لوله بازکنی جنوب تهران

لوله بازکنی جنوب تهران


لوله بازکنی جنوب تهران هم یکی دیگر از خدمات پر درخواست گروه فنی لوله بازکنی 24 هست، در همین راستا مجموعه ما برای رفاه حال شما عزیزان با سه شیف کاری بدون تعطیلی و شبانه روزی حاضر به خدمت رسانی است.

لوله‌های فاضلاب ممکن است در هر ساعت از طول شبانه روز مسدود شود در چنین مواقع تکلیف چیست، اصلا نگران نباشید با نمایندگی لوله بازکنی جنوب تهران با شماره 02155748020 تماس بگیرید. پس از دریافت آدرس پستی همکاران باتجربه و کاربلد ما، کمتر از 20 دقیقه به محل شما ارسال می‌شوند و مشکل را به طور اساسی و بدون ایجاد کثیف کاری رفع می‌کنند.

شماره لوله بازکنی جنوب تهران: 02155748020
ارتباط 24 ساعته با پشتیبانی: 09121875976
ضمانت چاه بازکنی در جنوب تهران: با فاکتور و پشتیبانی چند ماهه
میزان کثیف زمان لوله بازکنی: بدون کثیف کاری با فنر جداگانه
سطح مهارت لوله بازکن: درجه یک بالای 15 سال سابقه

لوله بازکنی سراسر جنوب تهران فوری | لوله بازکنی 24

شماره لوله بازکنی در جنوب تهران فوری

ساکنین محترم مناطق 15، 16، 17، 18، 19 و 20 همین حالا می‌توانید از کلیه خدمات لوله بازکنی جنوب تهران و فنرزنی لوله فاضلاب مجموعه ما برخوردار گردید. در صورت بروز هرنوع گرفتگی لوله‌های فاضلاب ساختمان، شما با یک تماس از مشاوره رایگان و خدمات لوله بازکنی توسط نیروهای متخصصین ما برخوردار خواهید شد.

متخصصین ما با رعایت کلیه موارد بهداشتی در کمترین زمان و تضمین 100% در رفع مشکل حاضر به خدمت‌رسانی به اهالی محترم مناطق جنوب تهران هستند. شما با خیالی راحت و بدون نگرانی از صدمه دیدن سستم لوله‌کشی فاضلاب منزل خود می‌توانید کار را به ما بسپارید.

همکاران ما بعد از بررسی دقیق از محل و علت بروز نوع گرفتگی، با مهارت بالا و با استفاده از تجهیزات مناسب حاضر به رفع گرفتگی خواهند کرد. پیشنهاد ما به شما عزیزان ساکن در این مناطق این است، که در صورت بروز هرگونه گرفتگی از مواد شیمیایی جهت رفع آن استفاده نکنید.

زیرا این مواد ممکن است، سبب بروز مشکل در لوله‌های فاضلاب و خوردگی آنها شود. همچنین ورود گاز فاضلاب سبب آسیب به شما عزیزان می‌گردد. در صورت بروز گرفتگی‌های شدید در انواع لوله‌های فاضلاب با جنس‌های مختلف با شماره 55748020 در تماس باشید.

فنرزنی لوله فاضلاب جنوب تهران 24 ساعته

خدماتی که ما به صورت 24 ساعته به شما عزیزان در مناطق جنوب تهران انجام می‌‍دهیم، شامل موارد زیر است:

  • خدمات فنر زنی انواع لوله فاضلاب
  • باز کردن انواع گرفتگی لوله‌های سخت
  • خدمات نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب
  • باز کردن گرفتگی کف شور حمام
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی
  • سرویس دهی خدمات ۲۴ ساعته در جنوب تهران
  • رفع بوی بد فاضلاب جنوب تهران
  • انجام خدمات لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا
  • فنرزدن کف شور پارکینگ با فنر متراژ بلند
  • فنرزنی راه آب ناودان و کف شور پشت بام و تراس
  • خدمات لوله بازکنی سینک ظرفشویی، لوله فاضلاب ماشین لباسشویی، ظرفشویی و کف شور آشپزخانه.

این موارد تعدادی از خدمات نمایندگی لوله بازکنی جنوب تهران هست، که در صورت بروز آن در انواع لوله‌های فاضلاب خانگی، اداری و صنعتی در جنس‌های مختلف مانند: پولیکا، مسی، چدن و غیره بوسیله تجهیزات مدرن و به‌روز صورت می‌گیرد.

دستگاه‌ها و روش‌های لوله بازکنی جنوب تهران شبانه روزی

روش چاه بازکنی جنوب تهران

مجموعه ما به صورت شبانه‌روزی حاضر به انجام خدمات فنرزنی انواع لوله فاضلاب جنوب تهران توسط تجهیزات مختلف با روش‌های مناسب است. به دلیل تفاوت در گرفتگی‌ها باید به این موضوع توجه شود که هر نوع گرفتگی در لوله‌ها نیاز به دستگاه و روش خاص جهت رفع آن دارد.

در ادامه به انواع دستگاه‌های مورد استفاده در حوزه خدمات چاه بازکنی جنوب تهران و روش‌های فنی و اصولی مختلف در استفاده از این تجهیزات اشاره می‌کنیم:

لوله بازکنی با فنرزن برقی

پرکاربردترین دستگاه جهت رفع انواع گرفتگی‌ها از معمولی تا سخت فنرزن برقی است، که شامل تعدای فنر در سایزهای مختلف و متراژهای متفاوت است. که برای موارد مختلف گرفتگی از جمله حمام، آشپزخانه، پشت بام، پارکینگ، تراس ، حیاط خلوت، توالت فرنگی و ایرانی و انواع لوله‌ها با جنس‌های مختلف استفاده می‌شود.

روش کار به این شکل است، وقتی که موتور الکتریکی سبب لرزش فنر در لوله فاضلاب می‌گردد، باعث به حرکت درآمدن مواد داخل لوله و تراشیدن رسوبات موجود در آن می‌شود و به سرعت سبب باز شدن مسیر لوله می‌شود.

چاه بازکنی با تراکم هوا

دستگاه پرقدرت دیگر که در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه کمپرسور هوای متراکم است. که بیشتر در مواردی که با گرفتگی‌های خیلی شدید و سخت روبرو هستیم استفاده می‌شود.

روش کار به این صورت است، که با متراکم کردن هوا در محفظه موجود بر روی این دستگاه و وارد کردن این هوا با فشار زیاد به درون لوله‌ها سبب برطرف شدن گرفتگی می‌شویم. که البته این روش مزایا و معایبی هم دارد که مزایای آن قدرت و سرعت آن در رفع پیچیده‌ترین گرفتگی ها هست، ولی عیب این روش صدای مهیب آن است، و همچنین احتمال خروج مواد زائد از لوله‌های دیگر موجود در ساختمان که سبب آلودگی محیط می‌گردد. 

بهترین روش لوله بازکنی در جنوب تهران

اگر در بین موارد لوله بازکنی به دنبال بهترین روش آن با تجهیزات مناسب باشید، شاید بی‌اغراق بتوان گفت که فنرزن برقی به دلیل قدرت بالا، توانایی رسوب زدایی و حالت چرخشی که در سیستم کار آن در راه آب لوله دارد برای بیشتر گرفتگی‌ها مناسب است. البته در مواردی که اجسام باارزشی وارد لوله فاضلاب انداخته شده باشد، از دستگاه مکنده برای خارج کردن استفاده می‌شود. به دلیل اینکه فنرزن برقی تمام مواد زائد را با چرخش خود خورد می‌کند و یا با پیچیدن به دور آن کمک به تخلیه آن می‌نماید.

خدماتی در همین زمینه: لوله بازکنی منطقه 20 تهران

علت گرفتگی لوله های فاضلاب جنوب تهران

گرفتگی لوله‌های فاضلاب علل مختلفی دارد، که در اینجا در مورد آنها توضیح می‌دهیم. برخی گرفتگی‌ها مربوط به ساختمانهایی است، که نوساز و یا مورد باسازی و تعیمرات قرار گرفته‌اند. که گرفتگی لوله فاضلاب در نقاط مختلف این منازل و یا ساختمان‌های اداری و صنعتی بدلیل ورود مصالح ساختمانی به درون لوله‌ها است. مانند سیمان، گچ، قطعات آجر، گردوغبار و یا قیر که در زمان قیرگونی کردن کف سرویس‌های بهداشتی وارد آنها شده است. 

  • اما در برخی موارد در منازل و ساختمان‌های مختلف این گرفتگی براثر انداختن اجسام در توالت فرنگی و ایرانی و یا شستشوی ظروف چرب در سینک و لوله سیفون زیر آن و یا در لوله‌های خروجی و تخلیه لباسشویی و ظرفشویی که بر اثر رسوبات چربی ایجاد شده بروز می‌کند.
  • یا گاهی‌اوقات این گرفتگی در کف شور حمام‌ها بروز میکند که به علت ورورد مو و رسوبات صابون در آن توده‌ای ایجاده می‌شود که سبب گرفتگی هست و در برخی موارد انداختن صابون و غیره یکی از مشکلات شایع در گرفتگی‌ها می‌باشد.
  • یکی دیگر از موارد رایج  در انواع این گرفتگی گرفتگی لوله کفشور پارکین و تراس و حیاط خلوت و یا ناودان و کفشور پشت بام است که براثر ورود شاخ برگ درختان و یا مواد زائد مانند گرد وغبار دچار گرفتگی می‌شود، در هر صورت با بروز هرکدام از این موارد شما عزیزان ساکن در کلیه مناطق جنوب تهران از شرق تا غرب میتوانید با یک تماس از خدمات ما در این زمینه برخوردار گردید.

 

رفع گرفتگی کفشور پارکینگ و ناودان پشت بام جنوب تهران

پارکینگ‌ها به دلیل رفت‌وآمد اتومبیل‌های ساکنین ساختمان، و ورود گرد و غبار و شن و ماسه موجود در رینگ‌های خودروها به درون لوله فاضلاب آن یکی از شایع‌ترین گرفتگیها در پارکینگ منازل و ساختمان‌های اداری است. در صورت بروز این مشکل در این ‌محل‌ها می‌توانید، از افراد خبره و مرکز معتبر شعبه لوله بازکنی جنوب تهران ما کمک بخواهید. تا در کمترین زمان جهت رفع این معضل با شما عزیزان ساکن در کلیه مناطق جنوب تهران همراه شوند و با امکانات لازم جهت برطرف کردن گرفتگی حاضر شوند.

لوله بازکنی منطقه 19 تهران 24 ساعته در خدمت شما هست.

خدمات لوله بازکنی در منطقه جنوب تهران 24 ساعته

لوله بازکنی کف شور حمام جنوب تهران فوری

گرفتگی کف‌شور حمام یکی از شایع‌ترین موارد در انواع گرفتگی‌ها هست، که علت عمده و اساسی بروز این اتفاق ورود مو و در نهایت رسوبات صابون به دور آن است که سبب گرفتگی می‌گردد. و در برخی انداختن صابون و یا اجسام دیگر در اثر بی احتیاطی افراد می‌تواند سبب گرفتگی آن شود. در صورت بروز این مشکل با کمک گرفتن از ما می‌توانید در کمترین زمان این مشکل را برطرف نمایید. ما با فنرزن برقی در کمتر از 15 دقیقه حاضر به رفع این مشکل خواهیم کرد.

لوله بازکنی منطقه 18 تهران بدون تعطیلی در 7 روز هفته.

خدمات لوله بازکنی فاضلاب آشپزخانه جنوب تهران

یکی از رایج‌ترین انواع گرفتگی در لوله‌های فاضلاب در قسمت راه آب آشپزخانه است، که در سیفون زیر سینک و لوله‌های تخلیه لباسشویی و ظرفشویی و گاهی اوقات در کف‌شوی آن رخ می‌دهد. که دلیل مهم بروز این اتفاق ورود چربی موجود بر روی ظروف است، و یا ورود به مرور مواد غذایی ریز که در دراز مدت به همراه چربی‌ها در دیوراه لوله‌ها رسوب می‌کند. و تنها راه رفع آنها فنرزنی لوله فاضلاب بوسیله فنرزن برقی است، تا با قدرت بالا و تراشیدن رسوبات موجود این مشکل برطرف شود.

لوله بازکنی منطقه 17 تهران فوری در خدمت شما هست.

درآوردن اشیا از چاه فاضلاب توالت جنوب تهران

یکی از اتفاقات شایع در گرفتگی لوله‌های توالت‌های فرنگی و ایرانی انداختن اجسامی مانند:

گوشی تلفن و انداختن اشیاء ارزشمند مانند طلا به درون چاه است.

جهت درآوردن آنها از درون چاه توالت ایرانی باید از تجهیزات مخصوص استفاده شود، تا بدون آسیب زدن به اجسام آنها را از درون چاه خارج کنیم.

در صورت بروز این نوع گرفتگی‌ها سریعا با نمایندگی لوله بازکنی جنوب تهران تماس حاصل فرمایید، تا با اعزام نیرو و تجهیزات لازم حاضر به رفع مشکل شود. در برخی موارد انداختن  دستمال کاغذی و نوار بهداشتی و رسوب فضولات سبب گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود، که در این صورت از فنرزن برقی جهت رفع آن استفاده می‌شود.

تعرفه لوله بازکنی و فنر زنی لوله فاضلاب جنوب تهران

قیمت لوله بازکنی و فنر زنی لوله فاضلاب جنوب تهران

به دلیل این که علت گرفتگی لوله‌های فاضلاب به علل مختلفی بروز می‌کند، امکان اعلام قیمت دقیق جهت انجام این خدمات وجود ندارد. محاسبه قیمت کلیه خدمات لوله بازکنی جنوب تهران، بعد از بررسی دقیق و کارشناسی نیروی متخصص از محل به شما عزیزان اعلام می‌گردد. زیرا فاکتورهای متعددی در برآورد هزینه خدمات تاثیرگذار است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • شدت و سختی گرفتگی لوله فاضلاب
  • علت و نوع گرفتگی لوله فاضلاب
  • محل گرفتگی لوله‌های فاضلاب
  • نیاز به کندن محل گرفتگی لوله
  • مدت زمانی کار مورد نیاز
  • تعداد لوله‌های فاضلابی که در ساختمان گرفتگی دارد
  • درآوردن اشیا یا مصالح ساختمانی
  • میزان طول و قطر فنر زمان کار
  • متراژ و عمق لوله‌های فاضلاب که گرفتگی دارد

باتوجه به همه این موارد متوجه شده‌اید، که بدون توجه به این موارد امکان قیمت‌گذاری خدمات به صورت دقیق وجود ندارد. و اگر قیمتی اعلام می‌شود به صورت حدودی است.

رفع گرفتگی کفشور پارکینگ و ناودان پشت بام جنوب تهران

خدمات نشت‌یابی و تشخیص ترکیدگی لوله جنوب تهران

یکی از معضلاتی که ممکن است، در هر ساختمانی اعم از مسکونی و اداری بروز کند. ترکیدگی لوله در ساعات مختلف از شبانه روز است، که می‌تواند باعث اختلال در زندگی شما گردد. حتی گاهی ممکن است، که مکان ترکیدگی برای شما نامشخص باشد و از روی مشاهده نم و آسیب به بخش‌هایی از ساختمان متوجه شوید. که عدم رسیدگی به موقع به این مشکل می‌تواند سبب بروز مشکلات جدی‌تر در ساختمان و همچنین ایجاد هزینه‌های بالای بنایی برای شما باشد.

در صورت بروز این گونه مشکلات می‌توانید با تماس با نمایندگی لوله بازکنی جنوب تهران درخواست اعزام نیرو داشته باشید. متخصصین ما در کمترین زمان ممکن به همراه تجهیزات مدرن جهت نشت یابی و تشخیص محل ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، به محل مورد نظر مراجعه و حاضر به رفع مشکل خواهند کرد. ما با یک تماس در کمتر از 30 دقیقه در کلیه مناطق جنوب تهران از غرب تا شرق در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

لوله بازکنی منطقه 16 تهران 24 ساعته در خدمت مشتریان.

لوله بازکنی جنوب تهران | لوله بازکنی 24

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی جنوب تهران

متخصصین ما در کلیه مناطق تهران، حاضر به انجام کلیه خدمات فنرزنی لوله فاضلاب هستند. مناطق تحت پوشش نمایندگی لوله بازکنی جنوب تهران شامل این محله‌ها است، در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در تماس باشید.

محله مشیریه خزانه بخارایی
شهرک مسعودیه شاپور
افسریه شمالی و جنوبی مولوی
خانی آباد نو جوادیه
نازی آباد یافت آباد
پاسگاه نعمت آباد منیریه – امیریه
امیربهادر خیابان قزوین و شمشیری
سه راه آذری کیانشهر
اتابک شهرک فردوس
فلاح شوش و مولوی و غیره.

شعبه لوله بازکنی منطقه 15 تهران فعال با سه شیفت کاری.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.8]

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *