با عرض سلام لوله بازکنی میرزای شیرازی تهران را با نیرو های باتجربه و مجرب ارائه می دهیم، در هر لحظه از شبانه روز امکان دارد با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شوید، اصلا جای نگرانی نیست شما عزیزان در هر ساعت از طول شبانه روز اگر با گروه فنی لوله بازکنی 24 تماس بگیرید ما 20 دقیقه ایی نیرو ارسال میکنیم و مشکل گرفتگی را در کمترین زمان ممکن رفع می کنیم.

شماره تماس شعبه میرزای شیرازی  02188038099
شماره تماس با مدیریت گروه فنی لوله بازکنی 24 09121875976
ضمانت لوله بازکنی میرزای شیرازی چیست؟ ضمانت با فاکتور و تحویل لوله باز شده

لوله بازکنی میرزای شیرازی تهران

لوله بازکنی محدوده میرزای شیرازی تهران

لوله بازکنی محدوده میرزای شیرازی تهران را با نیروهای مجرب و خوش اخلاق و با همراه داشتن دستگاه لوله بازکنی پیشرفته و فنر های تمیز و مجزا ارائه می دهیم، همکاران ما بدون هیچ گونه کثیف کاری و بدون خسارت مشکل را به طور اساسی رفع می کنند و رضایت شما را جلب کرده تا به مشتریان دائمی ما بپیوندید.

لوله بازکنی میرزای شیرازی تهران

لوله بازکنی فاضلاب میرزای شیرازی

  • گرفتگی لوله فاضلاب حمام ( با صابون، مو ، افتادن اشیاء )
  • گرفتگی لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی ( با مدفوع، دستمال کاغذی، افتادن اشیاء )
  • گرفتگی لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی ( با مدفوع، دستمال کاغذی، افتادن اشیاء )
  • گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه ( تفاله چای،چربی ،رسوبات و… )
  • گرفتگی لوله پشت بام – ناودان ( سنگ، خاک، زباله )
  • گرفتگی لوله پارکینگ و حیاط خلوت ( سنگ، خاک، زباله )

نیرو های گروه فنی لوله بازکنی 24 برای هر کدام از این گرفتگی ها از فنر های تمیز و مجزا استفاده می کنند به طور مثال استفاده از فنری که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی بکار برده شده، نباید در قسمت لوله های آشپزخانه یا حمام مورد استفاده قرار گیرد.

لوله بازکنی میرزای شیرازی تهران

فنرزنی لوله فاضلاب با تجهیزات پیشرفته در خیابان میرزای شیرازی

نیرو های گروه فنی لوله بازکنی 24 برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب از روش فنر زنی با دستگاه ژنراتور 550 برقی انجام می دهند.

لوله بازکنی میرزای شیرازی تهران

مزایای فنرزنی لوله فاضلاب :

  • طی فنرزنی لوله فاضلاب رسوبات داخل لوله تراش داده می شود.
  • فنرزنی با دستگاه لوله بازکنی هیچگونه کثیف کاری در محیط ندارد.
  • سر فنر ها از جنس فولاد می باشد و بدون خسارت و آسیب به لوله موانع از جمله رسوبات و سیمان و ریشه درخت و … را به خوبی تراش می دهند.

بازکردن گیر لوله حمام در میرزای شیرازی تهران

فنرزنی لوله کفشور حمام خیابان میرزای شیرازی

گرفتگی لوله فاضلاب حمام اکثرا با وجود لوله هایی با قطر کم و وجود چربی و مو براثر حمام کردن لوله مسدود می شود. برای باز کردن و رفع گیر لوله حمام این کار را به دست لوله بازکن ماهر و کاربلد ما بسپارید تا با فنر زدن مشکل را به طور اساسی رفع کنند.

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه میرزای شیرازی تهران

بازکردن گیر لوله آشپزخانه در میرزای شیرازی تهران

گرفتگی لوله های آشپزخانه ( زیر سینک + کفشوی آشپزخانه + لوله لباسشویی ) اکثرا با داشتن چربی و رسوبات داخل لوله و کم شدن قطر لوله به مرور زمان لوله کیپ می شود و نیاز به فنر زدن دارد. فنرزدن لوله کفشوی و زیر سینک و لوله لباسشویی را به نیروهای ما بسپارید تا بدون کثیف کاری محیط آشپزخانه با فنر زدن و تراش دادن رسوبات داخل لوله گرفتگی را رفع کنند.

بازکردن گیر لوله توالت ایرانی و رفع گرفتگی سرویس بهداشتی در میرزای شیرازی تهران

فنرزنی چاه فاضلاب توالت ایرانی خیابان میرزای شیرازی تهران 

گرفتگی لوله سرویس توالت ایرانی با انداختن دستمال کاغذی و اشیا و گرفتگی سیفون توالت ایرانی و …اتفاق میوفتد و راه حل آن فنر زدن میباشد. فنرزدن لوله توالت ایرانی را به دست لوله بازکن های باتجربه ما بسپارید تا بدون کثیف کاری گرفتگی را به طور اساسی رفع کنند .

بازکردن لوله توالت فرنکی و رفع گرفتگی در میرزای شیرازی تهران

فنرزنی سرویس توالت فرنگی میرزای شیرازی تهران

باز کردن گرفتگی لوله سرویس توالت فرنگی و رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی، باید با فنر و روپوش فنر مخصوص انجام شود. چون جنس توالت فرنگی از سرامیک می باشد و با فنر زدن بدون روپوش فنر به توالت فرنگی آسیب می رسد و حتی رنگ توالت فرنگی عوض می شود.

اما لوله بازکن های گروه فنی لوله بازکنی 24 با همراه داشتن دستگاه لوله بازکنی پیشرفته و فنر و روپوش فنر این مشکل را بدون هیچ گونه خسارت به طور اساسی رفع می کنند. شما میتوانید در هر زمانی که نیاز به خدمات باز کردن گرفتگی توالت فرنگی در میرزای شیرازی داشتید با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل نمائید و در اسرع وقت مشکل شما رفع خواهد شد.

بازکردن گیر لوله پشت بام و رفع گرفتگی در میرزای شیرازی تهران

فنرزنی لوله پشت بام – ناودان میرزای شیرازی تهران

گرفتگی لوله و کفشوی پشت بام ( ناودان ) اکثرا هنگام بارندگی رخ می دهد. که آب باران سنگ و زباله های ریز را وارد لوله می کند و در نهایت لوله کیپ می شود. برای بازکردن گیر لوله پشت بام (ناودان) نیاز به فنر متراژ بلند دارد. لوله بازکن های گروه فنی با داشتن فنر متراژ بلند گرفتگی را رفع می کنند.

بازکردن گیر لوله پارکینگ و حیاط و رفع گرفتگی در میرزای شیرازی تهران

فنرزنی لوله پارکینگ و حیاط میرزای شیرازی تهران

گرفتگی لوله پارکینگ و حیاط اکثرا با وجود اشیا در لوله و کم شدن قطر لوله فاضلاب به مرور زمان و وجود هر گونه سیمان، دوغاب، قیر و موادی شبیه به اینها رسوب گرفتگی جداره لوله به هر حال لوله کیپ می شود.

و نیاز به فنر زدن دارد بهتر است این کارا به دست لوله بازکن های باتجربه ما بسپارید. تا هرچه که داخل لوله است را طی فنر زدن لوله با دستگاه لوله بازکنی مسیر لوله را پاکسازی کنند و لوله مثل روز اول شود. سخت ترین گرفتگی لوله ها را به دست نیرو های باتجربه و کاربلد گروه فنی لوله بازکنی 24 بسپارید.

بیرون اوردن اشیا از لوله در میرزای شیرازی تهران

خدمات بیرون آوردن تضمینی اشیا از چاه توالت

خدمات بیرون آوردن تضمینی اشیا از چاه توالت و حمام در میرزای شیرازی، ممکن است در طول شبانه روز این اتفاق افتاده باشد که طلا یا اشیاء قیمتی ،گوشی یا موبایل که همراهتان بود از جیب لباستان داخل چاه توالت افتاده باشد و شما عزیزان به فکر بیرون آوردن اشیا از چاه توالت باشید .

عزیزان توجه داشته باشید که به هیچ عنوان آب داخل چاه توالت نریزید که مشکل سخت تر شود، با ما تماس بگیرید تا نیرو کمتر از ۲۰ دقیقه ارسال کنیم تا با ابزارآلات مخصوص شی افتاده در چاه توالت و یا حمام را نیروی باتجربه ما بیرون آورد. در هر ساعت از طول شبانه روز که با ما تماس بگیرید نیرو ارسال می شود.

بعضی از موارد اتفاق می افتد که حلقه ازدواج می افتد و با توجه به اینکه خیلی ارزشمند است بخاطر این تکرار می کنیم به هیچ عنوان آب ریخته نشود تا سرویس کار به راحتی بتواند شی افتاده را به راحتی در بیاورد.

تخلیه چاه در میرزای شیرازی تهران

تخلیه چاه شبانه روزی میرزای شیرازی

چاه پس از مدتی استفاده پر خواهد شد و نیاز به تخلیه چاه دارد. روش هایی هم برای این عملیات وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را همراه دارد. گروه فنی لوله بازکنی 24 افتخار این را دارد که شبانه روز بدون تعطیلی با تجهیزات و دستگاه های به روز این خدمت را به بهترین شکل به همشهریان در میرزای شیرازی تهران ارائه دهد. تخلیه چاه با تانکر ۸۰۰۰ هزار و ۱۲۰۰۰هزار لیتری، تخلیه چاه با تانکر مکنده که مانند جارو برقی عمل می کند.

  1. تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده با کمترین تخریب درب چاه .
  2. تخلیه چاه جزبی و تخلیه چاه سپتیک تانک .
  3. تبدیل چاه کهنه و چاه ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب.
  4. لایروبی و کف تراشی و پاکسازی چاه و سپتیک به وسیله نیروی انسانی مجرب.
  5. حفر چاه نو میرزای شیرازی
  6. طوقه چینی و کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه در میرزای شیرازی
  7. رفع بوی بد توالت و چاه فاضلاب
  8. رفع نم حمام، آشپزخانه و توالت

سایر خدمات شعبه لوله بازکنی میرزای شیرازی

  • تعمیر و بازسازی کف حمام
    ارائه خدمات تعمیر کامل کف سرویس شامل جمع کردن کف، کف سازی، آب بندی و تست لوله های آب و فاضلاب، شیب بندی، عایق کاری، سرامیک و بندکشی.
  • تعمیر و بازسازی سرویس توالت ایرانی
    تیدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی، آب بندی و بازسازی کف توالت ایرانی، شیب بندی، عایق کاری، سرامیک و بندکشی.
  • تعمیرات سرویس توالت فرنگی
    تعمیر سرویس توالت فرنگی، تعویض سیفون توالت فرنگی، رفع نشتی توالت فرنگی، تعویض توالت فرنگی|، رفع مشکل تخلیه ضعیف توالت فرنگی.
  • لوله بازکنی با واترجت
    لوله بازکنی با واترجت را در تهران به صورت شبانه روزی ارائه می دهیم، لوله هایی که با دستگاه لوله بازکنی و فنر باز نمی شود در این مواقع دو راه وجود دارد یا باید لوله تعویض شود یا اینکه گرفتگی لوله با واترجت شستشوی لوله باز شود. واترجت چربی و رسوبات مسیر لوله را با فشار آب و باد بسیار قوی بدون آسیب زدن به لوله پاکسازی می کند.
  • لوله کشی سرد و گرم
    لوله کشی سرد و گرم و لوله کشی فاضلاب ساختمان و نصب شیرآلات ساختمان در میرزای شیرازی تهران.

محدوده خدمت رسانی لوله بازکنی خیابان میرزای شیرازی تهران

لوله بازکنی کریم خان زند  لوله بازکنی خیابان سرو
لوله بازکنی خیابان نژادکی  لوله بازکنی خیابان دوازدهم
 لوله بازکنی خیابان خذری لوله بازکنی خیابان جلالیان
 لوله بازکنی خیابان مطهری لوله بازکنی خیابان نعیمی
 لوله باز کنی خیابان ناهید لوله باز کنی خیابان منصور
لوله بازکنی خیابان مقدم لوله بازکنی خیابان دلاویز
 لوله بازکنی خیابان وزرا لوله بازکنی خیابان لارستان
لوله بازکنی خیابان ویلا شمالی لوله بازکنی مرکز تهران

گروه فنی لوله بازکنی 24 برای بهبود خدمات لوله بازکنی و تخلیه انواع چاه مفتخر است با تمامی واحد های اداری چه دولتی و چه خصوصی، شرکت ها و رستوران ها، کاشانه های بزرگ و مجتمع ها قرارداد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در میرزای شیرازی تهران را انجام دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *