لوله بازکنی شرق تهران

لوله بازکنی شرق تهران


اهالی محترم ساکن در منطقه شرق تهران در صورت بروز هرگونه گرفتگی، در لوله‌های فاضلاب منزل و محل کار خود می‌توانید با یک تماس از گروه فنی لوله بازکنی 24 در جهت رفع مشکل درخواست اعزام نیرو داشته باشید. بروز این مشکلات می‌تواند زندگی روزمره را دچار مشکل نمایید. شما عزیزان ساکن در کلیه مناطق شرق تهران از جنوب شرقی تا شمال شرقی به محض اینکه با یکی از این موارد روبرو شدید می‌توانید به کمک نیروهای متخصص نمایندگی لوله بازکنی شرق تهران ما اقدام به برطرف کردن این مشکلات نمایید.

از جمله این گرفتگی‌ها میتوان به این موارد که بسیار در منازل و مراکز اداری شایع است اشاره کرد. مانند گرفتگی لوله پارکینگ، گرفتگی راه آب ناودان و یا کف‌شور پشت بام، گرفتگی لوله کف‌شور، سینک و لوله‌های خروجی ماشین لباسشویی و ظرفشویی، گرفتگی لوله کف‌شور حمام، ورود انواع مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان و قیر به درون لوله‌های فاضلاب، انداختن اشیاء به درون لوله‌های فاضلاب اینها موارد بسیار رایجی هستند، که در بیشتر ساختمان‌ها رخ می‌دهد و ما حاضر به انجام کلیه خدمات در جهت رفع آن هستیم.

همکاران لوله بازکن ما بعد از بررسی دقیق از محل و علت بروز مشکل بوسیله روش‌ها و تجهیزات به‌روز مختلف اقدام به برطرف کردن مشکل خواهیم کرد. البته در نظر داشته باشید که در کنار استفاده مناسب از ابزار، مهارت و دانش متخصصین ما می‌تواند باعث اطمینان‌خاطر شما عزیزان جهت انجام کلیه خدمات بدون آسیب به سیستم لوله‌کشی فاضلاب شما باشد.

شماره نمایندگی لوله بازکنی شرق تهران: 02177847756
ارتباط فوری با پشتیبانی: 09121875976
مدت زمان ارسال لوله بازکن به شرق تهران: کمتر از 15 دقیقه
میزان کثیفی زمان فنرزنی لوله فاضلاب: بدون ایجاد کثیفی با فنر تمیز
سطح مهارت متخصصین لوله بازکن: درجه یک بالای 15 سال سابقه
ضمانت چاه بازکنی شرق تهران: با فاکتور و پشتیبانی چند ماهه

 

شماره لوله بازکنی در شرق تهران 24ساعته

گروه فنی لوله بازکنی 24 با سا‌ل‌ها تجربه در حوزه خدمات فنی لوله بازکنی در کلیه مناطق و محله‌های منتهی به شرق تهران، از جمله مناطق 4، 8، 13، 14 حاضر به انجام خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل هست. در صورت بروز هرنوع گرفتگی در طول شبانه روز با شماره 09121875976 در تماس باشید.

 انجام خدمات در شعبه شرق تهران توسط متخصصین ما شامل این موارد است:

  • برطرف کردن بوی بد فاضلاب
  • خارج کردن اشیا از چاه توالت ایرانی و حمام
  • رفع گرفتگی لوله‌های سخت سیمانی
  • برطرف کردن گرفتگی لوله با کمپرسور تراکم هوا
  • باز کردن گرفتگی لوله با فنر
  • نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله
  • رفع گرفتگی کفشور حمام و پارکینگ و ناودان پشت بام
  • برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب و کفشور آشپزخانه

فنرزنی لوله فاضلاب شرق تهران

فنرزنی لوله فاضلاب شرق تهران بدون کثیفی

در صورت بروز مشکلاتی مانند انواع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، بوی بد فاضلاب، و انتشار آب از لوله‌های فاضلاب منزل و مراکز اداری همین حالا با شماره 09121875976 تماس بگیرید. گروه فنی لوله بازکنی 24 در سراسر شرق تهران از جنوب تا شمال حاضر به انجام خدمات فوری و در کمترین زمان بدون ایجاد کثیف کاری با فنر‌های تمیز و جداگانه به شما عزیزان و اهالی محترم ساکن در این مناطق هست. بعد از تماس مشتری ما در کمتر از 15 دقیقه نیروی متخصص و باتجربه را به همراه دستگاه‌های لازم به محل اعزام خواهیم کرد.

لوله بازکنی فاضلاب آشپزخانه شرق تهران

لوله بازکنی فاضلاب آشپزخانه در شرق تهران

شاید برای برخی از شما عزیزان پیش آمده باشد، که لوله‌های فاضلاب آشپزخانه در منزل شما دچار گرفتگی شود. و گاهی اوقات ممکن است بدلیل شدت این گرفتگی آب از این محل‌ها بالا بزند و زندگی شما را دچار اختلال نماید. شاید در ابتدا بهتر باشد تا به علت بروز این مشکل اشاره کنیم. موارد مهم در بروز این مشکل ورود مواد زائد به درون این لوله ها که در حین شستشوی مواد خوراکی وارد لوله سینک می‌شود، به علاوه چربی که براثر شستشوی ظروف به آنها اضافه می‌شوند.

به مرور زمان با ایجاد این رسوبات شدید این محل دچار گرفتگی می‌گردد، و یا در برخی موارد گرفتگی در لوله‌های خروجی ماشین ظرفشویی و لباسشویی که آنها هم به دلیل ورود مواد زائد به درون این لوله ها بروز می‌کند. سبب بروز اینگونه مشکلات در این محل پرکاربرد در ساختمان‌ها می‌شود.

یا گرفتگی کف‌شور آشپزخانه که می‌تواند زندگی را با اختلال روبرو کند. در صورت بروز این اتفاقات شما عزیزان می‌توانید با یک تماس با نمایندگی لوله بازکنی شرق تهران ما جهت برطرف کردن آن در خواست اعزام نیرو نمایید. ما با یک تماس و در کمترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان ساکن در شرق تهران خواهیم بود.

شعبه لوله بازکنی منطقه 4 تهران بدون تعطیلی در خدمت شما است.

باز کردن گرفتگی توالت فرنگی شرق تهران

باز کردن گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی شرق تهران

یکی از بیشترین موارد گرفتگی مربوط به سرویس‌های بهداشتی است. که براثر رسوبات فضولات و ورود دستمال کاغذی و نوار بهداشتی رخ می‌دهد. اما در اغلب اوقات این گرفتگی به دلیل انداختن اجسام در این چاه‌ها بروز می‌کند، در صورتی که با این موارد روبرو شدید به هیچ وجه اقدام به ریختن آب در چاه نکنید و در صورتی که تجربه ندارید اقدام به خارج کردن اشیاء نفرمایید.

زیرا ناتوانی شما در این زمینه و نداشتن ابزار لازم ممکن است، سبب شدید شدن گرفتگی و یا حرکت اجسام شود و کار را با مشکل مواجه کند. در این زمان بهترین کار درخواست اعزام نیرو از نمایندگی معتبر لوله بازکنی شرق تهران ما است. تا متخصصین باتجربه با ابزار مناسب جهت رفع مشکل به محل شما اعزام گردند و در کمترین زمان اقدام به خارج کردن و یا فنرزنی لوله‌های فاضلاب سرویس بهداشتی نمایند.

لوله بازکنی منطقه 8 تهران فوری بازدید رایگان.

رفع گرفتگی کفشور حمام پارکینگ و پشت بام شرق تهران

گاهی اوقات گرفتگی‌های لوله‌های فاضلاب در پارکینگ و پشت بام بروز می‌کند. که علت آن می‌تواند ورود گرد و غبار و یا شاخ و برگ به درون این لوله‌ها باشد. که بیشتر در پارکینگ‌ها به دلیل تردد خودرو و ورود آلودگی‌ها توسط لاستیک اتومبیل‌های موجود در آن رخ می‌دهد و در پشت بام‌ها به دلیل بارش باران و حرکت آلودگی‌های موجود و خس و خاشاک به درون ناودان‌ها و کفشور پشت بام است. در صورت مشاهده این موارد باید از افراد باتجربه لوله بازکنی جهت رفع آن کمک بخواهید.

یکی دیگر از محل‌ها که گرفتگی در لوله‌های فاضلاب آن تا حدی شایع است. لوله کف‌شور حمام‌هاست، که در زمان استحمام به دلیل کم توجهی و انداختن صابون و ورود مو به همراه رسوبات صابون دچار مشکل گرفتگی می‌شود. که بهترین روش جهت رفع این مشکل فنرزن برقی است، که با چرخش تمام موارد در این مسیر را به راحتی خارج کند. گروه فنی لوله بازکنی 24 در اسرع وقت و در کمترین زمان در طول شبانه روز و ایام تعطیل حاضر به سرویس دهی خدمات به شما عزیزان ساکن در شرق تهران است.

لوله بازکنی منطقه 13 تهران با پشتیبانی چند ماهه.

درآوردن اشیا از لوله فاضلاب شرق تهران

درآوردن اشیا از لوله فاضلاب شرق تهران

یکی از حوادثی که گاهی‌اوقات ممکن است بروز کند، و نیاز به کمک از مراکز معتبر جهت رفع آن باشد. انداختن اجسام و اشیاء باارزش به درون چاه‌های فاضلاب است، مانند انداختن گوشی‌های موبایل، و طلا و جواهر که اقدامات لازم در این زمینه فقط باید توسط افراد ماهر و ابزار مناسب صورت پذیرد.

زیرا کسانی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند می‌توانند بیشتر سبب گرفتگی و حرکت اجسام در لوله‌های فاضلاب گردند و کار را با مشکلات جدی‌تری مواجه کنند. بنابراین در صورت بروز اینگونه اتفاقات سریعا با نمایندگی لوله بازکنی شرق تهران با شماره 09121875976 تماس حاصل فرمایید و با اعلام دقیق مشکل از ما درخواست اعزام نیرو نمایید.

شعبه لوله بازکنی منطقه 14 تهران شبانه روزی در خدمت شما است.

قیمت فنرزنی لوله بازکنی در شرق تهران

برآورد هزینه خدمات لوله بازکنی به موارد مختلفی بستگی دارد، که بعد از بررسی‌های دقیق فنی توسط متخصصین اعزامی به محل مورد نظر تعیین و به خدمت شما مشتریان عزیز در مناطق مختلف شرق اعلام می‌گردد. در ادامه به تعدای از این فاکتورهای مهم در زمینه قیمت گذاری لوله بازکنی و فنرزنی لوله‌های فاضلاب اشاره خواهیم کرد:

  • متراژ و عمق لوله فاضلاب
  • علت گرفتگی لوله فاضلاب
  • محل گرفتگی لوله فاضلاب
  • شدت و سختی گرفتگی
  • نوع گرفتگی لوله فاضلاب
  • روش لوله بازکنی
  • استفاده از دستگاه‌های مختلف
  • تعداد گرفتگی‌های موجود
  • تعداد فنرزدن لوله‌های فاضلاب

و موارد دیگر که در زمان بازرسی توسط نیروهای اعزامی بررسی و اعلام می‌گردد. ما در گروه فنی لوله بازکنی 24 در تلاش هستیم، تا با در نظر گرفتن این عوامل حتی‌الامکان با هزینه‌ای مناسب خدمات مورد نظر را به شما عزیزان انجام دهیم.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب

نشانه‌ها و علائم زیادی جهت تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که مهمترین نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب عبارتند از:

  1. انتشار فاضلاب از سینک و کف‌شور آشپزخانه
  2. جمع شدن مقدار زیاد آب در اطراف لوله‌های فاضلاب
  3. زمان تخلیه آب حباب تولید می‌شود و صدایی به گوش می‌رسد
  4. در زمان تخلیه ظرفشویی و لباسشویی آب از وسط کف‌شور بالا می‌زند
  5. انتشار بوی بد از لوله‌های فاضلاب
  6. وجود حشرات موذی مانند سوسک در اطراف لوله فاضلاب
  7. انتشار آب و فضولات از چاه سرویس بهداشتی

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد نشانه‌هایی هستند، که می‌تواند احتمال گرفتگی در لوله‌های فاضلاب را به ما هشدار دهد. در صورت مشاهده این موارد با تماس با نمایندگی  لوله بازکنی شرق تهران و در خواست اعزام نیرو می‌توانید از کلیه خدمات ما جهت برطرف کردن هر نوع مشکلی برخوردار گردید. ما با یک تماس در کمتر از 15 دقیقه با به همراه داشتن کلیه تجهیزات لازم برای رفع هرگونه مشکل در این حوزه در کنار شما عزیزان هستیم.

لوله بازکنی منطقه 3 تهران شبانه روزی بدون تعطیلی.

روش چاه بازکنی شرق تهران

به دلیل متفاوت بودن نوع گرفتگی لوله‌های فاضلاب باید از روش‌ها و دستگاه‌های مختلف جهت رفع آنها استفاده کرد. دستگاه‌های مختلف مورد استفاده در این موارد به شرح زیر است:

لوله بازکنی با فنرزن برقی

اولین و بهترین روش و دستگاه جهت رفع گرفتگی لوله فنرزن برقی است، که به دلیل قدرت و سرعت بالای آن قادر به برطرف کردن انواع گرفتگی‌ها از معمولی تا سخت و همچنین برطرف کردن و تراشیدن رسوبات موجود در دیواره لوله‌های فاضلاب است.

روش کار آن به این صورت است، که با روشن شدن ژنراتور و چرخش فنر در لوله چاه تمامی مواد زائد و اجسام در مسیر خورد و یا با پیچیدن به دور فنر خارج می‌گردد. و به دلیل اینکه این دستگاه دارای فنرهایی با سایزها و طول‌های مختلف است. می‌تواند در لوله‌های فاضلاب با عمق‌های مختلف و شدت سختی‌های متفاوت کاربرد داشته باشد.

چاه بازکنی با تراکم هوا

پمپ تراکم لوله بازکنی یکی دیگر از دستگاه‌های مورد استفاده در زمان گرفتگی در لوله‌های فاضلاب است. که روش استفاده آن به این شکل است، که با وارد کردن فشار تراکم هوا باعث رفع گرفتگی در مسیر لوله‌ها می‌شود. این سیستم به دلیل قدرت بالا جهت رفع گرفتگی‌های خیلی شدید که بوسیله روش‌های دیگر قابل رفع نیست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما استفاده از تراکم هوا دارای مزایا و معایبی است که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم. از معایب بزرگ این سیستم می‌توان به صدای ناهنجار آن در زمان تخلیه هوا به درون چاه اشاره کرد. و نکته بعدی این است، که این فشار شدید می‌تواند سبب بیرون پاشیدن فضولات و آلودگی‌ها از لوله‌های فاضلاب دیگر موجود در ساختمان گردد. و مزایای استفاده از آن توانایی و قدرت بالای آن در بازگشایی انواع گرفتگی‌های سخت است.

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب شرق تهران با فنر جداگانه

تمامی لوله بازکن‌های مجموعه ما موظف هستند بهداشت و نظافت را رعایت نمایند، همچنین لوله بازکن‌های این ما هنگام ورود به منزل مشتری و حین انجام کار از ماسک استفاده می‌کنند. تمامی مراحل لوله بازکنی بدون کثیف کاری انجام خواهد شد، علاوه بر این تمامی فنرها تمیز هستند. استفاده از فنر‌ها در منزل مشتری برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب بر این مبنا هست، که از فنر‌های جداگانه برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب استفاده می‌شود.

مناطق تحت پوشش لوله باز کنی در شرق تهران

مناطق تحت پوشش ما در شرق تهران جهت انجام کلیه خدمات فنی در حوزه لوله بازکنی و فنرزنی لوله‌های فاضلاب شامل این مناطق و محله‌ها در شرق، جنوب شرقی و شمال شرقی تهران است.

تهرانپارس، نارمک، تهران نو، حشمتیه، وحیدیه، پیروزی، شمس آباد، گرگان، منصورآباد، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه، حکیمیه، پاسداران، رسالت، ساقدوش، هروی، هنگام، دلاوران، سراج، استخر، امام حسین، افسریه، مسعودیه، شهرک والفجر، دماوند، چهارراه تلفن‌خانه، هفت حوض، لویزان، قاسم‌آباد، پدر ثانی، تسحیلات، اصفهانک، خاک سفید، سرخه حصار، قنات کوثر، نظام‌آباد، شقایق، آهنگ غربی، آهنگ شرقی و غیره.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 5]

۲۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *