لوله بازکنی کمیل

لوله بازکنی خوش یکی از مهم ترین خدمات گروه فنی لوله بازکنی 24 در استان تهران می باشد. چاه بازکنی خیابان خوش به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی فعال می باشد و توسط لوله بازکن های با تجربه و کاربلد خدمت رسانی می شود. پاسخگویی 24 ساعته، جهت دریافت خدمات و اطلاع از نرخ خدمات بر روی شماره های تماس کلیک کنید.

شماره لوله بازکنی خیابان خوش 0912-1875976
شماره مستقیم لوله بازکن خیابان خوش 021-66369709
ساعت کاری ما 24 ساعته بدون تعطیلی
ضمانت کلیه خدمات چیست؟ ضمانت با فاکتور معتبر

لوله بازکنی خوش

لوله بازکنی فوری  خیابان خوش

خدمات لوله بازکنی فوری خیابان خوش را گروه فنی لوله بازکنی 24 جهت اعزام سریع سرویسکار لوله بازکن به منزل مشتری در همه مناطق خوش شعبه دارد از جمله: خیابان امیرقلی، خیابان محبوب مجاز، خیابان کمیل، خیابان مرتضوی، خیابان مالک اشتر، خیابان امام خمینی، خیابان هاشمی، خیابان بوستان سعدی، خیابان دامپزشکی، خیابان طوس، خیابان آدربایجان، خیابان ارومیه، خیابان ارجمندی، خیابان کلهر، خیابان آزادی، خیابان نیایش، خیابان پرچم، خیابان نصرت و … .

چرا شعبه لوله بازکنی خوش گروه فنی لوله بازکنی 24 انتخاب کنیم ؟ 

  • رعایت کامل اصول بهداشتی و نظافت در حین انجام رفع گرفتگی لوله
  • خوش اخلاق و خوش رویی تمامی سرویسکاران
  • داشتن تخصص و تجربه بالا و مهارت لازم در انجام کار
  • ارائه قیمت منصفانه و رعایت عدالت
  • همکاری با لوله بازکن های سالم و متعهد و غیر سیگاری

لوله بازکنی در خوش

لوله بازکنی با بهترین تجهیزات در خیابان خوش 

معمولا بهترین روش باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب زمانی مشخص می شود، که لوله بازکن از محل گرفتگی لوله بازدید نماید و تشخیص دهد که از کدام روش برای رفع گرفتگی لوله استفاده کند. روش های لوله بازکنی عبارتند از: 

  • استفاده از فنر و دستگاه ژنراتور لوله بازکنی
  • استفاده از دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا
  • رفع گرفتگی لوله با دستگاه واترجت لوله بازکنی

لوله بازکنی شبانه روزی خوش

لوله بازکنی ارزان و شبانه روزی خیابان خوش

یکی از مهمترین ویژگی های گروه فنی لوله بازکنی 24 ارائه دهنده شبانه روزی خدمات لوله بازکنی می باشد. گرفتگی لوله های فاضلاب زمان مشخصی ندارد و ممکن است در هر ساعت از طول شبانه روز اتفاق بیوفتد در همین راستا شما عزیزان در هر ساعت از طول شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید کافیست با شعبه لوله بازکنی منطقه 10 تهران تماس بگیرید که فوری لوله بازکن به منزل شما ارسال شود. قیمت لوله بازکنی در طول شبانه روزثابت می باشد و انجام لوله بازکنی بدون ایجاد سرو صدا دستگاه انجام می شود.

لوله بازکنی خوش با ضمانت 100% فاکتور

لوله بازکنی خوش تضمینی توسط سرویسکاران لوله بازکن گروه فنی لوله بازکنی 24 انجام می شود. سوال بسیاری از مشتریان از مدیریت گروه فنی می پرسند این است که لوله بازکنی خوش ضمانت دارد؟ بله لوله بازکن پس از باز کردن گرفتگی لوله چندین مرحله با سطل آب دخل لوله میریزد که مشتری از بابت باز شدن گرفتگی لوله مطمئن شود.

به طور مثال اگر لوله آشپزخانه گرفتگی داشته باشد پس از استفاده از لباسشویی و ظرفشویی آب از کفشور بالا میزند و پس از باز کردن گرفتگی لوله، لوله بازکن راه آب داخل سینک را می بندد و پس از پرشدن در یک لحظه تخلیه می کند. در صورت باز بودن لوله آب به شدت تخلیه می شود ولی در صورت باز نشدن آب از کفشور بالا میزند.

ضمنا بعد از باز شدن گرفتگی لوله اگر مشتری از لوله بازکن فاکتور درخواست نماید لوله بازکن موظف است فاکتور مهر شده شرکت را با نوشتن توضیحات کامل شرح کار به مشتری تحویل دهد.


باز کردن گرفتگی لوله های سخت در خوش

باز کردن گرفتگی لوله های سخت خیابان خوش

گرفتگی لوله های سخت زمانی اتفاق می افتد که در هنگام بازسازی یا نوسازی مزنل داخل لوله ها کارگران سیمان یا شن و ماسه میریزند و بعد از مدتی گرفتگی لوله پیش می آید که رفع گرفتگی آن لوله خیلی آسان و کار هر لوله بازکنی نیست. در این مواقع کافیست به ما اعتماد کنید تا لوله بازکن های باتجربه و کاربلد ما با ابزارآلات پیشرفته ایی که در اختیار دارند در کمترین زمان ممکن مشکل را رفع کنند.

هزینه لوله بازکنی خوش چقدر است؟

هزینه لوله بازکنی خوش بستگی به نوع گرفتگی لوله ها تعیین می شود که عبارتند از:

  • تعداد لوله هایی که دچار گرفتگی شده
  • شدت گرفتگی نیز تاثیر در افزایش نرخ چاه بازکنی در خوش
  • سرویسکار از کدام روش برای رفع گرفتگی لوله در خوش استفاده نماید ( فنر و دستگاه ژنراتور یا پمپ تراکم هوا)
  • مدت زمانی که لوله بازکن صرف بازکرن گرفتگی لوله به کار میگیرد به طور مثال بعضی مواقع پیش می آید که مسیر لوله با قیر، سیمان یا شن و ماسه مسدود شده است که نیاز به زمان بیشتری می باشد که گرفتگی لوله رفع شود.
  • طول لوله و طول فنر برای چاه بازکن خوش

علایم گرفتگی لوله فاضلاب در خوش

علایم گرفتگی لوله فاضلاب خیابان خوش چیست؟

  • تخلیه کند آب از سینک ظرفشویی و بالا پایین شدن آب در کفشور آشپزخانه نشانه گرفتگی لوله می باشد.
  • تخلیه ضعیف آب از چاه توالت نشانه گرفتگی لوله می باشد و نیاز به چاه بازکنی دارد.
  • انتشار بوی بد فاضلاب از لوله ها نشانه گرفتگی لوله می باشد و نیاز به فنرزنی لوله ها دارد.

چاه بازکنی خیابان خوش + پشتیبانی چند ماهه

چاه بازکنی خوش شامل چه مواردی می باشد؟

  1. چاه بازکنی لوله سینک ظرفشویی آشپزخانه
  2. خدمات چاه بازکنی لوله فاضلاب لباسشویی
  3. چاه بازکنی لوله کفشور آشپزخانه
  4. خدمات چاه بازکنی لوله حمام
  5. چاه بازکنی لوله توالت ایرانی
  6. خدمات چاه بازکنی روشوی سرویس بهداشتی
  7. چاه بازکنی توالت فرنگی
  8. خدمات چاه بازکنی لوله تراس – بالکن
  9. چاه بازکنی لوله پشت بام
  10. خدمات چاه بازکنی لوله حیاط و پارکینگ
  11. فنرزنی لوله منهول – فاضلاب شهری و … .

لوله بازکنی خوش بدون کثیف کاری

رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون کثیف کاری در خیابان خوش

تمامی پرسنل لوله بازکن گروه فنی لوله بازکنی 24 موظف اند قبل از وارد شدن به منزل مشتری از ماسک استفاده کنند. و در حین انجام کار مشکل گرفتگی لوله را با رعایت کامل بهداشت و بدون کثیف کاری محیط مشکل گرفتگی لوله را رفع کنند. فنر هایی که برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده می شود کاملا جداگانه و پس از هر بار استفاده با واترجت شستشو داده می شود.

فنرزنی لوله فاضلاب خوش

فنرزنی لوله فاضلاب خیابان خوش بدون خرابی

فنرزنی لوله فاضلاب خوش با فنر های فولادی انجام می شود، مشکل گرفتگی لوله بدون آسیب زدن به لوله انجام می شود. فنرزدن لوله در خوش با دستگاه های ژنراتور پیشرفته انجام می شود و هر آنچه که در مسیر لوله باشد را به چاه یا فاضلاب شهری هدایت می کند.

گاهی اتفاق می افتد که داخل لوله با ریشه درخت ، قیر ، سیمان یا مواردی دیگر شبیه این ها مسدود شده باشد و نیاز به تعویض لوله باشد که لوله بازکن های گروه فنی لوله بازکنی 24 طی فنرزنی با دستگاه سه نظام دار ژنراتور لوله بازکنی هر آنچه که در مسیر لوله باشد را تراش کامل می دهد.

درآوردن طلا و اشیا از چاه توالت در خوش

درآوردن طلا و اشیا قیمتی از چاه توالت خیابان خوش

روزانه بسیاری از مردم با افتادن اشیا ارزشمند مانند طلا ، موبایل ، دسته کلید ، ریموت و …در چاه توالت مواجه می شوند. بیرون آوردن اشیا از چاه توالت مخصوصا زمانی که ارتفاع زانویی لوله توالت ایرانی بلند باشد نیاز به نیروی متخصص و ابزار آلات مخصوص دارد.

گروه فنی لوله بازکنی 24 برای درآوردن اشیا از چاه توالت و لوله حمام نیرو های باتجربه و کاربلد را در خوش مستقر نموده تا شما عزیزان در هر ساعت از طول شبانه روز که نیاز داشته باشد سرویسکار به صورت فوری به منزل شما اعزام شود.

اشیا هایی که ممکن است در چاه توالت بیفتد شامل: صابون ، حلقه ، انگشتر ، سکه ، سرشیر آب ، خمیر دندان ، کرم ، لوازم آرایشی ، دستگیره ، سوییچ و کلید ، ریموت ، درب اسپری و شامپو ، ژیلت و … .

رفع بوی بد فاضلاب در خوش

رفع بوی بد فاضلاب خیابان خوش 100% تضمینی

رفع بوی بد فاضلاب توالت، آشپزخانه، حمام و پارکینگ منزل شما را تضمینی با ضمانت فاکتور رفع می کنیم. سرویسکار بعد از بازدید و تشخیص علت بوی بد فاضلاب سریعا به رفع آن می گردد.

علت بوی بد فاضلاب؟

  • گاز های سپتیک
  • مشکل در شتر گلویی
  • وجود چربی و رسوبات داخل لوله
  • پر شدن چاه فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله در خوش

تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب خیابان خوش

سرویسکاران متخصص گروه فنی لوله بازکنی 24 خدمات تشخیص نشتی لوله و نم دیوار را به صورت فوری و تضمینی بدون خرابی با دستگاه نشت یاب انجام می دهند.خدمات ما شامل: 

  1. رفع نم و رطوبت و نشتی از دیوار، زمین، سقف
  2. تشخیص ترکیدگی لوله آب، لوله فاضلاب
  3. پیدا کردن دقیق محل نشتی
لوله بازکنی کمیل لوله بازکنی مرتضوی
لوله بازکنی امام خمینی لوله بازکنی خیابان هاشمی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *