لوله بازکنی سیمون بولیوار

لوله بازکنی سیمون بولیوار


خدمات لوله بازکنی سیمون بولیوار تهران را توسط نیرو های باتجربه و کاربلد به مدت 15 دقیقه ارائه می دهیم، گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن است در هر لحظه از شبانه روز اتفاق بیفتد و شما عزیزان نیاز به خدمات لوله بازکنی سیمون بولیوار داشته باشید، ما 24 ساعته آماده سرویس دهی و پاسخگویی شما هستیم. در صورت داشتن هرگونه سوال و دریافت خدمات کافی است با شماره تماس های زیر تماس بگیرید.

ارتباط با شعبه سیمون بولیوار 021-44175400
ارتباط با پشتیبانی 0912-1875976
ضمانت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب تضمین با فاکتور و تحویل لوله باز شده

چاه بازکنی سیمون بولیوار

خدمات چاه بازکنی سیمون بولیوار

رفع گرفتگی لوله فاضلاب سیمون بولیوار را با خیال راحت به گروه فنی لوله بازکنی 24 بسپارید تا با نیرو های باتجربه با ابزار آلات نو و پیشرفته خدمت رسانی کنیم و مشکل هرگونه گرفتگی لوله‌ها را بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری رفع کنیم.

رفع گرفتگی لوله با فنر تمیز سیمون بولیوار

رفع گرفتگی لوله با فنر تمیز سیمون بولیوار

متخصصین شعبه لوله بازکنی منطقه 5 تهران ما برای رعایت اصول بهداشتی از فنر های مجزا بکار می‌گیرند به طور مثال استفاده از فنری که برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی بکار برده شده، نباید در قسمت لوله های آشپزخانه یا حمام مورد استفاده قرار بگیرد.

لوله بازکنی شبانه روزی در سیمون بولیوار

لوله بازکنی شبانه روزی در سیمون بولیوار

شعبه سیمون بولیوار تهران با سه شیفت بدون تعطیلی در هفت روز هفته آماده خدمت رسانی می‌باشد. شما همشهریان گرامی در هر ساعت که با نمایندگی لوله بازکنی شبانه روزی تهران تماس بگیرید، بعد از درخواست خدمات به مدت 15 دقیقه متخصص به محل شما اعزام می‌شود.

فنرزنی لوله های فاضلاب بلوار سیمون بولیوار

فنرزنی لوله های فاضلاب بلوار سیمون بولیوار

باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب حمام، لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی، لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی (وال هنگ)، لوله فاضلاب آشپزخانه، لوله تراس (پاسیو)، لوله پشت بام (ناودان)، لوله پارکینگ، لوله حیاط خلوت، لوله فاضلاب شهری و منهول … را به دست لوله بازکن های ما بسپارید.

باز کردن گرفتگی چاه حمام سیمون بولیوار فوری

گرفتگی لوله فاضلاب حمام در صورتی اتفاق می افتد که لوله یا قطر کمی دارد، یا افتادن اشیا و جمع شدن چربی و رسوبات مسیر راه آب را مسدود کرده باشد. برای باز کردن و رفع گرفتگی لوله حمام این کار را به دست لوله بازکن ماهر و کاربلد ما بسپارید تا با فنرزدن مشکل را به طور اساسی رفع کنند.

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه سیمون بولیوار

گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه به مرور زمان با ایجاد چربی و رسوبات، مسیر و قطر لوله کم می شود و باعث بالا زدن آب از کف شور یا سینک ظرفشویی می شود. باز کردن گیر لوله های آشپزخانه را به نیروهای ما بسپارید تا بدون کثیف کاری محیط با فنرزنی دستگاه لوله بازکنی و تراش دادن رسوبات داخل لوله گرفتگی را رفع کنند.

خدمات باز کردن چاه توالت ایرانی سیمون بولیوار

گرفتگی لوله سرویس توالت ایرانی معمولا با دستمال کاغذی و گرفتگی سیفون توالت ایرانی و … اتفاق می‌افتد. فنرزدن چاه توالت ایرانی سیمون بولیوار را به دست لوله بازکن های باتجربه ما بسپارید تا بدون کثیف کاری گرفتگی را به طور اساسی رفع کنند.

رفع گرفتگی توالت فرنگی سیمون بولیوار بدون خرابی

خدمات باز کردن گرفتگی توالت فرنگی باید با فنر و روپوش مخصوص انجام شود. چون جنس توالت فرنگی از سرامیک می باشد و با فنر زدن بدون روپوش به سرویس آسیب می‌رسد، حتی رنگ توالت فرنگی عوض می شود. اما لوله بازکن های ما با همراه داشتن دستگاه لوله بازکنی پیشرفته و فنر و روپوش فنر این مشکل را بدون هیچ گونه خسارت به طور اساسی رفع می کنند.

شما در هر زمانی که نیاز به خدمات چاه بازکنی توالت فرنگی سیمون بولیوار داشتید، کافی است با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل نمایید. در کمترین زمان ممکن مشکل شما رفع خواهیم کرد.

باز کردن راه آب لوله پشت بام سیمون بولیوار

گرفتگی لوله پشت بام اکثرا هنگام بارندگی رخ می دهد. که آب باران سنگ و زباله های ریز را وارد لوله می کند و در نهایت لوله کیپ می‌شود. و برای رفع گرفتگی لوله پشت بام در سیمون بولیوار نیاز به فنر متراژ بلند است. لوله بازکن های ما با داشتن فنر متراژ بلند گرفتگی را تضمینی رفع می کنند.

فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ سیمون بولیوار فوری

مقدار زمان لازم برای انجام خدمات فنرزدن لوله پارکینگ در سیمون بولیوار بستگی به میزان گرفتگی دارد. اما معمولا به مدت 10 دقیقه کفایت می‌کند، مگر اینکه گرفتگی شدید باشد که در این صورت مسلما زمان بیشتری نیاز است. شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خدمات باز کردن گرفتگی لوله های حیاط و پارکینگ داشتید با شماره ذکر شده در بالا تماس حاصل نمایید و در کمترین زمان ممکن مشکل رفع خواهد شد.

فنرزنی لوله های فاضلاب بدون کثیف کاری

فنرزنی لوله های فاضلاب بدون کثیف کاری

الویت ما برای فنرزنی لوله های فاضلاب بر این اساس است که بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب را برای مشتریان عزیزمان رفع کنیم در همین راستا با دستگاه فنرزنی 750 ژنراتور برقی و فنر های تمیز مشکل گرفتگی لوله ها را رفع می کنیم.

بیرون آوردن اشیا از لوله در سیمون بولیوار

بیرون آوردن اشیا از لوله در سیمون بولیوار

خدمات بیرون آوردن تضمینی اشیا از چاه توالت و حمام در سیمون بولیوار تهران، ممکن است در طول شبانه روز این اتفاق افتاده باشد که طلا یا اشیاء قیمتی ،گوشی یا موبایل که همراهتان بود از جیب لباستان داخل چاه توالت افتاده باشد و شما عزیزان به فکر بیرون آوردن اشیا از چاه توالت باشید .

همشهریان گرامی توجه داشته باشید که به هیچ عنوان آب داخل چاه توالت نریزید که مشکل سخت تر شود، با ما تماس بگیرید تا نیرو کمتر از 15 دقیقه ارسال کنیم تا با ابزارآلات مخصوص شی افتاده در چاه توالت و یا حمام را نیروی باتجربه ما بیرون آورد. در هر ساعت از طول شبانه روز که با ما تماس بگیرید نیرو ارسال می شود.

درآوردن اشیا از چاه توالت در سیمون بولیوار

بعضی از موارد اتفاق می افتد که حلقه ازدواج می افتد و با توجه به اینکه خیلی ارزشمند است بخاطر این تکرار می کنیم به هیچ عنوان آب ریخته نشود تا سرویس کار به راحتی بتواند شی افتاده را به راحتی در بیاورد.

تخلیه چاه خیابان سیمون بولیوار

تخلیه چاه سیمون بولیوار شبانه روزی

تخلیه چاه سیمون بولیوار تهران را با اکیپ ماهر و کاربلد و با ابزار آلات نو و پیشرفته به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهیم، خدمات تخلیه چاه را در یافت با تانکرهای 8000 هزار و 12000 هزار لیتری و پمپ های آبکش و لجن کش ارائه می‌دهیم.

  • تخلیه انواع چاه های فاضلاب با دستگاه مکنده
  • تخلیه چاه جذبی و تخلیه چاه سپتیک تانک
  • تبدیل چاه کهنه و چاه ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب
  • لایروبی و کف تراشی و پاکسازی چاه و سپتیک به وسیله نیروی انسانی مجرب
  • حفر چاه نو در سیمون بولیوار
  • طوقه چینی و کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه در سیمون بولیوار
  • رفع بوی بد توالت و چاه فاضلاب
  • رفع نم حمام، آشپزخانه و توالت
  • پاکسازی چربی گیر

سایر خدمات شرکت در سیمون بولیوار

  • تعمیر و بازسازی کف حمام سیمون بولیوار
    ارائه خدمات تعمیر کامل کف سرویس شامل جمع کردن کف، کف سازی در سیمون بولیوار، آب بندی و تست لوله های آب و فاضلاب، شیب بندی در سیمون بولیوار، عایق کاری در سیمون بولیوار، سرامیک و بندکشی در سیمون بولیوار.
  • تعمیر و بازسازی توالت ایرانی سیمون بولیوار
    تیدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی، آب بندی و بازسازی کف توالت ایرانی، شیب بندی، عایق کاری، سرامیک و بندکشی.
  • تعمیرات توالت فرنگی سیمون بولیوار
    تعمیر سرویس توالت فرنگی، تعویض سیفون توالت فرنگی، رفع نشتی توالت فرنگی، تعویض توالت فرنگی، رفع مشکل تخلیه ضعیف توالت فرنگی.
  • لوله بازکنی با واترجت بلوار سیمون بولیوار
    خدمات لوله بازکنی با واترجت را در تهران به صورت شبانه روزی ارائه می دهیم، لوله‌هایی که با دستگاه لوله بازکنی و فنر باز نمی‌شود. در این مواقع دو راه وجود دارد یا باید لوله تعویض شود یا اینکه گرفتگی لوله با واترجت شستشوی لوله باز شود. واترجت چربی و رسوبات مسیر لوله را با فشار آب و باد بسیار قوی بدون آسیب زدن به لوله پاکسازی می کند.
  • لوله کشی سرد و گرم سیمون بولیوار
    لوله کشی سرد و گرم، لوله کشی فاضلاب ساختمان، نصب شیرآلات ساختمان در سیمون بولیوار تهران.

محدوده خدمت رسانی بلوار سیمون بولیوار

  • لوله بازکنی میدان دانشگاه
  • لوله بازکنی خیابان شعرا
  • لوله بازکنی بلوار الوند
  • لوله بازکنی خیابان فکوری
  • لوله بازکنی بلوار دانشگاه
  • لوله بازکنی خیابان زیتون
  • لوله بازکنی خیابان طالقانی
  • لوله بازکنی بلوار انصار المهدی
  • لوله بازکنی بهارستان
  • لوله بازکنی خیابان کوروش شرقی 
  • لوله بازکنی خیابان شاهد
  • لوله بازکنی خیابان کوهستان
  • لوله بازکنی بزرگراه اشرفی اصفهانی
  • لوله بازکنی جنت آباد شمالی
  • لوله بازکنی کوهسار

نتیجه گیری

گروه فنی لوله بازکنی 24 برای بهبود خدمات لوله بازکنی سیمون بولیوار مفتخر است، با تمامی واحدهای اداری چه دولتی و چه خصوصی، شرکت‌ها و رستوران‌ها، کاشانه‌های بزرگ و مجتمع‌ها قرارداد خدمات لوله بازکنی را انجام دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *