نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

لوله بازکنی سعادت آباد را در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت از ما بخواهید، گروه فنی لوله بازکنی 24 با بهره گیری از بهترین و باتجربه ترین افراد در زمینه رفع مشکلات لوله های فاضلاب آماده است تا به شما بهترین و باکیفیت ترین خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد را ارائه دهد.

همکاران ما با استفاده از بهترین و مناسب ترین تجهیزات چاه بازکنی به طور کاملا تخصصی و در نهایت کیفیت، مشکلات لوله های فاضلاب شما را برطرف خواهند کرد. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و آدرس خود را در منطقه سعادت آباد با ما در میان بگذارید، نکته دارای اهمیت برای ما به عنوان خدمت گذاران شما اولویت قراردادن رفع مشکلات لوله فاضلاب منزل شما نسبت به دریافت هزینه است.

شماره شعبه 1 لوله بازکنی سعادت آباد: 02188038099
شماره شعبه 2 لوله بازکنی سعادت آباد: 02122924883
ارتباط با پشتیبانی: 09121875976
ساعت کار ما: 24 ساعته 7 روز هفته بدون تعطیلی
میزان کثیف کاری لوله بازکنی چقدر است؟ بدون کثیف کاری با فنر های تمیز و جداگانه
ضمانت لوله بازکنی سعادت آباد چیست؟ تحویل لوله باز شده با گارانتی

راهنمای مطالعه

شماره لوله بازکنی در سعادت آباد فوری شبانه روزی

انجام خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه سعادت آباد تهران، یکی از خدمات تمام وقت توسط نیرو های فعال لوله بازکنی منطقه 2 تهران و مستقر در این منطقه است. گرفتگی لوله‌های فاضلاب در ساعات پایانی شب می‌تواند منجربه نگرانی برای شما عزیزان باشد، اما باید به شما بگوییم که متخصصین ما با تمام قوا در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان ساکن در منطقه سعادت آباد هستند.

گرفتگی فاضلاب‌ها منجربه ایجاد مشکلات بسیار جدی و زیادی در هر محلی از منزل تا محل کار می‌شود، و بالا آمدن آب و مواد زائد انجام هر کاری را برای ما غیرممکن می‌نماید. شما همشهریان ساکن در تمام نقاط سعادت آباد و محله های مختلف آن می‌توانید با یک تماس با شماره 09121875976 از خدمات مورد نیاز خود بوسیله کارشناسان و تجهیزات مدرن ما برخوردار شوید.

لوله بازکنی سعادت آباد فوری بدون معطلی وقت

لوله بازکنی سعادت آباد فوری بدون معطلی وقت نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

بسیاری از افراد ممکن است از بدقولی برخی از افراد شاغل در زمینه خدمات ساختمانی دلخور باشند، چرا که بی توجهی به رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب ممکن است نتیجه اش خرابی‌های بسیار گسترده باشد.

اما کارشناسان ما با اهمیت دادن کامل به وقت شما و مهم دانستن خواسته شما، در سریع ترین زمان خدمت شما خواهند رسید. فقط کافی است تا به محض مشاهده علائم گرفتگی لوله های فاضلاب با نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد با شماره 09121875976 تماس حاصل فرمایید.

فنرزنی لوله فاضلاب سعادت آباد با بدون خرابی با فاکتور

فنرزنی چاه های فاضلاب سعادت آباد با تخفیف ویژه نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

متخصصین ما در نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد حاضر به انجام خدمات، با تخفیف ویژه و قیمت مناسب به شما عزیزان ساکن این منطقه هستند. شما اهالی محترم این منطقه و محلات منتهی به آن می‌توانید، بدون نگرانی از کیفیت خدمات و مشکل کار خود را به مجموعه معتبر لوله بازکنی در سعادت آباد بسپارید.

نیرو های نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد علاوه بر تجربه و دانش لازم در این حوزه، با رعایت تمام نکات بهداشتی در هر زمانی آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشند.

در صورت تماس شما ساکنین منطقه با این شعبه و ارائه اطلاعات لازم و ضروری، بلافاصله کارشناسان ما به همراه ابزارآلات مناسب به محل مراجعه می‌کنند. و در زمانی کوتاه بعد از بررسی علل و شدت گرفتگی، به سرعت اقدام به یرطرف کردن گرفتگی فاضلاب خواهند کرد.

لوله بازکنی سعادت آباد 24 ساعته 7 روز هفته

لوله بازکنی سعادت آباد 24 ساعته واقعی گروه فنی لوله بازکنی 24

در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است، عوامل مسدود کننده لوله‌های فاضلاب سبب ایجاد گرفتگی در لوله ‌ای فاضلاب شوند. این مورد سبب نگرانی شما می‌شود، اما دیگر نیازی نیست نگران باشید.

چرا که همه همکاران ما آماده خدمات رسانی به شما زمینه خدمات لوله بازکنی سعادت آباد می‌باشند، فقط کافیست با شماره 091218759769 تماس بگیرید. سرویسکار لوله بازکن در سریع ترین زمان خدمت شما اراسل خواهد شد، و شما را از نگرانی خرابی های گسترده تر در پی به تعویق افتادن انجام خدمات ساختمانی خارج خواهیم کرد.

چاه بازکنی در سعادت آباد با پشتیبانی چند ماهه

لوله بازکنی سعادت آباد 7 روز هفته بدون تعطیلی نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

فرقی نمی‌کند در چه روزی مشکل گرفتگی در لوله‌های فاضلاب منزل شما ایجاد شده است، ممکن است اصلا در یک روز تعطیل که دیگر مشاغل خدماتی ارائه نمی دهند شاهد ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب خود باشید.

اما ما نمی خواهیم شما نگران مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب خود بیش از اندازه باشید، برای همین در هر روزی از سال چنانچه علائم گرفتگی لوله را در هر قسمتی از ساختمان دیدید فقط کافی است با نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد با شماره 09121875976 تماس بگیرید.

متخصصین لوله بازکن ما در سریع ترین زمان خدمت شما خواهند رسید، با بهترین و به روز ترین و کار آمدترین تجهیزات و افراد متخصص مشکل لوله‌های فاضلاب شما را به راحتی با پشتیبانی چند ماهه برطرف خواهند کرد.

چرا شعبه لوله بازکنی سعادت آباد را برای انجام خدمات انتخاب کنیم؟

چرا نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد را برای انجام خدمات انتخاب کنیم؟! نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

ممکن است با دیدن تیتر این بخش برایتان سوال پیش بیاید، که چرا ما خود را بهترین گزینه برای خدمت رسانی به شما می‌دانیم.

در ادامه برای اثبات این ادعای خود دلایل خود را شرح داده ایم:

گروه فنی لوله بازکنی 24 در زمینه لوله بازکنی سعادت آباد به دلیل همکاری با مجرب ترین و متخصص ترین افراد، برای خدمات لوله بازکنی بسیار توانمند می‌باشد. به گونه ای که برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب منزل شما در سریع ترین زمان انجام خواهد شد، و شما را تا مدتها از دریافت این خدمات بی نیاز خواهیم کرد. 

در مجموعه ما برای بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب بهترین و به روز ترین تجهیزات لوله بازکنی استفاده می شود. تجهیزاتی که بازکردن لوله ها را بسیار آسان کرده و زمان انجام این امر را بسیار کاهش می دهد. البته که استفاده از تجهیزات تخصصی نیاز به تجربه دارد و نمی توان از هر فردی با هر تجربه کمی استفاده کرد. 

خوش قول بودن و سریع رسیدن به مقصد برای انجام خدمات لوله بازکنی سعادت آباد دیگر علت تمایز ما نسبت به سایرین می باشد. بسیاری از افراد درباره بد قول بودن بسیاری افراد شاغل در خدمات ساختمانی گله می کنند. اما همکاران ما به محض دریافت تماس از سوی شما خدمت شما خواهند رسید و مشکلات مربوط به فاضلاب منزل شما را برطرف خواهند کرد. به گونه ای که نگرانی شما درباره انسداد لوله های فاضلاب کمترین زمان ممکن را طول خواهد کشید.

لوله بازکنی ارزان در سعادت آباد تهران

لوله بازکنی ارزان در سعادت آباد تهران نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

هزینه مناسب خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد سبب شده است، تا ما خود را یکی از مناسب ترین گزینه ارائه خدمات لوله بازکنی بدانیم. البته که مناسب بودن این هزینه را بایستی، نسبت به کیفیت انجام کار سنجید. خواهید دید که کیفیت انجام امور ساختمانی مربوط به فاضلاب نسبت به هزینه دریافتی از سوی ما بسیار بالاست. 

وجدان کاری نیز برای ما اصلی بسیار مهم است، بسیاری از افراد به جای آنکه رضایت مشتری را خواستار باشند پول را خواستارند به گونه ای که به شوق دریافت پول با کمترین کیفیت ممکن خدمات را ارائه می دهند. اما همکاران ما وجدان کاری را با جدیت در دستور کار قرار داده و انجام کار را در اولویت بالاتری نسبت به دریافت هزینه قرار می دهند آن هم انجام کار با نهایت کیفیت.

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وظیفه ماست، ما نمی خواهیم جواب اعتماد شما را با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بدهیم بلکه حفظ سلامت مشتریان ما برای ما مهم ترین چیز می باشد. پس از بابت رعایت دستور العمل های بهداشتی نگرانی نداشته باشید همکاران ما با استفاده از ماسک و سایر لوازم بهداشتی به خوبی اصول بهداشتی شخصی را به هنگام انجام امور در دستور کار قرار میدهند.

ما خود را تنها به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در ساختمان شما موظف نمی دانیم، بلکه تمیزی محل رفع گرفتگی را وظیفه خود می دانیم پس از بابت کثیف شدن محیط به هیچ وجه نگرانی نداشته باشید و نیازی به تمیزی و از بین بردن آلودگی ها پس از رفتن ما نخواهید داشت.

هزینه و عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی سعادت آباد

هزینه خدمات لوله بازکنی توسط متخصصین ما در تمامی نقاط تهران یکسان بوده، و با توجه به فاکتور هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. محاسبه و تعیین  می‌شود، که بعد از حضور نیروی لوله بازکنی در محل و بررسی دقیق و مشخص شدن موارد مهم مشخص شده وبه شما عزیزان اعلام می‌گردد. عوامل و فاکتور های موثر در محاسبه قیمت خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد عبارتند از:

  1. محل قرار گرفتن فاضلاب
  2. شدت و سختی انسداد
  3. نوع و علت گرفتگی فاضلاب
  4. وسیله مورد استفاده جهت رفع آن
  5. مدت زمان کار جهت رفع مسدودی فاضلاب
  6. تعداد فاضلاب‌های مسدود و نیازمند فنرزنی
  7. متراژ فنر مورد استفاده در رفع گرفتگی لوله فاضلاب

نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان و فوری با ماشین آلات جدید آماده خدمت رسانی به ساکنین سعادت آباد در شمال تهران می باشد.

انواع خدمات لوله بازکنی با تجهیزات مدرن سعادت آباد با نیرو های مجرب

انواع خدمات لوله بازکنی با تجهیزات مدرن سعادت آباد با نیرو های مجرب نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

نیرو های مجرب شعبه لوله بازکنی سعادت آباد با تجهیزات مدرن با بهترین کیفیت، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان ساکن در این منطقه هستند. این خدمات شامل این موارد است:

  1. لوله بازکنی و فنرزنی ناودان و کفشور پشت بام، پارکینگ، بالکن، حیاط، حمام، حیاط خلوت و غیره در سعادت آباد
  2. فنرزدن چاه فاضلاب کفشور، سینک و تخلیه لوله ماشین های ظرفشویی و لباسشویی در آشپزخانه سعادت آباد
  3. خارج کردن مصالح ساختمانی در مسیر لوله های فاضلاب سعادت آباد
  4. لایروبی و نظافت لوله های فاضلاب سعادت آباد 24 ساعته
  5. بیرون آوردن اجسام مختلف و گرانقیمت از چاه فاضلاب سعادت آباد

پرسنل ما مستقر در محله های اطراف منطقه در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر، حاضر و آماده انجام خدمات لوله بازکنی در هر مکان و با هر شدتی هستند.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟ 

چرا لوله های فاضلاب دچار انسداد می شوند؟ نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

موارد مختلفی را می توان از عوامل موثر بر گرفتگی لوله ها برشمرد، اما برخی عوامل بیشتر از دیگر عوامل دارای تاثیر میباشند.

در ادامه به بررسی چند عامل پرتکرار در گرفتگی لوله های فاضلاب اشاره خواهیم کرد:

  • یکی از عواملی که سبب ایجاد انسداد به ویژه در فاضلاب حمام می شود کلافه های مو می باشند. افراد وقتی در حمام اقدام به اصلاح موهای خود می کنند ممکن است با بی احتیاطی کاملا اشکار موهای کوتاه شده را در چاه رها کنند. اما این عامل یکی از پرتکرار ترین عوامل ایجاد انسداد در لوله های فاضلاب می باشد. 
  • از دیگر عوامل ایجاد کننده انسداد در لوله های فاضلاب بازهم در حمام ذرات صابون می باشد. پس در هنگام استفاده از حمام به این مرد توجه داشته باشید. 
  • دیگر عامل ایجاد کننده انسداد در لوله های فاضلاب که در سرویس های بهداشتی به کرات دیده می شود، دستمال های کاغذی هستند. افراد پس از استفاده از سرویس بهداشتی از دستمال های کاغذی استفاده کرده و پس از انداختن آنها در سطل زباله آنها را در سرویس بهداشتی و چاه آن رها می کنند.
    این دستمال ها پس از مدتی توده هایی تشکیل می دهند، که سبب ایجاد انسداد در لوله های فاضلاب می شوند.  پس اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در سرویس بهداشتی از دستمال کاغذی استفاده می کنید،
    به این نکته مهم توجه داشته باشید.

دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان در سعادت آباد چیست؟

بعضی از عوامل نیز ممکن است سبب ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب آشپزخانه شوند، برای نمونه می توان به تفاله های چای اشاره کرد. افراد برای شستن قوری چای به سینک ظرفشویی مراجعه می کنند، اما برخی از افراد با احتیاطی تفاله های چای را کاملا در سینک ظرفشویی تخلیه می کنند که این مورد گرفتگی لوله های فاضلاب را در پی دارد. 

در سرویس های بهداشتی سفت شدن فضولات هم به مرور زمان، سبب ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب خواهند شد. در برخی از ساختمان ها افراد مشغول بنایی ممکن است، با بی توجهی داخل سرویس بهداشتی نخاله ساختمانی بریزند.

برای نمونه می توان به گچ و سیمان و بتن اشاره کرد، اگر در خانه خود و در سرویس بهداشتی مشغول بنایی هستید یادتان باشد که مانع از سقوط مصالح در چاه شوید.

حتی برخی از افراد پس از رنگ کاری در سرویس بهداشتی و یا حمام ممکن است، قلم های خود را در سرویس بهداشتی و یا حمام بشورند. این در حالی است که اگر ذرات رنگ سفت شوند و توده ای در لوله های فاضلاب شکل دهند، ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب اجتناب ناپذیر است.

درآوردن اشیا از چاه توالت در سعادت آباد تضمینی

بیرون آوردن اشیا از چاه توالت در سعادت آباد نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

سقوط اشیا خارجی در لوله های فاضلاب هم از اصلی ترین عوامل ایجاد گرفتگی، در لوله های فاضلاب به شمار می رود. بسیاری از افراد در سرویس بهداشتی ممکن است با تلفن همراه کار کنند، در صورتی که تلفن همراه در چاه سقوط کند به راحتی می تواند فاضلاب را مسدود کند.

چنانچه در سرویس بهداشتی اشیا خارجی که ممکن است قیمتی باشند، سقوط کنند فاضلاب به راحتی مسدود خواهد شد. در چنین شرایطی چنانچه شی قیمتی مدت زمان زیادی در چاه بماند هم احتمال خرابی اش افزایش می یابد، و هم انسداد و عدم عبور مواد در لوله های فاضلاب ممکن است سبب خراب شدن لوله های فاضلاب شود.

برای همین به محض سقوط شی در سرویس بهداشتی تلاش کنید آن را خارج کنید، اما اگر دیدید نمی توانید شی خارجی را خارج کنید در اولین فرصت با نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد با شماره 09121875976 تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان هم شی خارجی را نجات داده و هم فاضلاب و لوله هایش را از خرابی های گسترده تر نجات خواهد داد.

روش های لوله بازکنی در سعادت آباد چیست؟

روش های لوله بازکنی سعادت آباد چیست؟ نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

در بازکردن لوله های فاضلاب می توان از روش های مختلفی استفاده کرد، این مورد بستگی دارد به اینکه شدت گرفتگی لوله های فاضلاب و سختی بازشدن آن چقدر باشد. برای نمونه بسیاری از اوقات ممکن است استفاده از تلمبه سبب بازشدن لوله شود، به ویژه در فاضلاب آشپزخانه ممکن است این روش جواب دهد اما گرفتگی های شدید تر ممکن است تجهیزات پیشرفته تری را بطلبد.

ممکن است استفاده از محلول چاه بازکن نیز برای باز کردن طیفی وسیع از انواع گرفتگی های لوله جواب بدهد، حتی بسیاری از افراد ممکن است استفاده از تلمبه و نیز محلول لوله بازکن را مشترکا در دستور کار قرار دهند. 

آیا گرفتگی لوله فاضلاب را با اسید لوله بازکنی رفع کنیم؟

در برخی موارد هم افراد اقدام به ریختن اسید در لوله های فاضلاب می کنند، پیشنهاد نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد به شما این است که به هیچ عنوان از اسید برای بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده نکنید.

استفاده از اسید برای بازکردن لوله شاید در اولین نگاه سبب از بین رفتن گرفتگی شود، اما این را بدانید که خاصیت خورندگی اسید سبب خواهد شد تا لوله های فاضلاب آسیب های جدی ببینند. این آسیب های جدی نتیجه اش این خواهد شد که پس از مدتی نم گرفتگی در ساختمان پدیدار شود، پس به هیچ عنوان از اسید برای باز کردن لوله های فاضلاب استفاده نکنید.

فنرزدن چاه توالت ایرانی در سعادت آباد بدون کثیف کاری

فنرزدن لوله های فاضلاب سرویس بهداشتی نمایندگی لوله بازکنی سعادت آباد گروه فنی لوله بازکنی 24

فنر لوله بازکنی در بین تجهیزات مختلف لوله بازکنی، یکی از موثرترین ابزار جهت رفع هرگونه گرفتگی فاضلاب است. که برای بازکردن گرفتگی با رسوبات و مواد جامد مورد استفاده متخصصین و مرکز معتبر لوله بازکنی سعادت آباد قرار می‌گیرد.

فنر لوله بازکنی که به وسیله یک ژنراتور الکتریکی و تعدادی سه نظام فعالیت می‌کند، در انواع گرفتگی ها در توالت های فرنگی و سنتی کاربرد دارد. به دلیل سرعت بالا و قدرتمندی توانایی رفع شدیدترین گرفتگی‌ها را دارا می‌باشد.

در کنار مزایای قدرت و سرعت قادر به لایروبی کامل مسیر نیز هست، زیرا فنر ها بعد از وارد شدن در مسیر لوله فاضلاب به کمک موتور برقی شروع به چرخش می‌کند. و هر چیزی که در مسیر گیرکرده، از جمله اجسام مختلف و رسوبات موجود در لوله تخلیه را به طور کامل پاک و سبب بازگشایی فاضلاب می‌شود.

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب در سعادت آباد با پمپ تراکم هوا

لوله بازکنی سعادت آباد با پمپ تراکم فشار هوا گروه فنی لوله بازکنی 24

یکی از بهترین روش ها برای بازکردن لوله های فاضلاب استفاده از دستگاه فشار هوا می باشد، دستگاه فشار هوا که به پمپ فشار هوا نیز شهرت دارد برای بازکردن بسیاری از انواع گرفتگی های لوله های فاضلاب کارامد می باشد. برای استفاده از این دستگاه ابتدا تمامی ورودی ها را به جز ورودی دارای انسداد مسدود کنید، و سپس اقدام به استفاده از این دستگاه کنید. 

اما می توان بهترین و کارامد ترین روش برای بازکردن گرفتگی موجود لوله های فاضلاب،  استفاده از فنر های مخصوص لوله بازکنی سعادت آباد دانست. این فنر ها توانایی بسیار خوبی برای بازکردن لوله های فاضلاب دارند، اما استفاده از این فنر ها نیاز به داشتن تجربه و تخصص دارند.

این فنر ها دارای دو نوع هستند، برخی از فنر ها دارای موتور الکتریکی می‌باشند و فنر برقی نام دارند. برخی دیگر از انواع فنر نوع دستی نام دارند و همانطور که از اسمشان پیداست با نیروی دست کار میکنند.

فنر های دستی به خوبی فنر های برقی کار نمی کنند، این فنر ها برخلاف فنر های برقی دارای توانایی حرکت تنها در یک جهت هستند. فنر های برقی به خوبی در تمامی جهات حرکت کرده، و خواهند توانست تا گرفتگی های لوله فاضلاب منزل شما را برطرف کنند.

به منظور رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان خود می توانید، در سریع ترین زمان با شماره 09121875976 تماس گرفته. و  پس از ثبت آدرس شما عزیزان، ما فوری لوله بازکن به منزل شما ارسال می‌کنیم.

محدوده خدمت رسانی شعبه لوله بازکنی سعادت آباد

کوی فراز، خیابان شکوفه، شهرک مخابرات، خیابان سرو غربی، مجتمع فرهنگی شهرک بوعلی، خیابان صدف، مجتمع مسکونی نگین فراز، خیابان یکم جمشیدی، میدان بوعلی، خیابان لاله، بلوار پیام، خیابان شاهد، بلوار پاکنژاد، بلوار ذبیحی، بلوار جوریکی، خیابان بیدار غرب، خیابان حسینی، خیابان لادن شرقی، خیابان بهاران، خیابان مروارید.

بلوار 24 متری سعادت آباد، خیابان یعقوبی هشتم، خیابان سوری، خیابان کنی فرد دهم، خیابان شقایق، خیابان بهزاد، خیابان جعفری نژاد، میدان کاج، خیابان باغ، بلوار بهزاد شمالی، خیابان دشت بهشت، خیابان گلستان، خیابان نسیم، خیابان مجد، خیابان نسترن، خیابان ارغوان، خیابان نامی، میدان فرهنگ، خیابان یاشا، خیابان آسمان ها.

خیابان پرورش (مخابرات)، میدان کتاب، بلوار دریا، بلوار کوهستان، بلوار شهید حافظی، بلوار فرحزادی، بلوار پژوهش، خیابان صراف ها ، بلوار پرواز، خیابان علامه، بلوار آتش‌نشانی، خیابان ریاضی بخشایش، بلوار مطهری و بلوار پرورش، خیابان درختی، کوچه نارون، خیابان پامچال سعادت آباد (تهران).

لطفا از مقاله ای لوله بازکنی اهواز، لوله بازکنی یزد، لوله بازکنی گیشا، لوله بازکنی تهرانسر مجموعه ما دیدن فرمایید با تشکر.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 20 میانگین: 4.8]

۲۸ دیدگاه

  • سلام آقای رسولی دیروز که بارون می بارید آب از آشپزخانه ما همینطوری داشت بالا میزد که خانومم با شما تماس گرفت خیلی سریع نیرو فرستادید مشکل و حل کرد خیلی ممنون واقعا اگه دیر میرسیدن زندگی منو آب بر میداشت.

  • سلام آقای رسولی پلاک گردنبند من داخل چاه توالت افتاد من اصلا اطلاعی نداشتم که ابزاری باشه که اونو بیرون بیاره تا اینکه تو گوگل سرچ کردم و با سایت شما آشنا شدم بعد از تماسی که با شعبه شما داشتم و نیرویی که فرستادید در مدت زمان ۱۵ دقیقه ایی پلاک رو بیرون آوردن و بعد از شستشو و ضد عفونی تحویل بنده دادن .بازم تشکر فراوان از خدمات خوبتون خواستم اطلاع رسانی بشه.❤️🌹

  • سلام آقای رسولی .چند روز پیش لوله فاضلاب آشپزخانه ما گرفته بود و خیابان سرو هستم با شما تماس گرفتم لوله بازکن فرستادید مشکل مارو خیلی تمیز انجام داد. ممنون از خدمات خوبتون

  • سلام و خسته نباشید من ساکن خیابان دشت بهشت سعادت آباد هستم از خدمات لوله بازکنی شما استفاده کردیم و لوله بازکنی که فرستادید نکات بهداشتی رو به خوبی رعایت کرد.

  • رفع گرفتگی لوله با فنر در سعادت آباد خیلی تمیز انجام شد ممنون از خدمات خوبتون.

  • لوله بازکنی سعادت آباد فوری و تمیز انجام شد ممنون از مجموعه خدمات فنی رسولی

  • لوله بازکنی سعادت آباد ارزان و سریع انجام شد ممنون از مجموعه خدمات فنی رسولی

  • سرویس دهی خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد خیلی خوب انجام شد. ممنونم 👏🌹❤️

  • سلام لوله بازکنی که جهت فنرزنی لوله فاضلاب توالت فرنگی به بلوار پاکنژاد اعزام کردید واقعا کاربلد بودن بدون اینکه به سرویس آسیب برسونن خیلی عالی مشکل رو رفع کردن. خیلی ممنون 🌹❤️❤️❤️

  • خدمات لوله بازکنی خوبی دارید. برای رفع گرفتگی لوله پارکینگ استفاده کردیم راضی هستیم ❤👌

  • آقا رسولی دمت گرم بابت مجموعه خوبتون . لوله بازکنی سعادت آباد واقعا تمیز و فوری انجام شد

  • سلام از بلوار پاکنژاد امروز تماس گرفتم ترس از کثیف کاری حین لوله بازکنی داشتم همکارتون قول دادن بدون کثیف کاری مشکل گرفتگی راه آب فاضلاب رو انجام بدن
    دو نفر نیرو اومدن یکی از همکاراتون با دستگاه فنر رو داخل لوله به حرکت درآوردن و اون یکی همکارتون هم سر فنر رو نگه داشتن که فنر به وسایل آشپزخونه برخورد نداشته باشه تقریبا بعد از ۱۰ دقیقه گرفتگی رفع شد
    ممنونم از سرویس دهی خوبتون واقعا تمیز و سریع انجام شد خدا خیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *