیابان زرافشان لوله بازکنی خیابان فلامک
خدمات لوله بازکنی خیابان خوارزم خدمات لوله بازکنی خیابان درخشان
لوله بازکنی خیابان سیمای ایران لوله بازکنی خیابان سپهر
خدمات لوله بازکنی خیابان فلامک جنوبی خدمات لوله بازکنی بلوار دریا
لوله بازکنی خیابان گل افشان لوله بازکنی خیابان درختی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 5]

۱۶ دیدگاه

  • سلام آقای رسولی ممنونم بابت همکاری که فرستادید من خیلی میترسیدم که کثیف کاری بشه با اینکه لوله آشپزخانه ما قدیمی چدنی بود سریع گرفتگی رو بازکرد بنده خدا خیلی رعایت کرد و اصن کثیف کاری نشد بازم ممنونم.

  • لوله بازکنی خیابان مهستان شهرک غرب سریع و تمیز انجام شد. ممنونم از مجموعه خوب خدمات فنی رسولی که تو این وضعیت کرونا نکات بهداشتی رو نیروهاتون بسیار عالی انجام می دهند.

  • سلام فنرزنی لوله فاضلاب آشپرخانه در خیابان ایران زمین شهرک غرب وقعا بدون کثیف کاری انجام شد خیلی ممنون

  • […] دستگاه لوله بازکنی ژنراتور و فنر برقی ابزاری مناسب برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب است. دستگاه لوله بازکنی ژنراتور و فنر برقی با ساختار مناسب خود ، کار لوله بازکنی را بسیار آسان تر کرده و دیگر هیچ نیازی به استفاده از لوله بازکن های شیمیایی و کنده کاری کاری نیست. […]

  • سلام خدمت لوله بازکنی ٢٤ از خدمات لوله بازکنی شهرک غرب خیابان فلامک استفاده کردیم عالی بود

    • سلام ممنون از اینکه شرکت لوله بازکنی 24 رو برای لوله بازکنی شهرک غرب انتخاب کردید

  • سلام لوله بازکنی شهرک غرب خیابان درختی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه بسیار عالی توسط نیروی شرکت لوله بازکنی ۲۴ انجام شد ممنونم

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت لوله بازکنی شهرک غرب انتخاب کردید

  • سلام و درود رضایت کامل بابت خدمات لوله بازکنی شهرک غرب شرکت لوله بازکنی ۲۴

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت خدمات لوله بازکنی شهرک غرب تهران انتخاب کردید

  • رضایت بخش بود خدمات لوله بازکنی شهرک غرب شرکت لوله بازکنی ۲۴

    • سلام ممنون از شما که شرکت لوله بازکنی 24 رو بابت خدمات لوله بازکنی شهرک غرب تهران انتخاب کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *