لوله بازکنی شمال تهران شرکت لوله بازکن 24

لوله بازکنی شمال تهران یکی از پر درخواست ترین خدمات لوله بازکنی شرکت لوله بازکنی ۲۴ می باشد. ما برای رفاه حال شما عزیزان خدمات لوله بازکنی شمال تهران را با سه شیف به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی حتی تعطیلات رسمی خدمت رسانی می کنیم. لوله های فاضلاب ساختمان ممکن است در هر ساعت از شبانه روز مسدود شود در این مواقع باید چی کار کزد؟!!! کافیست با گروه فنی رسولی لوله بازکنی ۲۴ تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در منطقه شمال تهران که شامل مناطق ۱-۲ -۳ و ۵ است. 

لوله بازکنی شمال تهران شرکت لوله بازکن 24

یعنی از شمال تا شمال‌غرب و شمال‌شرق تهران در کنار شما عزیزان و اهالی محترم ساکن در این مناطق هستیم. در صورتی که با مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب ساختمان مواجه شده‌اید می‌توانید با یک تماس از کلیه خدمات فنی در رفع گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب از جمله : گرفتگی لوله کف‌شور پارکینگ و حمام ، فنر زنی لوله فاضلاب آشپزخانه و لوله‌های خروجی فاضلاب ماشین ظرفشویی و لباسشویی، رفع انسداد ناودان و کف‌شور پشت بام، خارج کردن اشیاء از لوله فاضلاب و چاه، …..در این مناطق برخوردار گردید.

به شما عزیزان توصیه می‌کنیم، در صورت بروز هرنوع انسداد در لوله‌های فاضلاب از بکارگیری مواد شیمایی اسیدی جهت بازکردن لوله‌ها خودداری فرمایید. زیرا این مواد می‌توانند سبب آسیب جدی به این سیستم‌های لوله‌کشی خروجی شوند. و شما را با مشکلات جدی‌تر و تحمیل هزینه‌های گزاف روبرو کنند. بهترین اقدام در زمان انسداد فاضلاب این است، که از خدمات مراکز معتبر لوله بازکنی شمال تهران استفاده نمایید. در هر زمان و مکان و در طول شبانه روز حتی در ایام تعطیل در صورت بروز مشکل شما عزیزان می‌توانید از خدمات فوری توسط نیروهای ما در کمترین زمان برخوردار گردید.

 

 

خدمات لوله بازکنی و فنرزنی شبانه روزی و فوری شمال تهران

در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به فنرزنی و لوله بازکنی شمال تهران ما با همراهی تیمی از متخصین باتجربه و کاردان در تمام ساعات از شبانه روز و به سرعت در کنار شما خواهیم بود و به روش‌های مختلف و مناسب با مشکل شما و بوسیله تجهیزات مدرن و به‌روز آماده برطرف کردن مشکلات پیش آمده هستیم.

خدمات ارائه شده توسط متخصصین ما شامل موارد زیر است:

  • برطرف کردن انسداد لوله سینک، لوله فاضلاب ماشین لباسشویی، ظرفشویی و کف‌شور آشپزخانه
  • برطرف کردن گرفتگی ناودان و لوله کف‌شور پشت‌بام، تراس، حیاط خلوت، پارکینگ
  • برطرف کردن انسداد لوله کف‌شور حمام به علت ورورد صابون، مو، رسوبات
  • برطرف کردن گرفتگی انواع لوله‌ها با سختی بالا و در جنس‌های مختلف
  • نشت‌یابی و تشخیص ترکیدگی انواع لوله

 

لوله بازکنی شمال تهران شرکت لوله بازکن 24

 

بهترین روش لوله بازکنی شمال تهران

جهت برطرف کردن انواع گرفتگی در لوله‌های فاضلاب از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. به دلیل این که نوع این گرفتگی‌ها در لوله‌های فاضلاب متفاوت است، و همینطور متراژ لوله و عمق گرفتگی در آنها هم با هم فرق دارد. بنابراین شاید برای رفع مشکل تمامی آنها امکان بکارگیری یه دستگاه وجود نداشته باشد. ما در گروه فنی رسولی لوله بازکنی ۲۴ تلاش می‌کنیم تا از بهترین و موثرترین روش جهت برطرف کردن مشکل شما استفاده کنیم.

در ادامه به انواع روش‌ها و دستگاه‌های مختلف در این حوزه اشاره می‌کنیم:

  1. دستگاه فنرزن برقی، که شاید به جرات بتوان گفت که یکی از پرکاربردترین تجهیزات لوله بازکنی شمال تهران و فنرزنی است. در این روش فنر مورد نظر بعد از اتصال به یک موتور الکتریکی و وارد شدن به داخل چاه با لرزش شدیدی که این موتور ایجاد می‌کند. سبب به حرکت درآمدن مواد زائد و یا اجسامی که سبب بسته شدن راه لوله شده‌اند می‌شود. و همچنین به دلیل این حرکت لرزشی تمام رسوبات موجود در دیواره لوله فاضلاب برطرف شده و کل مسیر آن باز می‌گردد.
  2. دستگاه تراکم هوا (کمپرسور)  این دستگاه بیشتر در مواردی کاربرد دارد، که گرفتگی خیلی شدید باشد و با راه‌کارهای دیگر امکان رفع آن وجود نداشته باشد. که این دستگاه هوای متراکم شده را باشدت بسیار بالا وارد لوله می‌کنند، و این امر سبب رفع گرفتگی می‌شود ولی به دلیل صدای خیلی بالا و ناهنجار آن تا حد امکان استفاده نمی‌شود.
  3. دستگاه ساکشن یا دستگاه مکنده- که کاربرد آن در مواردی است، که جسمی به داخل لوله فاضلاب سقوط کرده باشد. مانند گوشی موبایل و اشیاء بارارزش مانند طلا و ساعت که از قدرت مکش آن جهت بیرون آوردن آنها استفاده می‌گردد.
  4. پمپ لوله بازکنی شمال تهران دستگاه دیگری است، که جهت رفع گرفتگی انواع لوله‌ها کاربرد دارد. و روش کار آن به این شکل است، که با فشار شدید آب که توسط آن وارد لوله می‌شود کمک به برطرف کردن انسداد موجود می‌کند.
  5. ما در گروه فنی رسولی لوله بازکنی ۲۴ در بیشتر موارد جهت انجام خدمات لوله بازکنی شمال تهران از فنر برقی استفاده می‌کنیم. در صورتی که فنر قادر به  رفع این انسداد نباشد، در مراحل بعد از دستگاه‌های دیگر استفاده خواهیم کرد. فنر به دلیل قدرت بسیار بالا می‌تواند بیشتر گرفتگی‌های موجود را رفع نمایید. گرفتگی‌هایی مانند مو به همراه رسوبات دیگر موجود در لوله‌ها و چربی و مصالح ساختمانی مانند سیمان و گچ و غیره و حتی اشیاء این دستگاه قادر به برطرف کردن سخت‌ترین گرفتگی‌ها بدون صدمه‌زدن به لوله‌ها و مخصوصا توالت‌های فرنگی می‌باشد.

 

 

قیمت لوله بازکنی و عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی شمال تهران

شاید این سوال برای شما هم در صورت بروز این مشکل مطرح باشد، که هزینه برطرف کردن انواع گرفتگی و فنرزنی چقدر است و چگونه تعیین میگردد؟ فاکتورهای مهم و تاثیرگذار جهت تعیین قیمت لوله بازکنی شمال تهران و فنرزنی مختلف است، که بعد از گرفتن اطلاعات کافی و بررسی دقیق توسط متخصصین به شما عزیزان ارائه می‌گردد.

 از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عمق لوله مورد نظر
  • متراژ فنر مورد استفاده
  • نوع انسداد لوله
  • شدت انسداد لوله
  • سقوط اشیاء در آن
  • وجود مصالحی مانند گچ و سیمان و قیر
  • فنرزنی از خروجی های مختلف فاضلاب

اینها تعدای از موارد مهمی هستند، که در تعیین قیمت خدمات بسیارتاثیرگذار است.

 

لوله بازکنی شمال تهران شرکت لوله بازکن 24

 

جدول قیمت فنرزنی مناطق شمال تهران

این جدول فقط جهت آشنایی نسبی شما عزیزان ساکن در این منطقه ارائه شده است. و بعد از بررسی دقیق و احتساب کلیه موارد گفته شده در بالا قیمت تعیین و خدمت شما عزیزان ارائه می‌گردد.

 

قیمت به تومان

نوع خدمات

شماره

۸۰،۰۰۰-۱۵۰،۰۰۰

فنرزنی طول از ۱  تا ۱۲ متر  

۱

۱۵۰،۰۰۰-۳۰۰،۰۰۰

فنرزنی طول بیشتر از ۱۲ متر

۲

۵۰،۰۰۰

فنرزنی بالاتر از یک‌بار هربار     

۳

۱۰۰،۰۰۰-۱۵۰،۰۰۰

برطرف کردن گرفتگی سینک ظرفشویی               

۴

۸۰،۰۰۰-۱۵۰،۰۰۰

برطرف کردن گرفتگی کف‌شوی آشپزخانه 

۵

۸۰،۰۰۰-۱۵۰،۰۰۰

برطرف کردن گرفتگی کف‌شوی حمام               

۶

۸۰،۰۰۰-۱۵۰،۰۰۰

فنرزنی کف‌شوی پارکینگ یا حیاط

۷

 

 این اعدا کامل نسبی و قیمت پایه هستند، که با بررسی مشکل و عوامل ایجاد انسداد و همچنین پیچیدگی کار محاسبه و بصورت قطعی اعلام می‌گردد. جهت اطلاع از نرخ دیگر خدمات ما با شماره لوله بازکنی ۲۴ در شمال تهران تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان مجموعه خدماتی ما درگروه فنی رسولی لوله بازکنی ۲۴ مشاوره بگیرید.

 

لوله بازکنی شمال تهران شرکت لوله بازکن 24

 

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب شمال تهران

گرفتگی لوله‌های فاضلاب در ساختمان به علت‌های مختلفی بروز می‌کند. ما در این قسمت به تعدای از شایع‌ترین علل این مشکل در انواع لوله‌های فاضلاب اشاره می‌کنیم:

  • ایجاد رسوب در دیواره لوله ها که در درازمدت باعث کاهش قطر لوله ها و گرفتگی در آن میشود.
  • ورود انواع مواد زائد مانند مواد غذایی که علاوه بر انسداد لوله سبب تولید بوی نامطبوع در محیط هم میشود.
  • ورود مصالح ساختمانی به لوله ها مانند: قیر، سیمان، شن و ماسه که بیشتر در ساختمانهای نوساز و باسازی شده
  • نبود شیب صحیح لوله کشی فاضلاب که میتواند هرساله شما را درگیر فنرزنی نمایید
  • تخلیه روغن و همچنین ورود موهای زائد و تولید رسوبات چربی به دور آن در لوله فاضلاب
  • سقوط اجسام مانند: گوشی موبایل، طلا، درب شامپو، صابون، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی و …..

این موارد از علل اصلی انسداد در لوله فاضلاب است، و بهتر کار جهت برطرف کردن آن کمک گرفتن متخصص باتجربه جهت رفع آن می‌باشد.

 

لوله بازکنی شمال تهران شرکت لوله بازکن 24

 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه شمال تهران تضمینی

یکی از رایج‌ترین گرفتگی‌ها انسداد لوله سینک آشپزخانه و کف‌شور و فاضلاب ماشن لباسشویی و ظرفشویی است. که این مشکل در این مکان‌ها بیشتر به دلیل ورود انواع مواد زائد غذایی و چربی در این لوله‌ها می‌باشد. که این رسوبات چربی به علت شستشوی ظروف چرب در سینک تولید می‌گردد.

 جهت رفع این مشکل می‌توان از تجهیزاتی مانند پمپ تراکم هوا ( کمپرسور) و فنر برقی استفاده کرد. دستگاه پمپ هوای لوله بازکنی شمال تهران دارای محفظه ای است، که هوا در آن متراکم شده و با فشار جهت باز کردن گرفتگی وارد لوله می‌شود. که به دلیل آزاد شدن هوا باشدت زیاد صدای ناهنجاری تولید میکند. این دستگاه چ در اندازه‌های مختلف و با قدرت‌های مختلف موجود می‌باشد. این نو از تجهیزات پیشرفته برای رفع گرفتگی‌های با سختی بالا کاربرد دارد. مزایای آن قدرت بالا و کیفیت تضمینی در رفع مشکل است، و اما از معایب آن صدای مهیب و کثیف‌کاری و در برخی موارد بیرون زدن مواد و آب از طریق لوله‌های دیگر ساختمان است.

 

لوله بازکنی شمال تهران شرکت لوله بازکن 24

 

لوله بازکنی و رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی با فنربرقی شمال تهران

در برخی موارد سقوط اجسام و دستمال کاغذی، ساعت، طلا، و نواربهداشتی می‌تواند سبب گرفتگی لوله‌های فاضلاب سرویس‌های بهداشتی گردد. جهت رفع آن از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود، که عمدتا انتخاب ما فنربرقیست که بهترین گزینه است. که این روش و دستگاه مزایا و معایب خاص خود را دارا می‌باشد. اما در مواردی که اشیاء باارزشی در این چاه سقوط کرده باشد دستگاه مکنده مناسب‌ترین شیوه جهت انجام خدمات می‌باشد.

مزایا و معایب استفاده از فنربرقی برای رفع گرفتگی توالت‌ها این است، که فنر برقی به دلیل سیستم کاری خاص و قدرت بالا و کمترین میزان آلودگی جهت رفع انواع گرفتگی‌ها با شدت‌های مختلف و از عمق ۱ تا ۳۰ متر کاربرد دارد. و نکته مهم دیگر این است، که سبب برطرف کردن رسوبات موجود مانند چربی، گرفتگی مو، …در چاه شود. و تنها اشکال آن این است، که در صورت استفاده از فنر بدون روکش ممکن است به کاسه توالت فرنگی صدمه وارد شود. اما  شاید به جرات می‌توانیم بگوییم که کم ضررترین و پرکاربرد ترین سیستم لوله بازکنی شمال تهران با فنر برقی است.

در صورت نیاز به لوله بازکنی شمال تهران و فنر زنی لوله فاضلاب شمال تهران می‌توانید با گروه فنی رسولی لوله بازکنی ۲۴ تماس حاصل فرمایید. و از کلیه خدمات فنی ما در این حوزه توسط نیروهای متخصص اعزامی برخوردارگردید.

 

لوله بازکنی شمال تهران شرکت لوله بازکن 24

 

برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب کف‌شور پارکینگ و ناودان پشت بام شمال تهران

ورود مواد زائد از جمله گردوغبار و ورود اجسام و شاخ و برگ درختان به درون کف‌شور پارکینگ و ناودان پشت بام یکی از مشکلات شایع در ساختمان‌ها است. که می‌تواند ساکنین ساختمان را دچار مشکلات متعددی نماید، پشت بام منازل به دلیل کم تردد بودن ممکن از از دید ساکنین دور بماند و بروز گرفتگی در کف‌شور و ناودان سبب بروز مشکلات جدی در سقف و دیوارهای ساختمان گردد. در صورت بروز هرگونه مشکل در این مکان‌ها حتما از مراکز معتبر و متخصصین باتجربه کمک بخواهید تا در رفع سریع این معضل در کمترین زمان با شما عزیزان ساکن در این مناطق همراه شوند.

بیرون آوردن اجسام از لوله های فاضلاب شمال تهران ۲۴ ساعته

خارج کردن اشیاء از درون لوله‌های فاضلاب یکی دیگر از خدماتی است، که توسط گروه فنی رسولی لوله بازکنی ۲۴ به اهالی محترم ساکن در کلیه مناطق شمال تهران از شرق تا غرب ارائه می‌گردد. سقوط اجسامی مانند اشیاء گران‌قیمت مانند گردنبند و انگشتر و یا گوشی موبایل یکی از اتفاقات شایع است. که ممکن است در هر تایمی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل بروز کند، در صورت بروز هرگونه مشکلی در این زمینه شما می‌توانید با یک تماس از خدمات ما جهت تخلیه اشیاء از لوله‌های فاضلاب منزل و محل کار خود برخوردار گردید.

نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله شمال تهران شبانه روزی و فوری

ترکیدگی لوله مشکلی است که در زمان‌های مختلفی از شبانه روز رخ می‌دهد. و نیاز به اقدامات سریع جهت برطرف کردن آن دارد. در صورت بروز این موارد در تمام طول شبانه روز و ایام تعطیل با ما در گروه فنی رسولی لوله بازکنی ۲۴ در تماس باشید تا ما در کمترین زمان بوسیله تجهیزات به روز جهت تشخیص و رفع آن با شما عزیزان همراه شویم.

مناطق تحت پوشش در منطقه شمال تهران  منطقه ۱- ۲- ۳-۵

مناطق تحت پوشش گروه فنی رسولی لوله بازکنی ۲۴ شامل کلیه مناطق یک، دو، سه، و پنج و تمامی محله‌های شمال، شمال‌غربی، وشمال‌شرقی تهران است.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران نوبنیاد، لوله بازکنی سعدآباد ، دیباجی، لوله بازکنی چهارراه پارک وی ، بلوار ارتش، شهید محلاتی، حکمت، لوله بازکنی بلوار اندرزگو ، باغ فردوس، چیذر، شهرک نفت، شهرک دانشگاه، کاشانک، گلابدره، دربند، حصار بوعلی، تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد, مبارک‌آباد، لوله بازکن فوری تهران ، اقدسیه. زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، لوله بازکنی دزاشیب ، جردن، الهیه – فرشته، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد. پونک، سعادت آباد، شهرک غرب، ونک, جنت آباد، اقدسیه‌، پل رومی، درکه ، صاحبقرانیه، ولنجک، فرشته، گاندی، دزاشیب، شهرک غرب، درکه ، زرگنده، آراج، جماران، دارآباد، محمودیه، آجودانیه، سعادت‌آباد، چیذر، قلهک، لویزان، داوودیه، فرحزاد، الهیه، جردن، قیطریه و … .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.8]

۴۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *