لوله بازکنی خیابان مخبری

لوله بازکنی خیابان مخبری


لوله بازکنی خیابان مخبری در منطقه ۵ تهران یکی از خدمات اورژانسی و جزء خدمات پر درخواست گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ است، ما خدمات لوله بازکنی در خیابان مخبری را توسط متخصصین لوله بازکن خوش اخلاق و ماهر انجام می‌دهیم.

انجام خدمات لوله باز کنی خیابان مخبری با سه شیفت فعال کاری، به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمامی روز‌های سال خدمت رسانی خواهد شد.

چاه بازکنی خیابان مخبری تهران را متخصصین لوله بازکن ما بدون ایجاد کثیف کاری و بدون کنده کاری و بدون معطلی وقت، تضمینی با ضمانت فاکتور انجام خواهند داد.

 

شماره لوله بازکنی خیابان مخبری: ۰۲۱۴۴۱۷۵۴۰۰
ارتباط با پشتیبانی: ۰۹۱۲۱۸۷۵۹۷۶
ساعت کاری ما: ۲۴ ساعته ۷ روز هفته
ضمانت خدمات لوله بازکنی: تضمین با فاکتور و پشتیبانی چند ماهه
سطح مهارت لوله بازکن: درجه یک

لوله بازکنی در خیابان مخبری با فنر تمیز و جداگانه

لوله بازکنی خیابان مخبری

تمامی متخصصین نمایندگی لوله بازکنی منطقه ۵ تهران برای رعایت نکات بهداشتی و باز کردن گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب، از فنر‌های جداگانه استفاده خواهند کرد. به طور مثال از فنری که برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی استفاده می‌شود، نباید در قسمت لوله‌های آشپزخانه یا حمام مورد استفاده قرار بگیرد.

فنرزنی لوله فاضلاب خیابان مخبری تضمینی

لوله بازکنی خیابان مخبری

انجام خدمات فنرزنی لوله فاضلاب خیابان مخبری توسط متخصصین لوله بازکنی پونک ما بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری، بدون آسیب رساندن به سیستم لوله کشی انجام می‌گردد.

انجام خدمات فنرزدن راه آب لوله فاضلاب در خیابان مخبری شامل موارد زیر است:

فنرزدن کفشور حمام، فنرزدن چاه توالت ایرانی، فنرزدن سرویس توالت فرنگی، فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه (کفشور آشپزخانه، زیر سینک ظرفشویی، لوله لباسشویی)، فنرزدن لوله تراس – پاسیو، فنرزدن لوله پشت بام (ناودان)، فنرزدن لوله پارکینگ، فنرزدن لوله حیاط خلوت، فنرزدن لوله فاضلاب شهری و اگو.

شماره لوله بازکنی شبانه روزی در خیابان مخبری

لوله بازکنی خیابان مخبری

گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن است در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیفتد، که شما عزیزان در خیابان مخبری نیاز به خدمات لوله بازکنی غرب تهران به صورت شبانه روزی داشته باشید. اصلا نگران نباشید ما به مدت ۱۵ دقیقه لوله بازکن به منزل شما ارسال خواهیم کرد، تا مشکل گرفتگی لوله را بدون سرو صدا و بدون معطلی وقت انجام دهند. شما عزیزان فقط کافیست، در صورت نیاز با شماره ۰۹۱۲۱۸۷۵۹۷۶ تماس حاصل فرمایید.

باز کردن گرفتگی لوله حمام خیابان مخبری فوری

لوله بازکنی خیابان مخبری

گرفتگی لوله حمام زمانی اتفاق می افتد که یا قطر لوله کم می باشد یا ممکن است افتادن اشیا و جمع شدن چربی و رسوبات لوله حمام را مسدود کند. راه حل رفع گرفتگی لوله حمام چیست؟ برای باز کردن گرفتگی لوله حمام این کار را با خیال راحت به دست لوله بازکن های ماهر و با تجربه ما بسپارید تا با دستگاه ژنراتور و فنر برقی مشکل را به طور اساسی رفع کنند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه خیابان مخبری بدون کثیف کاری

گرفتگی لوله های آشپزخانه (زیر سینک، کف شور آشپزخانه، لوله لباسشویی) اکثرا با جمع شدن چربی و رسوبات داخل لوله و کم شدن قطر لوله به مرور زمان لوله کیپ می‌شود. راه حل باز کردن راه آب فاضلاب آشپزخانه چیست؟

فنرزنی لوله های فاضلاب آشپزخانه را به نیروهای ما بسپارید، تا بدون کثیف کاری محیط آشپزخانه با فنرزنی با دستگاه ژنراتور لوله بازکنی و تراش دادن رسوبات داخل لوله گرفتگی را رفع کنند.

فنرزنی چاه توالت ایرانی خیابان مخبری تضمینی

گرفتگی چاه توالت ایرانی معمولا با دستمال کاغذی و گرفتگی سیفون توالت ایرانی یا انداختن اشیا اتفاق می افتد. راه حل رفع گرفتگی لوله توالت ایرانی چیست؟ این نوع گرفتگی‌ها معمولا توسط نیرو های گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ با دستگاه ژنراتور و فنر معمولی بدون کثیف کاری به مدت ۱۰ دقیقه رفع می‌شود.

رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی خیابان مخبری بدون خرابی

لوله بازکنی خیابان مخبری

باز کردن گرفتگی چاه توالت فرنگی باید با فنر و روپوش فنر مخصوص انجام شود، چون جنس توالت فرنگی از سرامیک می‌باشد و با فنر زدن بدون روپوش فنر به توالت فرنگی آسیب می رسد و حتی رنگ توالت فرنگی هم ممکن است تغییر کند.

اما متخصصین گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ با همراه داشتن دستگاه پیشرفته ژنراتور لوله بازکنی و فنر و روپوش فنر این مشکل را بدون هیچ گونه خسارت به طور اساسی و تضمینی با ضمانت فاکتور رفع می‌کنند.

شما عزیزان هر زمانی که نیاز به خدمات باز کردن گرفتگی سرویس توالت فرنگی داشتید کافی است، با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما رفع شود.

رفع گرفتگی لوله پشت بام خیابان مخبری

گرفتگی لوله پشت بام اکثرا هنگام بارندگی رخ می‌دهد که آب باران سنگ و زباله های ریز را وارد لوله کرده تا در نهایت لوله کیپ شود. راه حل رفع گرفتگی لوله پشت بام چیست؟ برای باز کردن گرفتگی لوله پشت بام (ناودان) نیاز به فنر متراژ بلند دارد. لوله بازکن های گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ با همراه داشتن فنر متراژ بلند گرفتگی را رفع می‌کنند.

فنرزدن لوله پارکینگ و حیاط خیابان مخبری

مقدار زمان لازم برای انجام خدمات باز کردن گرفتگی لوله حیاط، پارکینگ بستگی به میزان گرفتگی دارد اما معمولا ۱۰ دقیقه کفایت می کند، مگر اینکه گرفتگی شدید باشد که در این صورت مسلما زمان بیشتری نیاز است.

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خدمات باز کردن گرفتگی لوله های حیاط و پارکینگ داشتید با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل نمایید و در کمترین زمان ممکن مشکل رفع خواهد شد.

روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب خیابان مخبری

لوله بازکنی خیابان مخبری

اکثرا مردم برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از اسید استفاده می‌کنند، اسید لوله بازکنی چسب اتصالات سیستم لوله کشی را از بین می‌برد و باعث نشتی می‌شود.

اما روش باز کردن گرفتگی لوله با دستگاه ژنراتور و فنر برقی هیچ خرابی ندارد چون طی فنرزدن به لوله فاضلاب رسوبات داخل لوله تراش داده و راه آب به طور کامل باز می‌شود.

همچنین سر فنر لوله بازکنی از جنس فولاد می‌باشد و بدون خسارت و آسیب به لوله موانع از جمله رسوبات و سیمان و ریشه درخت و … را به خوبی تراش می دهند. سخت‌ترین گرفتگی لوله فاضلاب خیابان مخبری تهران را به دست لوله بازکن های باتجربه و ماهر گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ بسپارید.

درآوردن اشیا از چاه توالت خیابان مخبری تضمینی

لوله بازکنی خیابان مخبری

خدمات درآوردن تضمینی اشیا از چاه توالت و حمام خیابان مخبری تهران، به صورت شبانه‌روزی انجام می‌گردد. ممکن است در طول شبانه روز این اتفاق افتاده باشد که طلا یا اشیاء قیمتی ،گوشی یا موبایل که همراهتان بود از جیب لباستان داخل چاه توالت افتاده باشد و شما عزیزان به فکر بیرون آوردن اشیا از چاه توالت باشید.

همشهریان گرامی توجه داشته باشید که به هیچ عنوان آب داخل چاه توالت نریزید که مشکل سخت تر شود، با ما تماس بگیرید تا نیرو کمتر از ۱۵ دقیقه ارسال کنیم تا با ابزارآلات مخصوص شی افتاده در چاه توالت و یا حمام را نیروی باتجربه ما بیرون آورد. در هر ساعت از طول شبانه روز که با ما تماس بگیرید نیرو ارسال می شود.

بعضی از موارد اتفاق می افتد که حلقه ازدواج می افتد و با توجه به اینکه خیلی ارزشمند است بخاطر این تکرار می کنیم به هیچ عنوان آب ریخته نشود تا سرویسکار به راحتی بتواند شی افتاده را به راحتی در بیاورد.

تخلیه چاه خیابان مخبری شبانه روزی

لوله بازکنی خیابان مخبری

چاه پس از مدتی استفاده پر خواهد شد و نیاز به تخلیه چاه دارد، روش‌هایی هم برای این عملیات وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را همراه دارد. گروه فنی لوله بازکنی ۲۴ افتخار این را دارد که شبانه روز بدون تعطیلی با تجهیزات و دستگاه های به روز، تخلیه چاه خیابان مخبری را به بهترین شکل به شما عزیزان ارائه دهد.

  • تخلیه چاه با تانکر ۸۰۰۰ هزار و ۱۲۰۰۰هزار لیتری
  • خالی کردن چاه فاضلاب با تانکر مکنده
  • تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده و ساکشن با کمترین تخریب درب چاه 
  • تخلیه چاه جذبی و تخلیه سپتیک تانک
  • تبدیل چاه کهنه و چاه ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب
  • لایروبی و کف تراشی و پاکسازی چاه و سپتیک به وسیله نیروی انسانی مجرب
  • حفر چاه نو در خیابان مخبری
  • طوقه چینی و کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه
  • رفع بوی بد توالت و چاه فاضلاب
  • رفع نم حمام، آشپزخانه و توالت

سایر خدمات شعبه خیابان مخبری

  • تعمیر و بازسازی کف حمام خیابان مخبری:
    انجام خدمات تعمیر کامل کف سرویس، جمع کردن کف، کف سازی، آب بندی، تست لوله های آب و فاضلاب، شیب بندی، عایق کاری، سرامیک، بندکشی.
  • تعمیر و بازسازی سرویس توالت ایرانی خیابان مخبری:
    تیدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی، آب بندی و بازسازی کف توالت ایرانی، شیب بندی، عایق کاری، سرامیک و بندکشی.
  • تعمیرات سرویس توالت فرنگی خیابان مخبری:
    تعمیر سرویس توالت فرنگی، تعویض سیفون توالت فرنگی، رفع نشتی توالت فرنگی، تعویض توالت فرنگی، رفع مشکل تخلیه ضعیف توالت فرنگی.
  • لوله بازکنی با واترجت خیابان مخبری:
    لوله بازکنی با واترجت را به صورت شبانه روزی انجام می دهیم، لوله‌هایی که با دستگاه لوله بازکنی و فنر باز نمی‌شود. در این مواقع دو راه وجود دارد یا باید لوله تعویض شود، یا اینکه گرفتگی لوله با واترجت شستشوی لوله باز شود. واترجت چربی و رسوبات مسیر لوله فاضلاب را با فشار آب و باد بسیار قوی، بدون آسیب زدن به لوله پاکسازی می‌کند.
  • لوله کشی سرد و گرم خیابان مخبری:
    لوله کشی سرد و گرم و لوله کشی فاضلاب ساختمان و نصب شیرآلات ساختمان در خیابان مخبری تهران.

سرویس دهی خدمات لوله بازکنی ۲۴ در محدوده خیابان مخبری

بلوار جنت آباد مرکزی، ۱۶ متری اول شمالی، ۱۶ متری اول جنوبی، بلوار شاهین شمالی، ۱۶ متری دوم شمالی، ۱۶ متری دوم جنوبی، خیابان سوسن آبادی، بزرگراه ستاری، خیابان ایران زمین شمالی، خیابان ایران زمین جنوبی، خیابان سردار جنگل، میدان عدل، بلوار عدل، بزرگراه اشرفی اصفهانی و غیره.

شعبه لوله بازکنی خیابان مخبری برای بهبود خدمات خود مفتخر است، با تمامی واحدهای اداری چه دولتی و چه خصوصی، شرکت‌ها و رستوران‌ها، کاشانه‌های بزرگ و مجتمع‌ها قرارداد را انجام دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *