لوله بازکنی بلوار دادمان

لوله بازکنی بلوار دادمان


لوله بازکنی بلوار دادمان را توسط چاه باز کن باتجربه و کاربلد نمایندگی لوله بازکنی منطقه 2 تهران بدون کثیف کاری و 100% بهداشتی انجام می‌دهیم، معمولا گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در هر لحظه از شبانه روز اتفاق بیفتد. اصلا جای نگرانی نیست در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید کمتر از 15 دقیقه لوله باز کن به محل شما اعزام می‌شود.

ارتباط با شعبه بلوار دادمان 021-88038099
شماره تماس پشتیبانی 0912-1875976
میزان کثیف کاری لوله باز کنی بدون کثیف کاری با فنر تمیز و جداگانه
سطح مهارت سرویسکاران چاه باز کنی %100 باتجربه و کاربلد

چاه بازکنی بلوار دادمان

چاه بازکنی در بلوار دادمان بدون کثیف کاری

انجام خدمات چاه بازکنی بلوار دادمان تهران را با خیال راحت به ما بسپارید تا با نیرو های خوش اخلاق و ماهر با ابزار آلات نو و پیشرفته خدمت رسانی کنیم. سرویسکاران شعبه بلوار دادمان مشکل هرگونه گرفتگی لوله را بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری رفع کنیم.

سرویسکاران چاه باز کن ما برای رعایت اصول بهداشتی از فنر‌های مجزا استفاده می‌کنند. به طور مثال از فنری که برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی استفاده می‌شود، مجددا در قسمت لوله‌های آشپزخانه یا حمام مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

لوله بازکنی شبانه روزی بلوار دادمان

لوله بازکنی شبانه روزی بلوار دادمان

انجام خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران با سه شیفت بدون تعطیلی در هفت روز هفته به خصوص شعبه بلوار دادمان خدمت رسانی می‌شود. شما بزرگواران در هر ساعت از طول شبانه روز که با ما تماس بگیرید. ما حاضر به خدمت رسانی هستیم و بعد از درخواست سرویسکار لوله باز کن به15 دقیقه به منزل شما ارسال می‌شود.

باز کردن گرفتگی لوله بلوار دادمان

باز کردن گرفتگی انواع لوله فاضلاب بلوار دادمان فوری

شعبه لوله بازکنی بلوار دادمان خدمات زیر را با پشتیبانی چند ماهه انجام می‌دهد که عبارت است از:

  • فنرزنی لوله فاضلاب حمام
  • باز کردن گرفتگی چاه توالت ایرانی
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه
  • رفع گرفتگی لوله تراس (پاسیو)
  • فنرزدن لوله پشت بام (ناودان)
  • باز کردن گرفتگی لوله پارکینگ، و حیاط خلوت
  • فنرزنی لوله فاضلاب شهری و اگو

فنرزنی لوله فاضلاب حمام بلوار دادمان تضمینی

گرفتگی لوله فاضلاب حمام در صورتی پیش می‌آید که قطر لوله کم باشد، یا با انداختن اشیا و جمع شدن چربی و رسوبات گرفتگی ایجاد شود. برای باز کردن  چاه حمام، این کار را به دست سرویسکاران ماهر و کاربلد شعبه بلوار دادمان بسپارید تا با فنرزدن مشکل را به طور اساسی رفع کنند.

فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه بلوار دادمان بدون کثیف کاری

گرفتگی در قسمت لوله‌های آشپزخانه شامل موارد زیر است:

  • لوله خروجی فاضلاب زیر سینک ظرفشویی
  • چاه کفشور آشپزخانه
  • لوله خروجی فاضلاب لباسشویی

معمولا گرفتگی در این موارد با ایجاد چربی و رسوبات داخل لوله هست. باز کردن گرفتگی لوله‌های آشپزخانه را به چاه باز کن شعبه بلوار دادمان بسپارید، تا بدون کثیف کاری محیط آشپزخانه با فنرزنی با دستگاه لوله باز کنی و تراشیدن رسوبات داخل لوله گرفتگی را رفع کند.

باز کردن گرفتگی چاه توالت ایرانی بلوار دادمان بدون خرابی

ایجاد گرفتگی چاه توالت ایرانی معمولا با انداختن دستمال کاغذی و گرفتگی سیفون توالت ایرانی پیش می‌آید. با فنرزدن توالت ایرانی مشکل برای همیشه تضمینی رفع خواهد شد، با شعبه بلوار دادمان تماس بگیرید تا لوله باز کن فوری به منزل شما ارسال شود و گرفتگی توالت ایرانی را بدون کثیف کاری به طور اساسی رفع کند.

فنرزدن توالت فرنگی بلوار دادمان تضمینی با فاکتور

باز کردن گرفتگی سرویس توالت فرنگی باید با فنر و روپوش فنر مخصوص انجام شود. جنس توالت فرنگی از سرامیک هست و با فنر زدن بدون روپوش فنر به توالت فرنگی آسیب می‌رسد، حتی رنگ توالت فرنگی نیز عوض می‌شود.

اما همکاران لوله باز کن شعبه بلوار دادمان گروه فنی لوله بازکنی 24 با همراه داشتن دستگاه لوله باز کنی پیشرفته و فنر و روپوش فنر این مشکل را بدون هیچ گونه خسارت به طور اساسی رفع می‌کنند. شما در هر زمانی که نیاز به خدمات باز کردن گرفتگی توالت فرنگی داشتید کافی است با شماره 88038099 تماس حاصل فرمایید.

فنرزدن لوله پشت بام بلوار دادمان با فنر متراژ بلند

گرفتگی لوله پشت بام اکثرا هنگام بارندگی رخ می‌دهد، که آب باران سنگ و زباله‌های ریز را وارد لوله ‌می‌کند که در نهایت لوله پشت بام را کیپ می‌کند. برای رفع گرفتگی لوله پشت بام (ناودان) نیاز به فنر متراژ بلند هست. لوله باز کن‌های شعبه لوله بازکنی بلوار دادمان با همراه داشتن فنر متراژ بلند، گرفتگی را به طور اساسی رفع می‌کنند.

لوله بازکنی پارکینگ و حیاط خلوت بلوار دادمان

باز کردن گرفتگی لوله پارکینگ و حیاط خلوت بلوار دادمان

مقدار زمان لازم برای انجام خدمات باز کردن گرفتگی لوله حیاط، پارکینگ بستگی به میزان گرفتگی دارد اما معمولا 10 دقیقه کفایت می کند، مگر اینکه گرفتگی شدید باشد که در این صورت مسلما زمان بیشتری نیاز است.

شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز به خدمات باز کردن گرفتگی لوله‌های حیاط و پارکینگ داشتید، با شماره 88038099 تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن مشکل رفع شود. هیچ لوله فاضلابی گیر نمی‌ماند، اگر کار را به کاردان بسپارید. ما یک بار کار انجام می‌دهیم، یک عمر تبلیغ می‌شویم.

لوله بازکنی بلوار دادمان

لوله بازکنی در بلوار دادمان با دستگاه پیشرفته

الویت شعبه بلوار دادمان گروه فنی لوله بازکنی 24 برای باز کردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب این است، بدون ایجاد کثیف کاری و بدون کنده کاری مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب را برای مشتریان رفع کنیم. در همین راستا با دستگاه فنرزنی 750 فرقانی برقی و فنر‌های تمیز مشکل گرفتگی لوله‌ها را رفع می‌کنیم.

درآوردن اشیا از چاه توالت و حمام بلوار دادمان

درآوردن اشیا چاه توالت و حمام بلوار دادمان

ممکن است در طول شبانه روز این اتفاق برای شما هم پیش بیاید که طلا یا اشیاء قیمتی، گوشی یا موبایل که همراهتان بود از جیب لباستان داخل چاه توالت یا حمام بیفتد و شما عزیزان به فکر درآوردن آن اشیا باشید.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان آب داخل چاه توالت نریزید که مشکل سخت‌تر شود، با شعبه لوله بازکنی بلوار دادمان تماس بگیرید تا نیرو کمتر از 15 دقیقه ارسال شود. همکاران ما با ابزارآلات مخصوص اشیا را از چاه توالت و یا حمام بیرون می‌آورند. در هر ساعت از طول شبانه روز که با شماره 09121875976 تماس بگیرید نیرو ارسال می‌گردد.

درآوردن حلقه و انگشتر از چاه توالت

درآوردن حلقه و انگشتر از چاه توالت

بعضی از مواقع نیز پیش می‌آید که حلقه ازدواج یا انگشتری داخل چاه توالت و کفشور حمام می‌افتد، با توجه به اینکه برای هرکسی ارزشمند است. بخاطر همین تکرار می‌کنیم به هیچ عنوان آب داخل لوله ریخته نشود تا سرویسکار به راحتی بتواند اجسام را به راحتی دربیاورد.

تخلیه چاه بلوار دادمان

تخلیه چاه بلوار دادمان شبانه روزی

خدمات تخلیه چاه بلوار دادمان تهران را با اکیپ ماهر، کاربلد با ابزار آلات نو و پیشرفته به صورت شبانه روزی انجام می‌گردد، تخلیه چاه با تانکر 8000 هزار و 12000 هزار لیتری و پمپ آبکش و لجن کش انجام می‌شود.

تمامی خدمات تخلیه چاه بلوار دادمان شامل موارد زیر است:

  • تخلیه انواع چاه فاضلاب با دستگاه مکنده
  • تخلیه چاه جذبی و تخلیه چاه سپتیک تانک
  • تبدیل چاه کهنه و چاه ریزشی به چاه استاندارد فاضلاب
  • لایروبی و کف تراشی و پاکسازی چاه و سپتیک به وسیله نیروی انسانی مجرب
  • حفر چاه نو بلوار دادمان
  • طوقه چینی و کول گذاری برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه در بلوار دادمان
  • رفع بوی بد توالت و چاه فاضلاب
  • رفع نم حمام، آشپزخانه و توالت
  • پاکسازی چربی گیر

دیگر خدمات شعبه بلوار دادمان

  • تعمیر و بازسازی کف حمام:
    انجام خدمات تعمیر کامل کف سرویس شامل جمع کردن کف، کف سازی، آب بندی و تست لوله های آب و، فاضلاب، شیب بندی، عایق کاری، سرامیک و بندکشی.
  • تعمیر و بازسازی سرویس توالت ایرانی:
    تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی، آب بندی و بازسازی کف توالت ایرانی، شیب بندی، عایق کاری، سرامیک و بندکشی.
  • تعمیرات سرویس توالت فرنگی:
    تعمیر سرویس توالت فرنگی، تعویض سیفون توالت فرنگی، رفع نشتی توالت فرنگی، تعویض توالت فرنگی، رفع مشکل تخلیه ضعیف توالت فرنگی.
  • لوله بازکنی با واترجت:
    خدمات لوله بازکنی با واترجت بلوار دادمان تهران به صورت شبانه روزی انجام می‌گردد، لوله‌هایی که با دستگاه لوله باز کنی و فنر باز نمی‌شود در این مواقع دو راه وجود دارد یا باید لوله تعویض شود یا اینکه گرفتگی لوله با واترجت شستشوی لوله باز شود. واترجت چربی و رسوبات مسیر لوله را با فشار آب و باد بسیار قوی بدون آسیب زدن به لوله پاکسازی می‌کند.
  • لوله کشی سرد و گرم:
    لوله کشی فاضلاب ساختمان و نصب شیرآلات ساختمان بلوار دادمان تهران.

محدوده شعبه لوله بازکنی بلوار دادمان

خیابان گل افشان، خیابان گلسار، خیابان گلستان، خیابان بوستان، خیابان حسن سیف، بلوار پاکنژاد، خیابان هرمزان، بلوار خوردین، بلوار ایران زمین. دیگر شعبه‌های گروه فنی لوله بازکنی 24 شامل موارد زیر است:

شعبه لوله بازکنی بلوار دادمان برای بهبود خدمات، مفتخر است با تمامی واحدهای اداری، دولتی و خصوصی، شرکت‌ها و رستوران‌ها، کاشانه‌های بزرگ و مجتمع‌ها قرارداد خدمات لوله باز کنی و تخلیه چاه را در بلوار دادمان تهران را انجام دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *